وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت؛ پر هوادارترین تیم لیگ یکی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در نظر سنجی برنامه ” لیگ یک ” شبکه ورزش به عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال ایران در بین تیم های لیگ دسته اول انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، این نظر سنجی بین ۱۸ تیم حاضر در مسابقات لیگ لیگ دسته اول برگزار شد و در ابتدا در سه مرحله و در سه گروه شش تیمی برگزار شد و در نهایت شش تیم سپیدرود رشت، ملوان انزلی، نساجی مازندران، خونه به خونه بابل، ایرانجوان بوشهر و فجر سپاسی شیراز به عنوان برگزیدگان نهایی در برنامه امروز لیگ یک با هم به رقابت پرداختند.

بنابراین گزارش در پایان تیم سپیدرود رشت با اختصاص دادن ۳۷٫۱ درصد عنوان پرهوادار ترین تیم لیگ دسته اول را از آن خود کرد و تیم های نساجی مازندران با ۲۶٫۲ درصد، ملوان انزلی با ۲۰٫۲ درصد، خونه به خونه بابل با ۷٫۱ درصد، فجر سپاسی شیراز با ۵٫۱ درصد و ایرانجوان بوشهر با ۴٫۳ درصد در مکان های دو تا ششم قرار گرفتند.

پیشتر در رتبه بندی پر بازدیدکننده ترین سایت های رسمی باشگاه های ایران نیز سایت رسمی باشگاه سپیدرود پس از سه سایت رسمی باشگاه های پرسپولیس، استقلال و تراکتور در رتبه چهارم کشور جای گرفته بود.

حضور چهار تیم شمالی در مکان های اول تا چهارم از نکات جالب این نظر سنجی است که حکایت از علاقه مندی فراوان مردم این خطه از کشورمان به فوتبال دارد و جای خالی این استان های فوتبال خیز به شدت در لیگ برتر فوتبال ایران احساس می شود.

تیم سپیدرود رشت با ۴۷ امتیاز و ملوان انزلی با ۴۶ امتیاز در رتبه های اول و دوم لیگ دسته اول ایران جای دارند و این امر نوید حضور حداقل یک تیم شمالی در لیگ برتر سال آینده را به فوتبال دوستان می هد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

47 دیدگاه ارسال شده است

  • سپیدرود گفت:

    به امید قهرمانی سپیدرود بزرگ

    ضمن اینکه سایت آی اسپورت هم این خبر رو کار کرده

  • ایران داماش گفت:

    انشالله سپیدرود و نساجی بیان بالا چون واقعا حق هواداران نساجی قائم شهر هم توی سالهای قبل لیگ برتر بود

  • دختر سپیدرودی گفت:

    گمج صلاح نمیدونه از شعورش استفاده کنه
    گمج میفهمه ولی به نفع خودش میدونه که نفهم بمونه
    گمج مثل آدمها از گِل ساخته شده ولی آدم نیست
    گمج نباشیم
    قابل توجه گمج های همسایه!!!

  • omid گفت:

    عین افتاب هم مشخص بود حتی بدون نظرسنجی ۴مین تیم پرهوادار ایران بعد از قرمز ابی تهران و تراکتور

  • فراز گفت:

    بله هونطوری که بارها گفتیم، ما پرطرفدارترین و محبوب ترین تیم شمال کشور هستیم.
    و حالا آمار هم همین رو میگن.
    قبل اون، تعداد تماشاچیان بازی های سپیدرود در مقابل تیم های دیگه هم همین مطلب رو به اثبات می رسوندن.
    هواداران پرتعداد و پرحرارت سپیدرود، باعث رونق و جذابیت بیشتر این لیگ شدن و حالا وقتشه حقی رو که سال هاست، شرایط و اوضاع بی پولی باعث شده بهش نرسیم رو بدست بیاریم و بریم لیگ برتر.
    جای تیم با ریشه و با اصالت و پر هواداری مثل سپیدرود لیگ برتره.
    خدایا بما کمک کن.

  • حسین گفت:

    آقای پوربخش به عنوان یک رشتی عمدا این نظر سنجی رو گذاشت.همه می دونند اگه داماش تو نظرسنجی بود هیچ وقت سپیدرود این قدر رای نمی آورد.در ضمن اگه به جای سپیدرود اشی مشی یا درفک هم بود باز اول می شد چون می خواستند ملوان رای نیاره.

  • امین(سپیدرود) گفت:

    سال ها ملوان با استفاده از سهیمه سرباز هایی که میگرفت و بودجه نیروی دریایی روز های خوبی را سپری کرد … بعد از آمدن تراکتور سازی به لیگ برتر … کم کم سرباز های خوب تراکتور را در اولویت قرار دادند … و کم کم دوران این تیم به پایان رسید … و اما سپیدرود بدون کمک هیچ ارگان دولتی و بدون داشتن سهمیه سرباز و خیلی شرایط دیگر امروز دوباره بیدار شده … حال حق کدام تیم است ؟ ملوان با هزار و یک کمک ؟ یا سپیدرود تنها با عشق به هواداران ؟

  • عسکر گفت:

    حسین جان چرا این حرف رو میزنی این یک واقعیته که هواداران تیم سپیدرود در این نظرسنجی بیشتر هستند.با توجه به چند برابر بودن جمعیت شهر رشت نسبت به سایر شهرها اصلا قبل اعلام نتایج میشد باین نتیجه رسید.حتی اگر تمام مردم قایم شهر یا انزلی به تیمهای شهر خود رای داده باشند باز هم اگر یک سوم مردم رشت به سپیدرود رای دهند آن تیم برنده نظرسنجی خواهد بود.

  • دختر سپیدرودی گفت:

    شما شلختچی ها لازم نکرده فضولی بین داماش و سپیدرود بکنید حسین.داره چشاتون از حسودی در میاد که چطور ما میتونیم ۲تا تیم محبوب داشته باشیم و هردوش رو هم مردمی ساپورت کنیم ولی شما نیروی دریایی چی ها با خودتونم مشکل دارین و به مربی و بازیکن و هیچی رحم نمیکنید تا یکی دوتا تساوی پشت هم میگیرید مربیتون میشه بی غیرت.شما دیگه ببندید در دهنتون رو گمج ها.

  • رحیم گفت:

    بالاخره ریش و قیچی دردست کسانی هست که تصمیم می گیرند.ملوان هم قبل از اینها شناخته شده بود ونسبت به جمعیتش رای خوبی آورده .

  • mohammad گفت:

    حسین جان نسوز عزیزم حقیقت تلخه دیگه

  • سیامک از رشت گفت:

    …. تو رشتی نیستی چون برای ما داماش سپیدرود نداره ضمنا برنامه لیگ یک بود نه لیگ دو … به فهم

  • فراز گفت:

    حالا شما چرا ناراحت میشی حسین جون؟

  • فراز گفت:

    فرق سپیدرود با اون تیمایی که ازش نام بردی اینه که تو جای جای این استان طرفدارای قدیمی و پر و پا قرصشو داره و رای هم میاره مسلما..
    ملوان ام تیم نسبتا پر طرفداریه اما با سپیدرود قابل قیاس نیست..
    با خونه به خونه و نساجی می تونه بخوبی رقابت کنه .

  • عسکر گفت:

    دم پوربخش گرم خوب حال ماجدی و تیم خونه به خونه را گرفت.اگه دقت کرده باشید موقع پخش گزارش فساد در فوتبال همش بازی تیم خونه به خونه را پخش میکرد بخصوص هر وقت که کلمه فساد در فوتبال ذکر میشد.دمش گرم.

  • مهدی گفت:

    زنده باد هر چی تیم رشتی.از سپیدرود و داماش گرفته تا پاس و دخانیات و سبحان و … حتی داماش که لیگ ۲ هست تماشاگرانش صدها برابر هواداران ملوان هست

  • پدرام گفت:

    حسین بی… محبوب ترین تیم لیگ ۱ بود ها نه محبوب ترین کل لیگ ها.کلا شما عن زل چی ها هر مزخرفی به ذهنتون میاد بدون فکر میزنید و همیشه خدا جر زن بودید تازه خیلی ها هم خبر نداشتن رای ندادن رشت که مثل شهرک شما نیست یه سوت بزنی اینور تا انور ساحل همه خبردار بشن بیان رای بدن وگرنه الان امار ابروتونو بیشتر میبرد

  • مهدی گفت:

    دم ما رشتیها گرم که به اذعان خود اروپاییهای همسایه هر کدوم از تیمهامون بیان توی نظرسنجی اولن. این اصالت تیمهانونو نشون میده و مردمی بودنشونو. مثل انزل چی ها نیستیم که با نیروی دریایی و رانت و سرلاز از ۴ گوشه ایران بخوایم اسم در کنیم و اگه نیروی دریایی نباشه و رانتش نباشه و سرباز نگیریم بشیم استقلال انزلی و با همه کله گنده های شهرکمون ظرف ۵ سال نیست و نابود بشیم.

  • حسین گفت:

    آخه آدمهای بیسواد اگه داماش رو تو نظرسنجی بزارن سپیدرود که این همه رای نمی آورد.

  • کیوان از ساری گفت:

    سلام به همه.ما مردم ساری همه به نساجی رای دادیم چون می دونیم تیم اول مازندران هستش.با اینکه ما مرکز استانیم.اما شما چون با ملوانیها مشکل دارین به سپیدرود رای دادین.اگه غیر از سپیدرود هر تیمی دیگر از رشت بود باز هم اول میشد.

  • مهدی گفت:

    یه جایی خوندم جناب مهدی حسنی مقدم از مربیان آکادمی نیروی دریایی و مربی جوانان نیروی دریایی بعد از بازی نیروی دریایی با سپاسی که یه گل دقیقه ۵ زدن و با وقتهای تلف شده ۹۰ دقیقه توی زمین خودشون زندانی بودن و محکوم به دفاع، فرمودند: هفته آینده نساجی را در قائمشهر میبریم چون در خطه گیلان و مازندران هیچ تیمی توان بردن نیروی دریایی را ندارد!! جهت یادآوری به ایشان باخت دو بر صفر نیروی دریایی در بابل که زمین و زمان اون تیم رو در بابل برده اند را باید اشاره کرد. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • فرهادسپیدرود گفت:

    ان زلی ویلا داره…ک …

  • سیمبر گفت:

    سلام.سپیدرودنه تنهارشت بلکه تمام شهرهاطرفدارداره من خودم ازروستای صومعه سرابه سپیدرودقهرمان رای دادم.

  • مهدی گفت:

    حسین، قهرمانیهای نیروی دریایی توی لیگ برتر رو خوب اومد و کلی باعث خنده ما شد. دمش گرم. نیروی دریایی با حمایت نظامی ۵۰ ساله و به تبع اون جذب همه جوانان سرتاسر گیلان و درکنارش جذب سرباز از ۴ گوشه ایران ، سالها توی رده های کاندید سقوط دست و پا زد و سه مرتبه هم علیرغم اینهمه حمایت و رانت و نیروی غیربومی، سقوط کرد. فقط در جام حذفی که همه دنیا میدونن جام شگفتیهاست ، توی پنجاه سال ۷ با به فینال رسید و حالا دم از قهرمانیها میزنن!! خودتونو دیگه گول نزنین. پنجاه سال حمایت و رانت و سرباز منجر به ۷ فینال حذفی شد و فوتبال همیشه خصوصی و بدون رانت و حامی مالی رشت هم طی فقط ۵ سال حمایت پگاه، یک بار به فینال حذفی رسید. با یه حساب سرانگشتی میشه فهمید که پول و حمایت و رانت و نیروهای سراسر استان و سربازهای سراسر کشور این نتیجه رو برای نیروی دریایی بدنبال داشت و اگه نیروی دریایی در شفت یا خواچکین یا هرجای دیگر استان این پول و حمایت رو میذاشت الان همین سوابق متعلق به شفت یا خواچکین بود. جام حذفی جام شگفتیهاست و در تمام دنیا تیمهای دسته سومی میان و تیمهای قدر رو میبرن مثل قشقایی امسال و یا اون تیم آلمانی که اسمش هم یاد آدم نمیمونه و از یه روستا اومد و هفته قبل با دورتموند بازی داشت!! اگه راست میگین چرا نیروی دریایی یه مرتبه توی لیگ سراسری با اینهمه رانت و سرباز، قهرمان نشد ولی از وقتی تراکتور اومد و همین حمایت ۵۰ ساله شما رو فقط چند ساله که داره تا قهرمانی حذفی و لیگ هم رفته؟!! حمایت و سرمایه باید عرضه هم کنارش باشه که شهرکنشینها نداشتن و فوتبالشون بدون نیروی دریایی و جذب جوانهای سراسر استان مثل تامینی و نزهتی و رستمی و اشجاری و نوری و غلامی و ملکی و هزاران جوان با استعداد غیر آبای دیگه و همچنین جذب سربازهایی مثل مسلمان و ماهینی و یوسفی و افشین و کنعانی زادگان و پورقاز و کوروشی و ابوالحسن جعفری و فرزاد جعفری و حسین ابراهیمی و افشین چاوشی و شهاب کرمی و فشنگچی و سیدمحمد حسینی و هزاران سرباز دیگه، هیچ شاخی رو نتونسته توی لیگ سراسری بشکنه و نهایتش استقلال انزلی میشه که با همه به اصطلاح، کله گنده های خودشون ظرف ۵ سال محو و نیست میشن. اگه این ۵۰ سال از …. نیروی دریایی نخورده بودین و عوایدشو در بعد مالی و نیروی انسانی نبرده بودین الان مثل استقلال انزلی محو شده بودین و مثل ما نیستین که بدون همه اینها دوتا تیم پرهوادار داریم که ایران اونها رو با ریشه هاشون میشناسه و عدم توفیقاتشون برمیگرده به بی پولی و حمایت نداشتن در فوتبال تمام دولتی ایران. عن زلی اگه فوتبال داشت باید استقلال انزلی الان پا به پای سپیدرود و داماش رقابت میکرد و اون میشد رقابت واقعی فوتبال دو شهر ولی رقابت سپیدرود و داماش با نیروی دریایی یه رقابت ناسالمه چون تیمهای رشتی حمایت دولتی و نظامی و رانت و نفوذشو ندارن ولی نیروی دریایی با همه اینهاست که داره به حیاتش ادامه میده.

  • علی 2 گفت:

    به خدا من و خانوادم خبر نداشتیم رای بدیم.چون با چند تا خانواده ما که پرجمعیت هستن نمیذاشتیم زیر ۴۰ درصد رای بیاره سپیدرود.حیف شد.ای کاش اطلاع رسانی میکردین تو این سایت.

  • احمد گفت:

    بهترین ادای دین به سپیدرود ارسال همین الان عدد ۵۵ به ۳۰۹۰۱۳ هستش.چهارمین تیم پرطرفدار ایران از ما طرفداران انتظار کمک مالی هم داره.مبلغ خاصی هم نیست.فقط به اندازه پول یک بلیط استادیوم.ولی قطره قطره جمع بشه رو دم امثال حسن زاده ها میمونه.فقط نمیدونم چرا تو استادیوم و روی پیراهن سپیدرود شماره کمک مالی مثل پرسپولیس و استقلال رو چاپ نمیکنن.حتی یه بنر هم تو استادیوم در محل مناسب نمیزنن.

  • omid گفت:

    حسین جون اصلا گیرم داماش اول بشه خب به تو چه بازم رشتیا اولن بر طبق اعتراف خودت

  • omid گفت:

    برادر فراز این دیگه سوال نداره که انتظار داری ناراحت نشن؟ اونا خدای ادعا هستن ولی پوج

  • داماش گیلان گفت:

    این حسین رشتی نیست … ما داماشی ها همه بازی های سپیدرود ورزشگاه میشینیم … من درسته عاشق داماشم …
    ولی مگه میشه ما داماشی ها پشت برادر های رشتیمونو خالی کنیییییییییییم!؟؟؟؟
    سپیدرودددددددددددددددد ما پشتت هستیم برار ….

  • حسین از مسکو گفت:

    خخخخ … من رشتی نیستم … من اومدم بین شما رشتیا تفرقه بندازم …

    اسم اصلی من حسین اُف هست …

  • پدرام گفت:

    حالا درد و بلای سپیدرود کم بود امثال شلخت حسین از مال داماشم دارن میخورن
    اینقد نخورین
    اگه میخورین کم بخورین
    مرسی اه

  • گیلان گفت:

    چین پرطرفدارترین تیم فوتبا دنیا و بعدش هم هندوستان و سپیدرود و ….

  • دختر سپیدرودی گفت:

    حسودمثل نیروی دریای چی ها:گیلان تاحالا به رنگ پیرهن هامون حسودی میکردین که چراسپیدرود شبیه پرسپولیس یاداماش شبیه استقلال ابی چون به تیم های پایتخت هم حسودی میکنین.بعد به رتبه۱جدول حسودی میکنین.بعد به یه پنالتی ما که بعد از یک قرن ناداوری برای ماگرفته شده حسادت میکنید.بعد به برگزاری نظرسنجی و پیروز شدن ما حسودی میکنید.حالا هم به جمعیت شهر ما حسودین

  • دختر سپیدرودی گفت:

    کیوان از به اصطلاح ساری اگه تو از ساری هستی منم از سیاه جامگان اومدم!!!چرا تاحالا تو این سایت اثری ازت نبود یهو بعد نظرسنجی پیدات شد!شما نیروی دریایی چی ها واقعا فکر میکنین مغز ما هم مثل شما مثل نخود کار میکنه؟!برای اینکه حسادتتون رو به هرشکل نشون بدین هر اسم کاربری میسازید.نخیر این سایت بیشتر کامنت هایی ارزش داره که اسم کاربریش قدیمیه نه اسامی کاربری جعلی

  • ملوان گفت:

    چون شما سالها ی سال تو لیگ یک ولیگ دو بودید بخاطر اینه که تمام برنامه های لیگ یک را دنبال می کنید و می دونید که برنامه لیگ یک کی شروع می شود که دنبال کنید .ولی ما ملوانان هنوز به لیگ یک عادت نکردیم از برنامه لیگ یک هم خبر نداریم درسته که جمعیت رشت از انزلی زیادتره ولی کل ایران ملوان را قبول دارند نه سپید….شماپر هوادار ترین طرفدار ایران ولی اینو یادتون باشه که همیشه از ملوان باختید واز نظر نتیجه زیر ما بودید چی با داماش چی با سپید…

  • ميلاد 1 گفت:

    ملوان جان اشکال نداره عزیزم شما هم کم کم عادت می کنی صبر داشته باش …

  • omid گفت:

    ملوان جون همینکه برنامه لیگ رو نگاه نمیکنین خب این نشون میده رشتیا باهوشترن وتیمشون رو ۱۰۰ بابر شما بیشتر دوست دارن در ثانی تو عالم اطلاع رسانی و این همه فضای مجازی دیگه اینجور بهونه ها اوردن شماها ناشه بودین لابد ماله ابله جماعته ضمن اینکه از تمام ایران هوادارای رشتی و انزلیچی شرکت کردن نه از فقط رشت و انزلی خودتون رو هم بکشین سپیدرود مسلما ۴ مین تیم پرهواداره ایرانه

  • omid گفت:

    گفتم که این گیلان به همراه خانوادش اخر دق میکنن از دست سپیدرود خخخ

  • omid گفت:

    ضمن اینکه ملوان جون دیگه کم کم باید عادت کنین چون حالا حالا ها همینجا موندگارین خخخ

  • دختر سپیدرودی گفت:

    حسود مثل نیروی دریایی چی ها;بعضی اصلا نمیدوند لیگ ۱ چیه و اطلاعی از برنامه های لیگ ۱ ندارند ولی از تک تک کامنت هایی که تو سایت سرور و سالار لیگ۱ امسال نشر داده میشه اطلاع دارند!جالبه و سعی میکنند هیچ کدوم رو بی جواب نزارند چون اصلا لیگ ۱ رو دنبال نمیکنند تیم اول اونا تو بوندسلیگا هست!آره!از طرف کل ایران هم حرف میزنند .حسادت بیماری خطرناکیه..ِ.تاسف باره

  • وحید گفت:

    در این نظرسنجی یک کلان شهر بزرگتر به اسم شیراز بود و کل مازندران هم پشت نساجی اما سپیدرود قهرمان با اختلاف اول شد. پس آوردن اسم چین و هندوستان نشان دهن دهنده اوج کمبود است

  • وحید گفت:

    سپیدرود چهارمین تیم پرطرفدار کل ایران هست که اگر بعضی هم استانی ها دو دستگی اجاد نمی کردند حتی میتونست جز سه تیم محبوب کل ایران باشه

  • وحید گفت:

    در رابطه با مغالطه ای که برخی انجام می دهند و نام داماش را می آورند باید بگویم حتی اگر داماش هم بود رشتی های با غیرت به گونه ای متحد می شدند که یک تیم از شهرشان با اختلاف زیاد اول شود

  • وحید گفت:

    در رابطه با نگاه مغرضانه دپارتمان داوری و اینکه چگونه بر علیه سپیدرود هجمه شد هفته قبل تر به آقای فردوسی پور گفتم ولی خوب دپارتمان داوری به چالش کشیده نشد
    در ارتباطی مجدد از ایشان خواهش کردم رسیدگی کنند چرا این هفته دپارتمان بیانیه صادر نکرد در حالی که اشتباهات زیاد وجود داشت خصوصا به گواه کارشناس شبکه ورزش به نفع پارس جنوبی جم یک پنالتی و یک گل آفساید گرفته نشد

  • فرهاد گفت:

    درود
    یکی از دلایل ماندگاری تیمهایمثل ملوان در لیگ برتر، دولتی بودن این تیمهاست.
    شما اگر دقت کنید هیچ تیم مردمی که توسط مردم اداره شود در این سطح از فوتبال حضور ندارند و این به واسطه فوتبال دولتی است که در کشور شبهه کمونیستی ما حاکم است.
    سپیدرود یک نهاد مردمی است. این تیم توسط مردم تاسیس و توسط مردم اداره گردید. سپیدرود یک نهاد مردمی است. شما یک نهاد مردمی چه ورزشی و غیر ورزشی را نمی توانید پیدا کنید که حداقل سه سال بتواند ادامه حیات دهد.
    بنابراین ادامه حیات پنجاه ساله سپیدرود بیانگر نیروی اجتماعی قدرتمندی است که رشتیها به لحاظ پیشینه تاریخی از آن برخوردار هستند.
    رشت شهر بزرگان و شهر باقدمتی است که یک پیشینه تجاری و اشرافی دارد.
    حضور افراد تاریخی و حضور خانواده های اسم و رسم دار بیانگر حقایق تاریخ رشت است.
    رشتی ها با حضور دو تیم فوتبال پرطرفدار، نشان دادند دارای یک بنیه قوی اجتماعی هستند. هرچند ناملایماتی نیز گریبانشان را گرفته که متاسفانه رهایشان نمی کند.
    به امید برد ارتش سرخ در بازی فردا با فولاد یزد

  • مهدی گفت:

    احسنت فرهاد جان و در تکمیل فرمایشات شما باید عرض کنم اونی که در لیگ برتر ماندگاری داشت نیروی دریایی بود و نه “مول وان”
    این نیروی دریایی میتونست نیروی دریایی شفت یا نیروی دریایی خواچکین یا نیروی دریایی هرجای دیگر باشه. فوتبال واقعی شهرک همسایه و تاریخش فقط ۵ سال دوام آورد و اونم باشگاهی بود مردمی و تشکیل شده از همه بزرگان فوتبال شهرک از غفور جهانی تا قایقران و پرورشخواه و اسپندار و فرخ جهانی و . . . که شبیه دو باشگاه محبوب کلانشهر رشت بصورت غیر دولتی و غیر نظامی تشکیل شد ولی بعد از ۵ سال نیست و محو شد و نتونست مثل دو باشگاه مردمی کلانشهر رشت نیم قرن خودشو حفظ کنه و پرهوادارترین باقی بمونه. فوتبال شهرک همسایه، خدابیامرز، استقلال انزلی بود. این تیمی که علیرغم ۵۰ سال حمایت نظامی و رانت و کشوندن بازیکنان سرتاسر استان به سمت خودش با پول و استفاده از صدها سرباز ملی پوش از سایر استانها، همیشه توی رده های کاندید سقوط لیگ برتر دست و پا میزد و سه مرتبه هم سقوط کرد که آخریش با سیاهجامگان بود، نیروی دریایی هست عزیزم.

  • فرهاد شعبانی گفت:

    درود به همه تیم های رشتی خصوصا
    سپیدرود