وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت دو – یک شهرداری ماهشهر: حُسن حَسن با سه امتیاز اول کامل شد

سپیدرود

2

شهرداری ماهشهر

1
هفته اول لیگ 2 آزادگان
دوشنبه 24 آبان 1400
استادیوم سردار جنگل رشت
تماشاگر: 0
داور: فرهاد قاسمی
کمک داوران: محمد حیدری و داوود عروجلو
داور چهارم: رئوف سیفی

سپیدرود با حسن اشجاری در نخستین مسابقه فصل موفق شد تا سه امتیاز کامل را در کارنامه اش دشت کند آن هم در برابر یکی از سخت جان ترین تیم های لیگ دو. سپیدرود امسال می تواند با این تیم کاملا بومی و منسجم با رهبری حسن اشجاری به لیگ دسته یک باز گردد. ما باز می گردیم و این شعار ماست.

آرمان مردانی'7سپیدرود
آرین نصیری نژاد'7سپیدرود
محمد بختیاری'29شهرداری ماهشهر
احمد قدعمی'50شهرداری ماهشهر
آرمین بهرامی'50شهرداری ماهشهر
امیر قلم آرا'51سپیدرود
حسین آفرین زاد'42سپیدرود
حسین قره داغی'54شهرداری ماهشهر
معین تقوی'90سپیدرود
مصطفی زینعلی'97سپیدرود

ترکیب سپیدرود

سرمربی: حسن اشجاری

تعویض های سپیدرود

ترکیب شهرداری ماهشهر

سرمربی: حسن شیرعلی

تعویض های شهرداری ماهشهر

گزارش بازی

'7سپیدرود مسابقه را با توپ پر آغاز کرد و بعد از چند موقعیت نصف و نیمه خیلی زود در دقیقه ۱۰ موفق شد تا بر روی یک همکاری تیمی از پیش کار شده با تیزهوشی آرمان مردانی گل نخست را وارد دروازه کند. شروع مجدد عالی مصطفی زینعلی توپ را تا داخل محوطه جریمه به آرمان مردانی رسید تا ضربه دقیق مردانی گل نخست بازی را به ثمر برساند.

'20در ادامه پس از وقفه چند دقیقه مسابقه بازهم این سپیدرود بود که توپ و میدان را در دست داشت که حاصلش دو موقعیت پی در پی بر روی دروازه ماهشهر توسط میلاد نجفی و آرمان مردانی بود که توسط آرمان بهرمانی مهار شد.

'40دقیقه ۴۰ نخستین موقعیت ماهشهر از روی یک ضربه ایستکاهی توسط رسول سعدیان نواخته شد که مصطفی زینعلی توپ را به راحتی مهار کرد.

'47مهمترین موقعیت برای زدن گل دوم سپیدرود در دقیقه ۴۷ نیمه نخست با فرار در عمق آرمان مردانی و پاس تو درش برای امیر قلم آرا بدست آمد که شوت سرکش قلم آرا از داخل محوطه شش قدم با فاصله چند سانتی تیرک عمودی به خارج رفت.

'48خطای مدافع ماهشهر بر روی آرمان مردانی داخل محوطه جریمه را داور به راحتی از کنارش عبور کرد تا پایان نیمه نخست با همان نتیجه یک بر صفر رقم بخورد.

'50سپیدرود نیمه دوم را بدون تغییر آغاز کرد اما ماهشهری ها با یک تعویض به زمین آمدند. بعد از اینکه روی یک موقعیت مشکوک به آفساید ماهشهری ها موفق شدند دروازه سپیدرود را باز کنند برای دقایقی مالک بازی شدند اما خیلی زود اشجاری با دو تعویض دوباره شاهین ترازو را به سمت سپیدرود تغییر داد و در دقایق میانی نیمه دوم سپیدرودی ها صاحب چندین موقعیت مناسب شدند که نتوانستند از آن حاصلی بدست بیاورند.

'54بر روی یک شروع مجدد سجاد قنواتی که در موقعیت مشکوک به آفساید حضور داشت با یک شوت دروازه سپیدرود را باز کرد.

'90در نهایت تیغ تیز حملات سپیدرود در واپسین دقایق موفق شد تا کار دست حریف بدهد و شادی پیروزی را به هواداران پرشور و شمار سپیدرود هدیه دهد.پرتاب بلند اوت امیر قلم آرا داخل محوطه شش قدم روی سر معین تقوی فرود آمد تا معین با یک ضربه سر دقیق و چکشی گل پیروزی بخش سپیدرود را به ثمر برساند.

حاشیه ها

سپیدرودرشت با ۹ غایب در بازی امروز مقابل شهرداری بندر ماهشهر حاضر می‌شود. پژمان ثباتی؛ مهیار نوری؛ محمد لطفی؛ سبحان سحرخیز؛ شایان عاشورنژاد؛ آیدین مسعودی؛ مجید محمدی؛ مهدی زاده هشت غایب هستند که به دلیل مصدومیت در تمرینات آماده سازی فصل امروز سپیدرود را همراهی نمی‌کنند.

بعد از زدن گل سپیدرود به بهانه حضور چند هوادار سپیدرود در ورزشگاه مسابقه متوقف شد و این در حالی است که مسابقه جام حذفی که سپیدرود در همان استان خوزستان برگزار شده بود بیش از هزار هوادار در ورزشگاه حاضر بودند!

کارت بازی بازیکنان سپیدرود با تلاش سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود در روز گذشته توسط سازمان لیگ صادر شد تا کمی از دغدغه های این تیم کاسته شود.

داور در نیمه نخست بیش از ۸ دقیقه وقت تلف شده را منظور کرد.

اعتراض به هر سوت داور تاکتیک اول ماهشهری ها بود که بر روی همین تاکتیک داور از اعلام آفساید گل تساوی ماهشهری ها خودداری کرد!

سوت های داور در اواخر نیمه اول و کل نیمه دوم به شدت روی اعصاب سپیدرودی ها بود. داور به شدت تحت تاثیر اعتراض های مهمان بود در این مسابقه.

به جای وقت کشی بحرینی باید با قاطعیت از وقت کشی ماهشهری نام ببریم که تمام نیمه دوم را با انداختن های پی در پی بر روی زمین و عدم اجازه داور برای ورود برانکارد موفق به قتل وقت شدند تا به جای فوتبال سوهان بر روی اعصاب سپیدرودی ها کشیده شود.

ترکیب سپیدرود رشت:

مصطفی زینعلی، میلاد نجفی، رضا فخری، معین تقوی، سید حسین حق شناس (از دقیقه ۸۰ علی بیجاری)، رضا عاشوری (از دقیقه ۶۲ سهیل ربیع زاده)، حسین آفرین زاد (از دقیقه ۶۵ آرین نصیری نژاد)، پویا عزیزپور،علیرضا ربیع زاد (از دقیقه ۸۰ امیرحسین صالحی)، امیر قلم آرا، آرمان مردانی

سرمربی: حسن اشجاری.

ترکیب شهرداری ماهشهر:

آرمین بهرامی، خیراله ویسی آرا، میثم پورفرضی، روح اله شعبانی، محمد باشی، رضا آتیک، احمد فدعمی (از دقیقه ۷۵ امین عسگری)، سجاد قنواتی( از دقیقه ۸۳ علی شریفی)، محمد بختیاری (از دقیقه ۴۶ حسین قره داغی)، رسول سعدیان ﴿از دقیقه ۸۳ مرتضی عبدی)، سجاد ریحانی (از دقیقه ۹۰ مجتبی جادری).

سرمربی: حسن شیرعلی.

شرح بازی:

جدال دو تیم مدعی صعود در فصل گذشته یک فینال زودهنگام در گروه نخست در روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم بود. ماهشهر فصل گذشته در پلی آف مغلوب ویستا توربین شد و سپیدرود در هفته یکی مانده به پایانی در گروهی که شهرداری همدان و ویستاتوربین موفق به صعود شدند، از صعود ناکام ماند.

این مسابقه می تواند عیار تیم های فصل جدید لیگ دسته دوم را مشخص کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است