وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت سه – شهدای ساری دو: غیرت سپیدرودی ها از بی عدالتی داور قوی تر بود! / ما بهترینیم

سپیدرود

3

شهدای ساری

2
هفته پانزدهم
چهارشنبه 2 اسفند
استادیوم ورزشگاه دکتر عضدی
تماشاگر: پنج هزار نفر
داور: رحمان کریمی
کمک داوران: محمدرضا اسدی و محمد قوانلو
داور چهارم: امید نقی لو

سپیدرود در روزی که فضای داوری به طرز بی شرمانه ای دور از ذهن بود و داور یک گل صد در صد درست و دو پنالتی واضخ را به نفع سپیدرود نگرفت و یک اخراج خنده دار را به سپیدرود تحمیل کرد اما در نهایت همه ی این فجایع باز هم نتوانست حریف غیرت سپیدرودی و تاکتیک فرشاد پیوس بشود تا سه امتیاز شیرین به کیسه سپیدرود وارد شود و اسب قهرمانی همچنان چهار نعل برای رشتی ها تاخت کند.

اشکان گرمرودی'9شهدا
پیام ملکیان'17سپیدرود
اشکان گرمرودی'33شهدا
میلاد سیار'38سپیدرود
میعاد یزدانی'43سپیدرود
مهرشاد رجب پور'66شهدا
امیرحسین صالحی'80سپیدرود
امیرعباس حسنی'81سپیدرود

ترکیب سپیدرود

23میلاد پورقلی

86امیرحسین صالحی

8میثم فردوسی

10میلاد پورصف شکن

19مهیار نوری

20میلاد سیار

27روح الله باقری

44شاهین ملکی

55معین تقوی

70پیام ملکیان

88میعاد یزدانی

سرمربی: فرشاد پیوس

تعویض های سپیدرود
64

77امیرعباس حسنی

20میلاد سیار

64

4صادق صادقی

55معین تقوی

90

15ماهان سروی

88میعاد یزدانی

93

46علی پرویزی

10میلاد پورصف شکن

93

33راستین تنهایی

27روح الله باقری

ترکیب شهدای ساری

1محمد سیاهی

3سعید زارع

4مهدی اسدی

5حسین عباسی

7حامد علیزاده

10محمد غلامی

15رضا خورشیدی

20مهرداد قاسمی

66کاظم ساداتی

99ابوالفضل پورموسوی

33اشکان گرمرودی

سرمربی: -

تعویض های شهدای ساری
60

11مجید جهانی

33اشکان گرمرودی

60

38مهرشاد رجب پور

10محمد غلامی

73

30حسین اباذری

20مهرداد قاسمی

گزارش بازی

'9بر روی یک غافلگیری و از روی یک ضربه شروع مجدد از نیمه زمین توپ به داخل محوطه جریمه سپیدرود وارد شد تا با یک ضضربه ناگهانی اشکان گرمرودی گل نخست شهدای ساری را به ثمر برساند.

'17پاس زیبای روح الله باقری از میانه های میدان به پورصف شکنی که از قلب خط دفاعی ساری نفوذ کرده بود در حالت تک به تک توپ به کرنر فرستاده شد و ضربه کرنر را پیام ملکیان به زیبایی و یک تیکه وارد دروازه مهمان مرد تا گل اصغر شیرپور به کشاورز از همین نقطه و همین دروازه را برای هواداران قدیمی سپیدرود در دهه 70 زنده کند.

'18شوت روح الله باقری با فاصله اندک از کنار دروازه ساری راهی اوت شد.

'23بر روی یک سانتر دقیق داخل محوطه جریمه این بار میلاد سیار بود که می توانست گل برتری سپیدرود را به ثمر برساند که ضربه نوک پای میلاد دقیق نبود و توپ به خارج فرستاده شد.

'33باز هم بر روی یک غافلگیری و باز هم قرار گرمرودی که تا دقایقی پیش از بازی اجازه حضور در میدان را نداشت با یک ضربه سر موفق شد تا دروازه سپیدرود را باز نماید.

'40سانتر مواج روح الله باقری را میلاد پورصف شکن به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه ساری کرد اما در کمال تعجب در حالی که مدافع ساروی چند قدم جلوتر از پورصف شکن بود به اشتباه اعلام آفساید کرد تا در خانه سر سپیدرود را تیم داوری ببرد!

'43سانتر مهیار نوری و ضربه تمام کنندخ میعاد یزدانی این بار قوی تر و دقیق تر از این بود که داور بتواند آن را نادیده بگیرد تا بازی برای دومین بار به تساوی کشیده شود.

'45خطای صد رد صد پنالتی مدافع ساری بر روی پیام ملکیان که با سرنگونی پیام همراه شد در نهایت تعجب خود بازیکنان ساری از اعلام پنالتی توسط داور خودداری شد تا شاهکاری داوری در این نیمه کامل شود!

'55باز هم خطای واضح هند پنالتی در نیمه دوم داخل محوطه جریمه توسط داور خورده شد تا سپیدرود در حصرت گل برتری بسوزد!

'66دو شوت سرکش از پیام ملکیان و میثم فردوسی با فاصله های اندک از بالای دروازه ساری به خارج فرستاده شد.

'80فرار در عمق خط دفاع ساروی ها و یک پاس عرضی برای امیرحسین صالحی کافی بود تا با یک شوت سرکش و داخل چهارچوب گل برتری سپیدرودی ها به ثمر برسد.

'82فاجعه داوری که دیگر باید گفت نمی شود آن را به حساب اشتباهات سهوی گذاشت به نقطه انفجار رسید تا داور غرض ورز این مسابقه در شلوغی شادی پس از گل امیرعباس حسنی را بدون دلیل اخراج کند تا گند امروزش را کامل کند!

حاشیه ها

در حالی که تیم سپیدرود پنجره نقل و انتقلاتش باز هست و تمامی بازیکنان دارای کارت سازمان لیگ هستند اما با سنگ اندازی همیشگی یعقوب پیری مسئول برگزاری مسابقات لیگ دو در ثانیه های پایانی اجازه حضور بازی رضا عاشوری به بهانه واهی دیر ارسال شدن مجوز تحصیلی داده نشد تا درست پیش از سوت آغاز بازی ترکیب سپیدرود دچار تغییر شود! این درحالی است که گواهی تحصیلی عاشوری قبلا به سازمان لیگ ارسال شده بود!

در حالی که بازیکنان سپیدرود دارای کارت رسمی بودند و اجازه بازی برای عاشوری داده نشد اما در طرف مقابل شهدای ساری با پنجره بسته با تلفن یعقوب سیری برای چند نفر از بازیکنان بدون کارت و تنها با نظر مسئول لیگ دو در دقایقی پیش از شروع بازی در ترکیب ساری قرار گرفتند!! این لیگ دسته دوم ایران است که هر روز یک آس جدید برای جامعه فوتبال رو می کند و این یعقوب پیری است که حکمرانی می کند!

سپیدرود در این سال های حضورش در فراموشخانه لیگ دو داستان ها و مصیبت های فراوانی را تجربه کرده است که هر کدامش مثنوی هفتاد من کاغذ است اما بدون تردید شاهکار بی عدالتی های داور وسط و کمک اول در این مسابقه را فقط باید در یک ژانر جنایی توصیف کرد که فاجعه بزرگی را رقم زدند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است