وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت سه – نساجی مازندران دو: سلام بر بغض شکسته / خداحافظ غم بی پایان

در نهایت این بغض دیرین در روزی دلپذیر شکسته شد و رود خروشان شمال به لیگ برتر رسید تا فوتبال ایران شاهد حضور هواداران پرشور سپیدرود باشند.

سپیدرود ۳ (دقیقه ۷ پویا نزهتی، میثم تهی دست دقیقه ۱۲، حسن کعبی دقیقه ۷۹-پنالتی-) – ۲ (محمد عباس زاده دقیقه ۱۹ -پنالتی- مرتضی غلامعلی تبار دقیقه ۶۴) نساجی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته سی و چهارم و پایانی لیگ دسته اول آزادگان – دوشنبه ۱۱ اردی بهشت ماه ۱۳۹۶

ساعت: ۱۷:۰۰ – ورزشگاه دکتر عضدی رشت

هوا: آفتابی

تماشاگر: بیش از بیست و پنج هزار نفر

نتیجه بازی رفت: نساجی ۲-۱ سپیدرود

داور: محمدرضا اکبریان

کمک داوران: بابک داوری ، جواد مداح

داور چهارم: میثم پورکریمیان

کارت زرد:

محمد عباس زاده دقیقه ۱۹، هانی اسماعیلی دقیقه ۶۳ (نساجی) – محدرضا الماسخاله دقیقه ۵۴، هادی موسوی دقیقه ۶۳ (سپیدرود)

ترکیب سپیدرود رشت:

محمدباقر شعبانی، شایان مصلح، هادی موسوی، میثم تهی دست، محمد رستمی (از دقیقه ۶۸ محمد میری)، محمدرضا الماسخاله (از دقیقه ۷۰ محمد دادرسی)، حسین کعبی، میلاد قربانزاده، سهیل حق شناس (از دقیقه ۴۴ میثم فردوسی)، پویا نزهتی، محمدرضا مهدوی.

سرمربی: علی نظر محمدی.

ترکیب نساجی مازندران:

وحید مهدی خانی، میلاد احمدی، مرتضی غلامعلی تبار، محمد نادری، حسن لطفی، میثم کریمی، سهیل رحمانی (از دقیقه ۸۴ مقداد قباخلو)، هانی اسماعیلی (از دقیقه ۸۸ اسماعیل محمدی)، محمد قاسمی نژاد، پیمان میری (از دقیقه ۷۵ امین شجاعیان)، محمد عباس زاده.

سرمربی: حسین مسگر ساروی.

شرح بازی:

تشریف بیاورید به دیدن حساس ترین مسابقه ی سال های اخیر فوتبال شمال. مسابقه ای که یک سوی آن عروسی خواهد بود و سوی دیگرش…

نیمه نخست:

نخستین اتفاق مسابقه در دقیقه ۳ روی فرار سهیل حق شناس و شوت او به سمت دروازه روی داد که با فاصله راهی اوت شد.

پس از بیست دقیقه توفانی اوایل نیمه نخست و رد و بدل سه گل، عطش بازی به ناگهان فروکش کرد و بازی رو به تعادل گذاشت.

در اواخر بازی علی نظر با بیرون کشیدن کاپیتان سهیل و اضافه نمودن میثم فردوسی سعی کرد تا کمربند میانی تیمش را محکم تر ببندد.

در نهایت نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به پایان رسید تا سپیدرودی ها با روحیه ای بالا به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دو تیم نیمه دوم را بدون تغییر نسبت به پایان نیمه نخست آغاز کردند.

پاس پویا نزهتی و ضربه ی کم جان میلاد قربانزاده در دقیقه ۵۹ مهمترین اتفاق پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم بود.

در نهایت این بغض دیرین در روزی دلپذیر شکسته شد و رود خروشان شمال به لیگ برتر رسید تا فوتبال ایران شاهد حضور هواداران پرشور سپیدرود باشند.

شرح گل:

سپیدرود ۱-۰ نساجی: پاس زیبای حسین کعبی برای پویا نزهتی داخل محوطه ی جریمه و شوت حساب شده ی او از پشت خط شش قدم گل برتری سپیدرود را به ثمر رساند.

سپیدرود ۲-۰ نساجی: ضربه ی ایستگاهی محمدرضا مهدوی و با ضربه ی سر میثم تهی دست موجب شد تا نخستین گل فصل میثم و دومین تیم سپیدرود به ثمر برساند.

سپیدرود ۲-۱ نساجی: خطای هادی موسوی روی پیمان میری را داور پنالتی تشخیص داد تا ضربه ی پنالتی محمد عباس زاده را ابتدا محمدباقر شعبانی مهار کند و توپ ریباندی را خود عباس زاده به بیست و چهارمین گل فصلش تبدیل نماید.

سپیدرود ۲-۲ نساجی: یک ضربه ایستگاهی از جناح چپ سپیدرود و ضربه ی سر غلامعلی تبار بازی را به تساوی کشاند.

سپیدرود ۳-۲ نساجی: خطای پنالتی روی شایان مصلح را حسین کعبی به زیبایی وارد دروازه نساجی کرد تا خود را در لیگ این فصل دو گله کند و سپیدرود را بار دیگر از رقیب پیش بیاندازد.

اتفاقات ویژه:

۱ – ورزشگاه عضدی رشت از ساعات نخستین بامداد شاهد حضور پرشور ده ها هزار هوادار عاشق سپیدرود بود و پیش از آنکه خورشید یازدهم اردی بهشتی به ظهر شهرباران برسد، ورزشگاه پیر شهر رشت جایی برای نشستن در خود نمی دید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

68 دیدگاه ارسال شده است

  • esi گفت:

    فریاااااااااااااااااااد زنده باد سپیدرود

  • ماشک گفت:

    تبریک میگم به مردم گیلان و علی الخصوص مردم رشت به خاطر صعود سپیدرود به لیگ برتر. امیدوام مسولان گیلان قدر این فرصت رو بدونن و با تقویت سپیدرودبه فوتبال استان کمک کنن.

  • سجاد سپیدرودی گفت:

    با تبریک زیاد به تمام گیلانیای عزیز به تمام بازیکنان هوادارای و کادر مربی گری عزیز شهرمون خسته نباشید دعای خیر یه شهر پشتتون بود زنده باد سپیدردو پاینده باد رشت

  • حجت گفت:

    تبرییییییییییییککککککککککک
    تبرییییییییییییککککککککککک
    به همه آبراران به تمامی رشت جاقالان
    و طرفداران سپیدرود و داماش

  • سجاد سپیدرودی گفت:

    وقت سپیدرود زنده باد سپدرود بغض خسته ما رشتیا ترکید و سپیدرود لیگ برتری شد این داستان ادامه داره…

  • فتحی گفت:

    تبریک به همه دوستداران سپیدرود رشت

  • سپیدرود همواره بـــــــــــــــــــــــــــــــزرگ خـــــــواهد مــــــــــــــــــــاند گفت:

    فــــراز جــــان دوست داشتم تفسیر زیبایی که بیان فرمودی از فریا و نعله واشکت رو از نزدیک ببینم به یاری خــــــــــداوند بزرگ همان گون شد که می خواستیم ای کاش ملوان هم صعود می کرد تا دو تیم از گــــیلان که واقعا شایسته تر مابقی تیم های لیگ برتر بودند به جای فقط یک تیم صعود می کرد تبریک به خـــــانواده بزرگ ســــــــــــــپیدرود سرمربی آقای نظرمحمدی بازیکنان سهیل حق شناس حسین کعبی نزهتی شایان مسلح و … و همه طرفداران و تماشاگــــــــدان انشاالله در لیگ برتر هم قهرمان و فصل بعد شاهد حضور دو تیم دیگر از گــــــــیلان یعنی مـــــــــلوان و دامــــــــــاش بـــــــــــاشیم

  • omid گفت:

    ممنون از همتون هوادارا کادر فنی بازیکنا بعد از یه فصل سختی تموم شد خدا رو شکر

  • انزلیچی گفت:

    تبریک به همه رشتی های عزیز و به امید موفقیت تیم خوب سپیدرود
    درود بر ارتش سرخ گیلان ❤️

  • آرمان گفت:

    تبریییییییییییک خداروشکر خداااااااااااا ممنونم
    پایان بازی گریه کردم

  • سید میلاد صفویان گفت:

    ارتش سرخ گیلان با هواداران و قلبی به وفاداری یک قو

    روزهای خوب فوتبال با داشتن یک نماینده از سال آینده در بالاترین سطح مسابقات فوتبال ایران یک بار دیگر به مردم شهر باران چشمک زد . اما این بار نه با صرف هزینه های سرسام آور و یکشبه نماینده چند سال قبل استان گیلان چون پگاه و بعدها داماش بلکه این بار با قلب و روحی چون قو . قوی وفاداری که در سوگ مرگ جفت خود به قدری آواز می خواند تا خود نیز با مرگ چشم ببندد . قو را همگان نماد دیگر تیم اصیل و بااصالت استان گیلان یعنی ملوان بندرانزلی می دانند که امسال با وجود تمام شایستگی ها و چشیدن طعم جوانی با اعتماد همیشه محمد مایلی کهن به جوانان ،‌ جان تازه ای گرفته بود اما در هفته های آخر قافیه را باخت ، باختی که با این جوانان بدون شک تضمین پیروزی های آینده است . اما تجلی قوی قصه امروز ما این بار در وفاداری و حمایت چندین ده ساله طرفداران رود سپید یعنی تیم سپیدرود رشت است که به احترام آنان و صبر و ثباتشان و وفاداری آن ها باید کلاه از سر برداشت و ایستاده دست زد .
    برای تیمی که در آستانه 50 سالگی در این برهوت تیم های باسابقه و ریشه دار در فوتبال ایران ،‌ سپیدرودی که آخرین بار 25 سال پیش بازی در بالاترین سطح فوتبال ایران را چشید و رفت ،‌ رفت تا در تنهایی و فراموشخانه لیگ های دسته های پایین تر جا خوش کرد و فقط یک بار با جرقه ای زودگذر در سال 88 به لیگ دسته یک صعود کرد و همان سال باز سقوط کرد .
    شاید یکی از بیاد ماندنی ترین پرده های نمایش سپیدرودی ها نه امروز و در بازی آخر بلکه در سال 94 در روزهای پایینی لیگ دسته دوم رقم خورد . روزی که در جشن صعود این تیم در بازی آخر برای صعود به لیگ آزادگان بیست هزار نفر هوادار عاشق این تیم سرخ دور هم جمع شدند تا یکبار دیگر بلند فریاد بزنند که فوتبال چیزی فراتر از پول و بازیکن های میلیونی است و آن عشق به فوتبال و طرفداران عاشق است که دلخوشی آنها فقط صعود به یک رده بالاتر بود تا در رقابت هیجان انگیزتر حضور داشته باشند . آن چیزی که یک تیم را از خاکستر دوباره بلند می کند فقط و فقط عشق است و عشق هواداران و طرفداران تیمی که امروز به لیگ برتر صعود کرده آن هم با دست های خالی . تیمی که در دو سال گذشته هفته به هفته با نمایش های اعجاب برانگیز خودش بر روی چمن سبز ورزشگاه عضدی رشت هر هفته دسته کم به طور میانگین ده هزار نفر پیر و جوان عاشق فوتبال را به استادیوم کشاند . شاید دیگر فوتبال دوستان ایرانی هم می توانند برای بقیه تعریف کنند چون طرفداران قدیمی و تیم های کهنه کشورهای صاحب سبک چون انگلستان و آلمان در ایران هم تیمی هست که هرگز ناامید نشد و رقابت را در هیچ موقعیتی ترک نکرد . آری سپید رود رشت یک نماد برای فوتبال ایران و فوتبال ایرانی است . تیمی که خیالمان راحت است این تیم مهمانی نیست که با فراز و نشیب خود ،‌چون شهید قندی و شیرین فراز و استیل آذین ها محو شد چون پشت سر این تیم چیزی است به اسم عشق و قدمت و هواداران آن خوب می دانند که در کل این فصل تنها بودند و فقط امروز که چشن صعود می گیرند حضور استاندار و رپیس و مسول را در کنار خود دیدند و وعده هایی که بر پوچی خیلی از آن ها اطمینان دارند . اما عشق به فوتبال آن ها را باز هم به ورزشگاه خواهد کشاند که سپیدرود با همین ها هنوز زنده است و نفس می کشد و این فوتبال است و فوتبالی که در آن آخرین حرف را هواداران عاشق آن می زنند .

    این مقاله من بود راجب سعود باشکوه سپیدرود رشت . خواستین کار کنین

  • دوستدار تالش و گیلک گفت:

    تبریک تبریک واقعاً به عنوان یک گیلانی از این صعود احساس غرور می کنم به امید حضور قهرمانی در لیگ برتر. به امید حضور موثرتر در تیم ملی هر زمان که فرزندان گیلان یا علی گفتند برای گیلان و ایران عزیز دوران زیبایی آغاز شده است. اینجا تو دیلمان گلسار غوغایی برپاست. امیدوارم پیام آور غرور آفرین موتا دیلمی ، مردآویج دیلمی، عضدالدوله دیلمی باشیم. امیدوارم نفوذی هایی که سعی می کنند ظاهر زیبای سپید رود مانند بعضی تیمهای لیگ قومیتی کنند هرچه زودتر دست از سر سپیدرود و رشت عزیزم بردارند. آقا به چه زبانی به شما بگوییم اینجا رشت. شهر مطالعه و مدرنیته نه شهر پان و قوم گرایی. چندین سال از خانه فرهنگ گیلان تا جشن زیبای نوروزبل و رادیو و پادکست تا انتخابات شوراهای شهر و گاه در میان تماشگران داماش و سپیدرود سعی خودتان را می کنید تا به بهانه دفاع از زبان و فرهنگ افرادی را جذب کنید، اما اینها فرزندان پاک نهاد میرزاکوچک خان، پورداود و پرفسور سمیعی و …..هستند بروید این دام را جایی دیگر پهن کنید.

  • احمد گفت:

    تبرییییککککککککککک به تمام طرفداران عزیز سپیدرووود. حق این تماشاگرا بود. دم بازیکنا و هوادارا گرممممم
    آبای بسوز تا تو باشی از سقوط داماشیا خوشحالی نکنی…
    توی رشت عروسیهههههههه انزلی … سوزیهههههههههههه

  • علی گفت:

    خدارا شکر مثل من که چهل وپنج سال در انتظار چنین روزی بودم این یک پیروزی دراماتیک بود خدا راشکر

  • فرهاد سرابی گفت:

    تبریک تبریک ولی مبارزه از فردا صبح درابعاد جدید شروع می شه امیدوارم سال دیگه اسانسوری نشیم

  • سامان گفت:

    تبریک به همه هواداران سپیدرود بزرگ… تبریک…
    روز بسیار سخت و دراماتیکی بود. از ساعت ۱ تا ۷ عصر بر بلندترین نقطه استادیوم زیر آفتاب به همراه بقیه تماشاگران واستادیم و در عرض این چند ساعت چه اتفاقها که نیوفتاد…
    درود بر سپیدرود بزرگ….
    تبریک به شما هواداران با تعصب…

  • دختر سپیدرودی گفت:

    تبریک تبریک تبریک.تبریک به من تبریک به تو تبریک به ما تبریک به همه.تبریک به همه اونایی که قلبشون به عشق سپیدرود میتپه.تمام یاعلی ها گفته شد و ما اومدیم.خداروشکر.خدا مادرتو بیامرزه علی نظر.حسین کعبی دمت گرم که اینقد مردی.سهیل نرسی بابت گلات.پویا مرسی.سید حسینی گل کاشتی همه بچه های دوست داشتنی تیم.مهدوی با تعصب همه تون دوست داشتنی ها تو قلب مایین

  • تهران رشت کوچصفهان گفت:

    صمیمانه ترین تبریکاتم را به مردم شریف گیلان عرضه میدارم
    با امید به آینده

  • گیلان گفت:

    تبریک به هواداران تیم سپیدرود به عنوان یک ملوانی بابت اینکه یک تیم گیلانی به لیگ برتر صعود کرد خوشحالم

  • عماد ۱ گفت:

    اولا باید تبریک بگیم به تیمی که پس سالها باعث شد مردمان گیلان احساس همبستگی و اتحاد کنن و پشت تیم ملوان یع عده چاپلوس بکشن بیرون
    امروز به معنی واقعی مردم خمام خشکبیجار لشت نشا.و سنگر و کلی از مردمان گیلان زمین پشت این تیم با غرور ایستادن و در لذت این صعود با یکدیگر شریک شدن
    حرف اخر هم برای شهرک همسایه…سکوت وتمرین سکوت یکی از شایسته ترین وظایف شما در این برهه زمانی ست …ما مردمانی بودیم که تمام شرفمون را به پای فوتبال مثل شما خرج نکردیم اما امروز نشان دادیم به راستی شایسته مرکز استان یم وهمچون پدر همه مردم استان را به یکنظر احترام میگذاریم باشد که این بی احترامی شما در گذشته را چون فرزند بازیگوش درنظر گرفته و ببخشاییم اگر اکنون شادیم کینه تمام ان توهینهای شما را در صورتیکه در استان دیگر وبا تیم دیگری بازی داشتید ولی به ما بیاحترامی کردید میبخشیم ولی ازیاد نمیبریم

  • سپیدرود خروشان و بی پایان گفت:

    تبریک به همه
    بخاطر این روز بزرگ

    تبریک به باغیرت ترین ها
    که تا آخر وایسادن

    تبریک به همه تیم
    تبریک به همه طرفداران

    تبریک به همه گیلان
    وتبریک به قلب گیلان یعنی رشت

    سلام لیگ برتر
    آماده باش سپیدرود خروشان آمد

    زنده باد سپیدرود

  • وحید گفت:

    تبریک به تیم ریشه دار محبوب بی بضاعت و مردمی سپیدرود

  • لاهیجانی گفت:

    تبریک به مردم خونگرم وفوتبال دوست گیلان زمین و الان نوبت مسولین استان میباشد که تیم راحمایت مالی کنند

  • حمیدرضا گفت:

    خدایا هزار مرتبه شکرت . به همه تبریک میگم همه مثل ما از ساعت 11 صبح ورزشگاه بودن خدایی دمتون گرم.یه چیزی هم میخوام به سهیل بگم که سهیل اقای گل ما عاشقتیم . و قدرتم میدونیم که چقد واسه ما زحمت کشیدی از زود تعویض شدنت ناراحت نباش . یکی هم خیلی حال کردم وقتی استاندار و بقیه مسدولین اومدن بعد بازی دور بزنن و ما از خجالتشون دراومدیم دم همه گرم

  • وحید گفت:

    برنامه نود می خواهد محبوب ترین تیم ایران را انتخاب کند
    لطفا به کانال تلگرامی TVnavad@ تشریف ببرید به سپیدرود رای دهید

  • علی گفت:

    مرکز دفاع ما خیلی باز بود و تعویض هوشمندانه نظرمحمدی یعنی بیرون کشیدن سهیل و آوردن هافبک اضافی تاحدود زیادی حفره ها را پر نمود . درکنار نظرمحمدی و عشوریزاد باید از وجود مرد موسپید و کارکشته کادرفنی یعنی حمیدخان منصوری هم تجلیل کرد که تجربه اش مایه دلگرمی تیم بوده است

  • مهرداد رشت گفت:

    داماش هم هویت رشته فراموش نشه یاری کنید بیاد لیگ یک.
    سپیدرود عشق بی پایان

  • سىاه گفت:

    درود:تبرىک به همه عاشقان سپىدرود تبرىک به رشت به همه مردمان شرىف وغىور گىلان زمىن (ورزشکاران کشاورزان، کسبه،کارگران،صىادان، فرهنگىان،وووووووووو) سپىدرود:محبوب سربلند

  • ایمان گفت:

    تبریک به همه طرفداران محبوب و پرشور سپیدرود رشت . واقعا یک لحظه شاد و بیاد ماندنی هست . باز هم به همه شماطرفداران و مسئولین باشگاه محبوب سپیدرود تبریک میگم
    از مسئولین عزیز باشگاه سپیدرود هم خواهشمندم در شبکه های اجتماعی ( فیس بوک – توییتر – تلگرام… ) یک صفحه رسمی برای باشگاه محبوب سپیدرود باز کنن تا ما طرفداران سپیدرود بهتر و بیشتر از تیممون حمایت کنیم و از اخبار روز باشگاه مطلع بشیم

  • Nassaji Tifoosi گفت:

    خدا رو شکر که هم سپیدرود صعود کرد و هم محمد ما به وعده اش هم کرد امیدوارم یه روز انتظار ما هم به پایان برسه

  • فرهادسپیدرود گفت:

    صعود شیرین سپیدرود وقتی شیرین تر میشه که ما باعث سقوط مولوان شدیم …ما رفتیم و شلخت بالا نیومد..شلخت ها دارن میسوزززززززززززززززن

  • مهدی گفت:

    خنده نوکون می گریه ره
    گریه کی یار خنده ناره
    ایروز دینی کی روزگار
    ترم به گریه اوره

    دو سه سال قبل، وقتی داماشی که سه فصل پیاپی در لیگ برتر نتایج خوبی میگرفت و داشت ریشه هاشو محکم میکرد و بارها سوگلی های پایتخت رو در رشت و تهران شکست داده بود، بدلیل مسایل حاد مدیریتی و مالکیتی و بحرانهای مرتبط با اختلاس سه هزار میلیاردی، از لیگ برتر سقوط کرد، آبای ها چه شادیها که نکردند و یادمه یکیشون میگفت: اشکال نداره، توی لیگ یک هم بازیهای مهم و هیجان انگیزی انجام میشه!! اون روزها آبای ها اصلا به دلهای شکسته میلیونها رشتی فکر نمیکردند و اینکه داماش و فوتبال رشت بخاطر ناملایمات و محرومیتها و فقر مالی و حمایتی و زیرساختهاست که سقوط کرده و اگه نیروی دریایی هم از آبای ها حمایت نمیکرد، اونها هم تاب دوام آوردن نداشتند. کمااینکه چند سال بعد علیرغم همه حمایتهای نظامی و استفاده از بازیکنان سرباز، اونها هم سقوط کردن و بعد در بوق و کرنا کردن که فقط یک تفاضل گل باعث سقوطمون شد و زود برمیگردیم به جایی که بهش تعلق داریم و اینکه ما یک فصل مهمان لیگ یک هستیم و اون چیزیکه برای خیلیها آرزوست، برای ما خاطره هست!!
    امسال در مهمانی لیگ یک، علیرغم حمایتهای بی بدیل نیروی دریایی و پرداخت بیش از 70 درصد قراردادها و همچنین پاداشهای کلان، در جدال با سپیدرود کبیری که ابتدایی ترین امکانات و حمایتها رو نداشت و اگر قرارداد اسپانسری شهرداری و به تبع اون پرداخت هزینه سفرها و خوراک و اسکان و تهیه البسه نبود، حتی توان ادامه مسابقات رو هم نداشت، کم آورد و قافیه رو به بزرگی و اصالت و اراده و غیرت بومی های سپیدرود کبیر واگذار کرد . نه تنها به خاطره سازی نرسید بلکه حتی شاید در فصل بعد و فصلهای بعد هم با اضافه شدن سیاهجامگان (گربه سیاه) و ماشین سازی و تلاش مجدد غولهایی مثل مس کرمان، خونه به خونه، مس رفسنجان، گلگهر، بادران، اکسین، سپاسی، نساجی، اراک، راه آهن و ایرانجوان و . . . ، مجبور بشه چند سالی این مهمانی رو تمدید کنه که همه میدونیم صعود از لیگ یک چه پروژه سخت و طاقتفرسایی هست. امسال رشتیها و سپیدرودیها، علیرغم اون بی مهریهای آبای ها، بارها از علاقه به صعود همزمان هردو تیم گیلانی گفتن اما من بشخصه بجز بهمن خان صالح نیا، احدی از بازیکنان و مربیان و هواداران انزلیچی رو ندیدم که چنین حسن نظری داشته باشه!! خوبه که در وقت شادی، به غمهای دیگران و خصوصا همسایه مون نخندیم!!!

  • سعدی گفت:

    ضمن تبریک از همین الان به فکر لیگ برتر باشید

  • کامبیز پیاب گفت:

    پیروزی شیرین تیم سپیدرود،این تیم ریشه دار مردمی وقدیمی شهر خوبمان رشت،وشادی وشعف جوانان شهرم،و تداعی خاطرات وزنده شدن نام بزرگان این شهر و این تیم دوست داشتنی،آنانی که اکنون بین ما نیستند،مرحوم صومی،موسس باشگاه قدیمی سپیدرود،مرحوم مهرداد هوشنگی،بازیکن متعصب سپیدرود،و بزرگان دیگری که خداوند عمر طولانی به آنان عطا فرماید،مانند حمیدرضا منصوری،سیدعلی محمدی وسپیدموی قدیمی که در طول همه این سالها،نام زیبای سپیدرود بر تارک مغازه کوچکش می درخشید ومی درخشد هنوز،حاج ابراهیم یعقوب زاده ونیز اردشیر یعقوب زاده، و برتمام همشهری های خونگرم رشت،که با صبوری ،پابه پای این تیم همراه بودند،از زمانیکه سکوهای ورزشگاه شهید عضدی،منحصر به روبه روی جایگاه بودمبارک باد.امیدوارم با تداوم همدلی وهمبستگی همشهریهای خوبمان والبته بزرگان ومسئولین شهرمان بتوانیم با تقویت این تیم ریشه دار،خاطره های زیبایی برای یکدیگر بسازیم.خاطراتی به زیبایی سپیدرود دهه پنجاه و دهه شصت.دیروز از شوق و ذوق جوانان برومند شهرم اشک در چشمانم جاری شد.اطمینان دارم همه قدیمی های شهرمان هم از پیروزی تیم محبوبشان خوشحال بودند وهم از بروز شادمانی فرزندان و جوانان شهر خوب و دوست داشتنی مان رشت شادمان بودند. دیروز همه ما به رشتی بودن خودمان بالیدیم.به امید روزهای پرشکوه آینده…

  • بهنام گفت:

    سلام با تبریک صعودبه لیگ برتر به همه هواداران سپیدرود به امید قهرمانی در لیگ برتر

  • آبرار گفت:

    علی جان شما 45 سال منتظر بودی؟؟؟مگهئ سال 71 سپیدرود به لیگ آزادگان که معادل همین لیگ برتر هستش صعود نکرد؟؟بعد شما چطور 45 سال منتظر یودی؟؟/…ان زلی ویلا داره…جا داره

  • آبرار گفت:

    بوی سوزششششش شدید میاد از سمت ویلاها

  • سهراب گفت:

    سپیدرود قهرمان تبریییییییک. در قلب ما جا داری
    مربی با غیرت آقای نظر محمدی گل سرسبد تیم تیریییییک. بازیکنای با غیرت همگی خسته نباشید.تبریک به همه برو بچ گیلان
    آقای کعبی عزیز جنوبی خونگرم دست مریزاد. دل مردم گیلان رو شاد کردید خداوند دل شما را شاد کند با آرزوی سلامتی و کامیابی برای تک تک شما عزیزان. به امید موفقیت‌های بیشتر

  • علی گفت:

    دنیافقط رشت تیم فقط سپیدرود.دو پیشنهاد : 1_ جشن بزرگی در وسط شهرداری گرفته شود و ازهمه بازیکنان سالهای دور ونزدیک سپیدرود حتی بازیکنان قبل از انقلاب مثل جمشیدمحمدی’کامیاب’پیشنمازی’جوشری’شیدفر’جهانگیری’پذیرا’مربی سابق فریدون عسگرزاده و….دعوت بعمل بیاد 2_از حالا بفکر جذب بازیکنانی مثل غلامعلی تبار که دیروز عالی کار کرد باشید برای هر بازیکنی بازب درچنین تیم پرهوادار ودوست داشتنی افتخار است

  • وحید گفت:

    سلام نظرسنجی برنامه نود برای محبو ترین تیم ایران کماکان ادامه دارد
    مجری این برنامه تصور می کند سپیدرود نه تنها در ایران طرفدار متوسط دارد بلکه ملوان و نساجی محبوب تر هستند.
    لطفا به کانال تلگرامی این برنامه تشریف ببرید به سپیدرود رای دهید
    @TVnavad

  • وحید گفت:

    سلام نظرسنجی برنامه نود برای محبو ترین تیم ایران کماکان ادامه دارد
    مجری این برنامه تصور می کند سپیدرود نه تنها در ایران طرفدار متوسط دارد بلکه ملوان و نساجی محبوب تر هستند.
    لطفا به کانال تلگرامی این برنامه تشریف ببرید به سپیدرود رای دهید
    TVnavad@

  • سپیدرود شهر باران گفت:

    دم سپیدرود خروشان گرم و دم علی کریمی گیلانی هم گرم که صعود تیم رو تبریک گفت و خوشم می یاد ازش که هیچوقت به علی دایی ملقب به علی لابی باج نداد.

  • حمید ناصر گفت:

    گیلانِ عشـــــق
    درووووووووووووووووووووود
    سپااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس

  • کاسپین گفت:

    این برد این صعود یک پیروزی بسیار بزرگی بود زیرا ثابت کرد که این پول نیست که بتواند به تنهایی پیروزی ها را بخرد بلکه فاکتورهای مهمی چون عشق و ریشه و تعصب می توانند چنین معجزه ای را رقم بزنند تیم های زیادی بودند وهستند که آرزو داشتن این چنین تماشاگر این چنین بازیکن باغیرت را خواستن با پول های میلیاردی ایجاد کنند اما تنها تمسخر اهل فن و دوستداران فوتبال برایشان ماند.
    سپیدرود یک باشگاه فوتبال نیست بلکه این نام رگ و ریشه هر کاسپینی است و هر گیلانی حتی اگر اهل فوتبال هم نباشد از شنیدن صعود این تیم ریشه دار به گیلانی بودن خود افتخار می کند.
    سپیدرود یک عشق بی پایان………….

  • دوستدار تالش و گیلک گفت:

    یک خواهشی از همه دوستان و طرفداران واقعی سپیدرود داشتم حالا که به لیگ برتر صعود کردیم و ان شاءالله در قله لیگ برتر هم قرار بگیریم بیاییم از نظر تماشگراها و طرفداران هم در ایران زمین الگو شویم. سالهاست که فوتبال ما به غیر از حاشیه های غیر ورزشی با حاشیه های تماشگرنماهاو افرادی که جزء فحش ناموسی ، قومیتی و تخریب اینها کاری بلد نیستند چهره اش از آن چهره پهلوانی تغییر کرده. تقریباً همه تیمها هم در این مساله شریک هستند حالا کم یا زیاد به هر حال کار ناپسندی است. لذا دوست دارم تو ورزشگاه هم میریم هرکدام ادب همشهری های پرفسور سمیعی را نمایش دهیم. چه اشکالی داره تشویق کنیم ، عشق به تیممان بورزیم اما فحش ناموسی هم به فلان بازیکن ندهیم ( حالا هر بازیکنی هست!! خانواده اش که پشت ورزشگاه سکونت دارند که جنایت نکردند!!) اینکه بگوییم اول من نبودم اون بود شروع کرد یا تماشگرهای تیم مقابل بی تربیت ترند و …. مشکلی را حل نمی کنه. پرفسور سمیعی، بهزاد و مفاخر ما هم می توانستند با همین توجیهات خودشان را سرگرم کنند اما نکردند یک زمانی که به جزء تهران در بسیاری از نقاط ایران مردها هم تصدیق 6 ام ابتدایی را قاب می زدند به دیوار مادربزرگ هم از همین مدرسه آمریکایهای رشت( فروغ امروزی) دیپلم گرفت. نگاه به گذشته امان کنیم هنوز که هنوز به باقی هموطنها میگیم رشتی هستیم( کاری به اقلیت جوک ساز نفهم ندارم ما هم در میان خود این اقلیت را داریم که دل تالشها را می رنجانند) سریع میگند آهان از دیار مردمان خوش پوش، مودب و اهل مطالعه. بچه ها بیاییم یک کاری کنیم که به ما با اخلاق ترین تماشگرها و طرفداران تیم لیگ برتر ایران و در آینده آسیا لقب دهند. مگر از نسل آل بوییه نیستیم چرا نتوانیم فقط کافی است که قبل از زدن بعضی حرفها یکم فکر کنیم. عشق است رشت و رشتی های عزیزم.

  • Nassaji Tifoosi گفت:

    نساجی قائم شهر سرور کل کشور
    ما صد در صد پرطرفدارترین تیم شمالی هستیم شما رشتی ها فقط به خاطر جمعیت زیاد شهرتان است که به نظر پر طرفدارترین هستید
    زنده باد قائم شهر ❤

  • فراز گفت:

    صدام تازه داره از ته حنجره در میاد!!!!!!!!
    تبریک به همه..

  • وحید گفت:

    آقای Nassaji Tifoosi حال مجری برنامه نود موقع تحویل سال و بعدها به شکل جانب دارانه تیم شما را بالا برد ولی واقع بین باشید. شیراز هم بزرگ است اهواز هم بزرگ است مشهد هم بزرگ پس چرا تیم شما از این محبوب تر و از سپیدرود رشت پایین تر است؟
    از شما به عنوان یک طرفدار تیم ریشه دار انتظار می رود سم پاشی نکنید

  • omid گفت:

    برادر من چرا بحث میکنی روزه جشنه بذار هر چی عشفشونه نو توهم خودشون بمونن این تیم انقدر بزرگه که همه سرازیر میشن از کل ایران تو این سایت

  • omid گفت:

    ملوانیایی که از اول فصل میومدین اینجا سم پاشی میکردین نمیئونم زنده هستین یا نه ولی بدونین سم پاشیهاتون هم به ما انگیزه داد هم اینکه انرزی خبیثتون رو گذاشتین سر تیم ما بجای اینکه بریزین تو تیمم خودتون

  • دوستدار تالش و گیلک گفت:

    دوست عزیز قائم شهری فوتبال برد و باخت دارد از شما که از دیار امامعلی حیبی ها هستی انتظار می رود که با اخلاق تر نظر دهی. بهتر است در عرصه پهلوانی و اخلاق برنده شویم. رشت دیار مردمان فرهیخته است و سالهاست که در این میدان سرآمد ایران هستند.

  • رشت یونایتد گفت:

    جا داره از نادر خان دست نشان و استاد فرشاد پیوس هم بخاطر زحماتشان برای فوتبال رشت تشکر کنیم.

  • فرشاد از قائمشهر گفت:

    تبریک به مردم خوب رشت، انشالله سال بعد تیم نساجی به لیگ برتر صعود کنه
    واقعا از صعود سپیدرود خوشحال شدم
    زنده باد نساجی و سپیدرود…
    بابت بدرقه کاروان نساجی هم ممنون

  • Yaser گفت:

    سلام دوباره بچه های باتعصب رشتی به لیگ برتر.خسته نباشید دلاور مردان بی ادعا

  • علیرضا گفت:

    یک بار از دهن عادل فردوسی پور در نیومد به رشتیا تبریک بگه!!!!!!! فقط میگفت تو رشت چه خبره!!! داغون ترین گزارشگرشو فرستاد رشت برا تهیه گزارش اونم که دیدید چه گزارشی تهیه کرد!!! واقعا نمیدونم مشکل این مجری که همیشه عادل میدونستمش با رشتیا و فوتبال رشت چیه!!! و اینکه چرا فکر میکنه ملوان خیلی تماشگر داره!!!! جالبه نظر سنجی رو دیده میگه ملوان خیلی طرفدار داره قهر کردن یعنی!!!:)) این حرفش خیلی خنده دار بود. اینکه داماشو توی لیست نذاشت میگه چون داماش دسته دومه!!!!!!!!!!!!!!!
    سپیدرود واقعا بدون پول فقط با غیرت بازیکنا و تماشاگرا از دست دوم اومد اول بعد بلافاصله با همون شرایط بلکه سخت تر اومده لیگ برتر این بود برنامه ت عادل خان؟؟؟ یه تبریک از دهنت در نمیاد هی ملوان ملوان میکنی واسه ما؟
    یعنی فقط گزارشگر نودو ببینم سال بعد توی ورزشگاه کارشون دارم

  • علیرضا گفت:

    http://damash-e-gilan.blogfa.com/category/10
    چقدر خوب نوشته بود بخونید حتما

  • دختر سپیدرودی گفت:

    این فردوسی پور هنوز نیومد لیگ داره برای ما جو درست میکنه و داور ها رو علیه ما میکنه.اخه تا حالا سابقه داشته که بازی لیگ 1 اونم بازی اخر صعود داوریش انالیز بشه؟!چرا بازی های قبلی که سر سپیدرود رو بریدند را انالیز نکردید؟!که اگه ناداوریها نبود ما اونهمه روز اخر استرس نداشتیم همش داشت اصرار میکردد بزور ملوانیها برن رای بدن مثل اینکه ویلا لازمه مردک عوضی حالم ازش بهم میخوره

  • دختر سپیدرودی گفت:

    بعدشم میگه به رشتیها برید بخوابید بابا از 6تا 12 تو خیابون بودید به تو چه اخه تو فوضول مردم رشتی بیسواد؟چطور تیم های جنوبی میان لیگ رقص و اهنگ بندری نشون دادی ولی یه ایتم از جشن مردم رشت تو خیابون نشون ندادی آشغال

  • وحید گفت:

    مجری برنامه نود طرفدار مس کرمان است چون این تیم صنعتی نه طرفدار دارد و صعود کرده ایشان کمی عقده ای شده و از رشت متنفر است به همین جهت ما باید چه در این نظر سنجی و چه در نظرسنجی هفته آتی با رای به سپیدرود داغ دلش را تازه کنیم

  • وحید گفت:

    البته این مجری بیسواد نیستند چون در دانشگاه ما (دانشگاه تهران) دوره دکترا را سپری می کنند ولی به خاطر تیم های مس کرمان و گل گهر (تیم های استانشان) کمی داغ دار هستند و البته از رشتی ها خوششان نمی آید.
    بنده پیشتر ضمن مکاتباتی از ایشان درخئاست اصلاح در دیدگاهشان را کردم و یادآوری نمودم آن چیزی که به عنوان مدرک دکترا از دانشگاه های معتبر است نباید سبب مقدس نمایی یا اعتماد به نفس کاذب در ایشان شود چون دیگران خصوصا طرفداران با فرهنگ و تحصیل کرده ی رشتی هم نه تنها این مدارج بلکه موارد بالاتر از آن را نیز دارند.

  • وحید گفت:

    هواداران محترم سرعت رای سپیدرود در محبوب ترین تیم کمی کاهش یافته و از 24 درصد به 20 درصد رسیده و اختلاف کم شده است. خواهشا به همه اطلاع رسانی کنید به سپیدرود رای دهند. این کار برای شرمنده کردن برنامه نود هم مناسب است. کانال تگرامی
    TVnavad@

  • وحید گفت:

    هواداران عزیز سرعت رای سپیدرود در محبوب ترین تیم کمی کاهش یافته و از 24 درصد به 20 درصد رسیده و اختلاف کم شده است. خواهشا به همه اطلاع رسانی کنید به سپیدرود رای دهند. این کار برای شرمنده کردن برنامه نود هم مناسب است. کانال تگرامی
    TVnavad@

  • Nassaji Tifoosi گفت:

    می دونید که نساجی و سپیدرود خیلی پرطرفدار هستند ولی من نمی دونم چرا مسوولان استان های ما به داد این تیم ها نمی رسند امیدوارم یه روز بشه که نساجی و یا هر تیم شمالی قهرمان لیگ برتر بشه تا دیگه ترک ها و اصفهانی ها ادعا نکن

  • omid 666 گفت:

    من به این تیم افتخار می کنم که در 2 سال از دو لیگ بالا اومد و به همه عوامل خسته نباشید میگم – سپید رود هرگز نباید بخشکد .

  • امین گفت:

    من از هوادارای نساجی خوشم میاد همیشه پرشور و با احساس بودن و خیلی با شخصیت! ایشالله سال دیگه میان لیگ برتر! ما از شما در انزلی حمایت میکنیم! بعدشم همه خودشونو اماده کنن سپیدرود یا ۴امین تیم پرطفدار یا ۵ میشه و به همه ثابت میشه بذرگترین رود شمال در جریان هست و قراره قطب جدید از پر طرفدارترین تیم های کشور بشیم ازادی رو سک نکنید ۱۰ درصدش رو پر میکنیم ! بعدشم مستر فردوسی پور یجی گفت واسه خودش ملوان هوادار داره درست ولی دیگه بیشتر از سپیدرود تیست که این یه حقیقتیه باید قبول کرد!

  • گیله مرد علوی گفت:

    مجری که نمیدونه طرفدارای فوتبال رشت چندبرابر انزلی هستن و حتی نمیدونه فجرسپاسی و نساجی هم کلی طرفدار دارن و انزلی چیا فقط با ویلا و هیاهوی تبلیغاتی و منطقه ازاد اشغالی جو درس کردند که همه باور کنن پرطرفدارن سواد فوتبالی نداره فقط هرجی تو فکر و کله و توهمات خودش هس رو به زبون میاره.فردوسی پور سالهای اول کارش خوب بود ولی الان داره خرفت میشه

  • علیرضا گفت:

    دم وحیدو دختر سپیدرودی گرم یکی حرف دل مارو زد!
    متاسفانه تبلیغ این نظرسنجی حتی توی اینستاگرام سپیدرود هم نیست و خیلی از رشتیا نمیدونن!
    عادل عوضی دیگه آخراش قشنگ داشت میگفت به ملوان رای بدید! میگفت برید تیم دومتونو انتخاب کنید!!! اینکه میثاقی رو فرستاده بوشهر برای تیم پولدار و بدون طرفدار گزارش تهیه کنه خیلی برام عجیب بود! رفته بود توی مدرسه آموزش فوتبال دختراش گزارش تهیه کرده بود واقعا که!!!
    متاسفم برای برنامه نود و شخص عادل