وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت – سپاهان اصفهان: بقای کرانچار در دستان جادوگر

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته بیستم لیگ هفدهم، جمعه ۲۹ دی ۹۶، ساعت ۱۵:۰۰، ورزشگاه سردار جنگل رشت داور: رضا عادل، کمک‌ها: سجاد طوری و ایوب غلامزاده

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرورزشی،علی کریمی از روزی که هدایت سپیدرود را در دست گرفته، هنوز طعم برد را نچشیده است. از همین‌رو طرفداران این تیم انتظار دارند اولین برد این تیم با جادوگر را در مصاف با تیم بحران‌زده سپاهان جشن بگیرند تا قدم بزرگی برای فرار از مهلکه سقوط بردارند.

سپیدرود به عنوان یکی از دو کاندیدای اصلی سقوط اگر نتواند امتیازات بازی‌های خانگی را به حساب خود واریز کند، عملاً شانسی برای بقا نخواهد داشت به همین خاطر بردن سپاهان برای کریمی و شاگردانش از نان شب واجب‌تر است.

میزبان فردا می‌تواند از شرایط آب و هوایی حاکم بر شهرباران نیز در راستای رسیدن به اهداف خود نهایت بهره را ببرد چون پیش‌بینی‌ها از برگزاری این دیدار زیر بارش باران خبر می‌دهد و این کار را برای رقیب سپیدرود در زمین چمن مصنوعی سردار جنگل دشوارتر از همیشه می‌کند.

سپاهان که اصلاً انتظارات را برآورده نکرده است بعد از شکست در شهرآورد اصفهان تا آستانه برکناری مربی کروات پیش رفت اما باشگاه یک هفته دیگر به کرانچار فرصت داد بلکه بتواند تغییری در روند حرکتی تیم ایجاد کند، از همین‌رو می‌توان با صراحت گفت شیشه عمر زلاتکو در دستان جادوگر قرار گرفته تا برد و باخت در بازی فردا سرنوشت این مربی را تغییر دهد.

سپاهان که در تمام این ماه‌ها خواسته‌های کرانچار را تک‌به‌تک برآورده کرده است، خیلی امیدوار بود بتواند روزهای طلایی را برای طرفدارانش تکرار کند اما حالا کار به جایی رسیده که این تیم نه تنها جایی در کورس صدرنشینان ندارد بلکه با منطقه سقوط در انتهای جدول نیز فاصله چندانی ندارد که پذیرش این وضعیت برای طرفداران این تیم قابل قبول نیست.

چهره‌ها

محمد غلامی در بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال باشگاهی ایران به امید اول گلزنی علی کریمی تبدیل شد. این بازیکن که در مقطعی پیراهن سپاهان را نیز بر تن کرده بود، فردا در جدالی حساس می‌تواند چهره اصلی رشتی‌ها برای رسیدن به یک برد شیرین و سرنوشت‌ساز مقابل حریف بحران‌زده باشد.

در جمع بازیکنان سپاهان می‌توان از ساسان انصاری بهترین گلزن این تیم در هفته‌های گذشته به عنوان چهره نام برد، مهاجمی که در این روزهای کابوس‌وار در اردوی زردپوشان امید اصلی طرفداران برای رسیدن به گل و کسب نتیجه آبرومندانه در شهرباران قلمداد می‌شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.