وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت میزبان مسابقات فوتبال لیگ جوانان کشور

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتیم سپیدرود رشت میزبان مسابقات فوتبال لیگ جوانان کشور شد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، مسئول روابط عمومی باشگاه سیپدرود رشت روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات لیگ مناطق جوانان کشور از چهارم اسفند ماه به میزبانی باشگاه سپیدرود در ورزشگاه دکتر عضدی رشت آغاز می شود.

رادنی دیدار افزود: در مرحله نخست این مسابقات، تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت، شهدای نویر انزلی، نود ارومیه، عاشورا تبریز، شهرداری همدان و شهرداری اردبیل حضور یافته و با هم به رقابت می کنند.

وی ادامه داد: تیمهای حاضر در این دوره از رقابتها در یک گروه به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به مرحله بعدی رقابتهای فوتبال لیگ جوانان کشور راه می یابند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: پیش از این قرار بود رقابتهای فوتبال لیگ مناطق جوانان کشور از روز ۳۰ بهمن ماه آغاز شود که به دلیل بارش برف و آماده نبودن ورزشگاه عضدی رشت، این بازی ها به روز چهارم اسفندماه موکول شد.

دیدار خاطرنشان کرد: تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت که میزبان این رقابت های پنج روزه است، با قدرت در این دوره حضور خواهد یافت و امید است که در نهایت این تیم بتواند با ارائه بازی های زیبا،  عنوان نخست را نیز کسب کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.