وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت یک – استقلال تهران دو: دست کم گرفتن تیم انتهای جدول / تنبیه سخت گل نزن های سرخپوش

سپیدرود در روزی که به یقین سزوار یک پیروزی پرگل بر حریف آبی پوشش بود، با هدر دادن موقعیت های بیشمار گلزنی نتیجه را به مهمان واگذار کرد!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته هشتم لیگ برتر جام خلیج پارس، سه شنبه ۴ مهر ماه ۹۶

ساعت: ۱۶:۱۵ ، ورزشگاه دکتر عضدی ، تماشاگر: بیش از ده هزار نفر ، در جه هوا: ۲۸ درجه سانتی گراد

داور: محمدحسین زاهدی فرد

کمک داوران: علی میرزابیگی، تورج عیوض محمدی

کارت زرد:

حسین ابراهیمی (دقیقه ۲۷) از سپیدرود

سید حسین حسینی (دقیقه ۵۴) خسرو حیدری (دقیقه ۸۵) از استقلال

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، مهرداد جماعتی، سید هادی موسوی، امید سام کن، علی دهقان (از دقیقه ۷۷ میثم فردوسی)، میثم تهیدست، شهاب کرمی (از دقیقه ۵۸ میعاد یزدانی)، رضا الماسخاله (از دقیقه ۷۰ عماد میرجوان) ، حسین ابراهیمی، میلاد قربان زاده، پویا نزهتی.

سرمربی: علی نظرمحمدی.

ترکیب استقلال تهران:

حسین حسینی، پادوانی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، خسرو حیدری  ، فرشید باقری (از دقیقه ۴۶ داریوش شجاعیان)، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی (از دقیقه ۸۶ امید ابراهیمی)، حسن بیت سعید (از دقیقه ۶۳ امبد نورافکن) و جابر انصاری.

سرمربی: ؟

شرح بازی:

سپیدرود در ۴ هفته اخیر نباخته و این شکست‌ناپذیری در کنار شوکی که به تیم وارد شد اوضاع سپیدرود را بهتر کرد. حتی جلال چراغپور مدرس فوتبال هم به کادرفنی این تیم اضافه شد تا بار تجربی کادرفنی سپیدرود هم بالا برود. آنها حالا در هفته هشتم می‌خواهند نوار موفقیت‌شان را ادامه دهند.

استقلال در این بازی باید برابر یکی از قدرتمندترین خطوط دفاعی طی هفته‌های اخیر قرار گیرد و این در شرایطی است که با دو گل زده که یکی از آنها توسط مدافع آخرش به ثمر رسیده کار دشواری خواهد بود. استقلال تا به اینجا در سه بازی بیرون از خانه خود سه باخت داشته و یک گل هم نزده است. حالا باید در برابر تنها تیم لیگ برتر که موفق شده ۴ بازی پیاپی دروازه خود را بسته نگه دارد صف آرایی کند.

استقلال زخم‌خورده در بدترین شرایط ممکن از لحاظ روحی و روانی و بدون سرمربی به رشت آمده تا مقابل سپیدرود و لشکر بی‌شمار تماشاگرانش به میدان برود.

استقلالی‌ها به خوبی از شرایط جوی ورزشگاه و محبوبیت سپیدرود آگاهند با این حال روند رو به رشد این تیم و شکست‌ناپذیری آنها در هفته‌های اخیر بیش از هر چیز باعث نگرانی استقلالی‌ها شده است.

دقایق حساس:

دقیقه ۵: حمله همه جانبه سپیدرود روی دروازه میزبان با شوت میلاد قربان زاده همراه شد که حسین حسینی در دو ضرب توپ را در اختیار گرفت

دقیقه ۸: پاس عمقی حسین ابراهیمی برای نزهتی و پاس رو به عقب او با ضربه میلاد قربان زاده به خارج از زمین رفت

دقیقه ۱۰: میثم تهیدست از پشت محوطه شش قدم در موقعیتی تک به تک با بی دقتی توپ را به بیرون فرستاد

دقیقه ۲۷: فرار تند و تیز میلاد قربان زاده از سمت راست خط دفاعی استقلال و پاس او با سانتر نزهتی و دفع ناقص حسینی همراه شد که توپ برگشتی را علی دهقان در عین ناباوری از حوالی نقطه پنالتی به آسمان زد.

دقیقه ۳۱: سانتر حسین ابراهیمی می رفت تا با ضربه سر وریا غفوری یک گل به خودی را ثبت کند که حسین حسینی با هوشیاری توپ را جمع کرد

دقیقه ۳۷: ضربه آزاد زیبای حسین ابراهیمی با اختلافی اندک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت

دقیقه ۶۳ : پاس های ترکیبی در نهایت به انصاری رسید و ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵ : شوت دهقان از پشت محوطه جریمه را حسینی با یک عکس العمل زیبا مهار کرد.

دقیقه ۸۱ – ضربه سر میرجوان از روی پرتاب اوت با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳ : عماد میرجوان روی تکل زکی پور در محوطه جریمه به زمین افتاد و داور صحنه را پنالتی اعلام کرد.

دیقه ۹۳ : شوت قربان زاده از پشت محوطه جریمه با عکس العمل خوب حسینی همراه شد.

شرح گل ها:

سپیدرود ۰-۱ استقلال – دقیقه ۵۳: پاس رو به عقب اشتباه علی دهقان به فرشید اسماعیلی رسید و او با پاس عمقی حابر انصاری را با حسینی تک به تک کرد که ضربه سر ضرب او وارد دروازه میزبان شد

سپیدرود ۰-۲ استقلال – دقیقه ۶۷: ضد حمله سریع استقلال و جا ماندن مدافعین میزبان توپ در پشت محوطه به داریوش شجاعیان رسید تتکه ضربه کات دار زیبای او به کنج دروازه حسینی رفت

سپیدرود ۱-۲ استقلال – دقیقه ۸۵: خطای مجید حسینی روی میرجوان را حسین ابراهیمی از روی نقطه پنالتی تبدیل به گل کرد.

اتفاقات ویژه:

۱- جلال چراغپور، مدیر فنی سپیدرود از جایگاه VIP نظاره گر این دیدار است

۲- بخشی از استادیوم  به هواداران میهمان اختصاص داده شده که حضور هواداران استقلالی از شهر های اطراف رشت جالب توجه است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دوازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • omid گفت:

    دهقان امروز در خدمت ابیا

  • علی1 گفت:

    بچه ها امروز چیزی از استقلال کم نداشتند هرچند باختیم ولی روحیه خودباوری و بازی در طراز لیگ برتر کم کم در تیم درحال رشد است

  • اسماعیل گفت:

    جوانگرایی نظر محمدی حرکت خوبی بود. به نظر می رسه حضور توحید غلامی و میرجوان به جای الماسخاله و دهقان میتونست ترکیب باشه.دفاع های میانی خوب بودن اما دفاع های کناری، دوندگی لازم و ارسال سانترهای سالم رو ندارند. ضمن اینکه خط میانی تیم نمیتونه توپ رو بدرستی تو زمین به گردش در بیاره و خط حمله رو تغذیه کنه. حضور میعاد یزدانی مثل نزهتی واسه تیم مفیده و باید بیشتر بازی بهش بده. مشکل تو پست پلی میکر و هافبک دفاعی تیم هنوز حل نشده. ایشالله که بازی به بازی تیم بهتر بشه و با هم هماهنگ بشن.مثلث میرجوان،یزدانی و نزهتی ترکیب خوبیه. ابراهیمی و قزبانزاده واقعا با جسارت بازی میکنن. سطح دوندگی ، سرعت و پاسکاری تیممون بایتی ارتقا پیدا کنه. به امید موفقیت های متوالی سپیدرود

  • مهدی گفت:

    فرمایشات دوستمون “اسماعیل” درسته و آقای نظرمحمدی هم در مصاحبه بعد از بازیش به کمبود یک لیدر در تیم اشاره کرد. از اول فصل خیلیها گفتن جای مهدوی خالیه!! همین نظرمحمدی در فصل قبل مهدوی رو کم کم بازی داد و از ده دقیقه شروع کرد تا اواخر که 90 دقیقه برای تیم مفید بازی میکرد و پاس گل میداد و تیم رو در زمین رهبری و جمع و جور میکرد. مهدی خباز هم در یکی از بازیهای اول این فصل سپیدرود که به شبکه باران اومده بود به کمبود بازیکنی مثل مهدوی اشاره کرد. میگن سنش زیاده!! پس چطور 5 ماه پیش سنش زیاد نبود که توی لیگ یک که بازیها بیشتر فیزیکیه، 90 دقیقه مفید بازی میکرد؟!! وقتی پلی میکر جوان در حد مهدوی در دسترس نداریم چرا باید بازیکن با کیفیت و باتجربه مونو که به تیم شهرش تعصب هم داره و الان هم شرایط اضافه شدن به تیم رو داره استفاده نکنیم؟!! تا کی لجبازی؟!! مگه پزمان نوری سنش از مهدوی کمتره که همون کار مهدوی فصل قبل رو الان داره واسه شلخت میکنه؟!! از ماست که بر ماست!!

  • فراز گفت:

    ۲- بخشی از استادیوم به هواداران میهمان اختصاص داده شده که حضور هواداران استقلالی از شهر های اطراف رشت جالب توجه است.

    از شعور بالای مردم انزلی و شهراهای اطراف رشت بابت حمایت غیرت مندانشون از تیم استقلال(تیم میهمان) کمال تشکر رو دارم و از درگاه خداوند برای این جماعت آرزوی توفیق و سربلندی می کنم!

  • رضا گفت:

    آقا مهدی دمت گرم. جانا سخن از زبان ما می گویی چرا مهدوی را به تیم دعوت نکردن برای همه مردم رشت این سوال وجود دارد که چرا جای مهدوی در سپیدرود خالی است؟ چه دست هایی پشت پرده از حضور رضا مهدوی جلوگیری می کند واقعا کیفیت بازی مهدوی به مراتب بالاتر از پژمان نوری است دیدین تو بازی حذفی چه گلی به ما زد؟ واقعا اگر مهدوی تو تیم ما بود الان وضع سپیدرود این بود. در حال حاضر سپیدرود فقط نیاز به راهبر در هافبک وسط دارد که به تیم انظباط ببخشد من شنیدم مهدوی هر روز داره تمرین های انفرادی می کنه و در حال حاضر کاملا آماده است بهتر لجبازی ها را کنار بگذارن مدیران و او را به تیم برگردانند مهدوی با تعصب چند سال مفتی برای داماش و پارسال سپیدرود بازی کرد. تماشاچیان محترم با فریادتون توتی شهرباران را صدا بزنید که به گوش همه برسه ما مهدوی را می خواهیم. یادتان باشه اگر سپیدرود دو بازی دیگر نتیجه نگیرد کادر فنی با این تماشاچیان تیفوسی جرات نشستن رو نیمکت را نخواهد داشت. در ضمن آشنا بازی ها و باند بازی را باید کنار بگذارد چرا که وقتی پسر فلان رئیس و فلان مسئول را بازی دادی ولی نتیجه نگرفتی همان مسئول زیر پای شما را خالی می کند برای اینکه خودش را حفظ کند. پس فقط به فکر سپیدرود باشید و ملی فکر کنید مردم رشت 50 سال برای این تیم انتظار کشیدن الن وقت اتحاد است مردم را نا امید نکنید.