وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت یک – داماش گیلان صفر: سپیدرود “برادربی” را برد

تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد تا شهرآورد “برادربی” را به سود خود به پایان برساند و برای بقا به آینده امیدوار باشد.

سپیدرود ۱ (میلاد احمدی دقیقه ۶۷) – ۰ داماش

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود هفته سی ام لیگ دسته اول آزادگان ، شنبه بیست و هشتم تیر ماه

ورزشگاه سردارجنگل، تماشاگر: –

داور: محمدرضا اکبریان

کمک داوران: محمدرضا مدیرروستا و علی رعیت

داور چهارم: مهدی جبرییلی ، ناظر: حسین عرب براقی

کارت زرد:

بابک عبدالله زاده دقیقه ۲۵ (سپیدرود رشت) میعاد یزدانی دقیقه ۴۵، سینا شاه عباسی دقیقه ۶۰(داماش گیلان)

ترکیب سپیدرود رشت:

میکائیل ایمن تراج، محمود خمیسی، ابوالفضل قربانی، ساسان شیرمردی، محمد اسلامی، هومن ربیع زاده، میثم کریمی، حسن احمدلو (از دقیقه ۶۶ میلاد احمدی)، محمد دادرسی (از دقیقه۸۰ ماهان سروی)، جواد آقایی‌پور (از دقیقه ۸۰ محمد شادکام) و بابک عبدالله‌زاده (از دقیقه ۴۹ حسام یعقوبی).

سرمربی: سهیل حق شناس.

ترکیب داماش گیلان:

 ایمان صادقی، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، آزاد جعفرزاده، بهتاش میثاقیان (از دقیقه ۸۶ میلاد پورمحسن)، محمد رستمی، میلاد صفایی (از دقیقه ۶۳ محمد غلامی)، میثم میرپسندیده (از دقیقه ۸۶ جابر نصیری)، عباس کندل (از دقیقه ۷۳ سعید طالبی)، میعاد یزدانی و سعید باقرپسند (از دقیقه ۷۳ معراج پورتقی).

سرمربی: مازیار ربیعی فر.

شرح بازی:

در نیمه نخست تیم داماش گیلان با استفاده از ارسال های بلند به‌دنبال رسیدن به گل بود و در سوی دیگر تیم سپیدرود رشت با ارسال‌ از کناره ها موقعیت‌های را بر روی دروازه تیم داماش ایجاد کرد و تیم داماش بازی را بهتر شروع کرد که یکی از دلایل مهم آن، اشتباهات مکرر بازیکنان سپیدرود بود تا دقایق اولیه با برتری نسبی داماشی ها سپری شود اما در ادامه این دیدار به تعادل کشیده شد و حملات ۲ تیم بی ثمر بود تا بازی در نیمه نخست باتساوی بدون گل به‌پایان برسد.

در نیمه دوم تیم داماش گیلان با استفاده از عمق دفاع تیم سپیدرود رشت به‌دنبال رسیدن به‌گل بود و در سوی دیگر  تیم سپیدرود رشت با استفاده از ضدحملات موقعیت‌های را بر روی تیم داماش گیلانیان ایجاد کرد که توانست نخستین گل را وارد دروازه تیم داماش کند تا بازی با‌برتری یک بر صفر تیم سپیدرود رشت به پایان برسد.

پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم داماش بر شدت حملات خود افزود و در دقایق پایانی نیز چند فرصت مناسب گلزنی نیز بدست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها سود برده و در نقطه مقابل نیز واکنش جالب ایمن تراج دروازبان سپیدرود مانع از بازشدن دروازه این تیم شد تا در نهایت سپیدرودی ها در این دیدار با نتیجه یک بر صفر پیروز شوند.

شرح گل:

سپیدرود ۱ – ۰  داماش: میلاد احمدی چند دقیقه پس از ورود به زمین تا پشت محوطه جریمه داماش نفوذ کرد و از گشت نیم دایره ۱۸ قدم به ناگاه با یک شوت سرکش موفق شد تا دروازه ایمان صادقی هم تیمی سابق خود را باز کند.

اتفاق ویژه:

سپیدرود با تغییری که در کادرفنی خود داد و سکان اختیار را به کادری جوان زیر نظر جلال چراغپور سپیرد موفق شد تا پس از ۴ هفته نبردن با امتیاز کامل از زمین خارج شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 6 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.