وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت یک – ذوب آهن اصفهان دو: باخت در واپسین ثانیه / امان از دستان خالی

سپیدرود در روزی که سه بازیکن اصلی خود را به سبب مصدومیت و محرومیت در خدمت نداشت و دستان خالی نظرمحمدی بیشتر از همیشه آشکار داشت، بازهم چهره یک تیم بازنده را نداشت و در واپسین ثانیه با گلی دیرهنگام بازی را به حریف متمول اصفهانی واگذار کرد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته دوازدهم لیگ برتر جام خلیج پارس، دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۶

ساعت: ۱۴:۳۰، ورزشگاه سردارجنگل رشت ، تماشاگر: ده هزار نفر ، درجه هوا: ۲۲ درجه سانتی گراد

داور: رضا کرمانشاهی

کمک داوران: امیررضا آشور ماهانی و محسن سلطانی

کارت زرد:

سید محمد حسینی دقیقه ۳۶، اسماعیل شریفات دقیقه ۹۰ (ذوب آهن)

ترکیب سپیدرود رشت:

ایمان صادقی، سید هادی موسوی، سید احمد آهی، حمید ملکی، حسین کعبی، میثم تهیدست، میثم فردوسی، دهقان (۶۹ توحید غلامی)، میعاد یزدانی،لطفی (۶۴ میرهادی جوان)، قربانزاده (۷۴ جواد آقایی پور)

سرمربی: علی نظرمحمدی.

ترکیب ذوب آهن اصفهان:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهران درخشان مهر، علی حمام، حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان (۸۸ مهدی مهدی پور)، شریفات (۵۵ مرتضی تبریزی) و کی‌روش استنلی سوارز.

سرمربی: امیر قلعه نوعی.

شرح بازی:

هر دو تیم میانه جدولی حساب می شوند و تفاوت شان تنها یک امتیاز است. ذوبی ها که به تازگی صاحب یک سهمیه آسیایی شده اند از ۱۱ بازی گذشته خود تنها صاحب ۲ پیروزی شده‌اند و این به هیچ وجه مطلوب نظر مدیران این باشگاه نیست. عملکرد تیم ذوب آهن نسبت به بضاعت این تیم کمتر از حد انتظار بوده و بازی با تیم سخت کوش و سخت گیر سپیدرود آن هم در رشت برای این تیم خیلی ساده نیست.

سپیدرودی‌ها گرچه یک پیروزی بیشتر از ذوب دارند، اما با یک امتیاز کمتر از آنها در جدول نیز دو پله پایین تر قرار دارند و مترصد این هستند که از فرصت این بازی خانگی استفاده کرده و با به دست آوردن چهارمین پیروزی فصل شان صعود سه چهار پله‌ای در جدول داشته باشند.

دقایق حساس:

 دقیقه ۶ – کی‌روش استنلی اولین فرصت بازی را در این دقیقه به وجود آورد اما ضربه او با واکنش صادقی دفع شد.

دقیقه ۱۹ – ارسال ذوبی ها از کنار راست زمین با واکنش دیدنی صادقی دفع شد تا یک خطر دیگر از روی دروازه سپیدرودی ها دور شود.

دقیقه ۵۵ – ایمان صادقی به زیبایی توانست شوت سرکش ذوبی ها را مهار کند.

دقیقه ۶۲ – شوت تبریزی از بالای دروازه گیلانی ها به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰ – یک شوت دیگر از سوی فردوسی دروازه ذوبی ها را به خطر انداخت اما مظاهری این بار توانست با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کند.

دقیقه ۸۲ – ارسال سپیدرودی ها با برخورد به پای مدافع ذوب آهن دروازه این تیم را به خطر انداخت اما این بار هم مظاهری این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۸۳ – هجوم خطرناک ذوبی ها دروازه تیم میزبان را تهدید کرد اما این توپ به بیرون از زمین رفت.

دقیقه ۸۷ – ضربه خطرناک محمدزاده با فاصله کمی از کنار دروازه سپیدرودی ها به بیرون رفت.

شرح گل:

 سپیدرود ۰ ذوب آهن ۱(دقیقه ۶۷، علی حمام): ارسال ذوبی ها از روی نقطه کرنر توسط مدافعان و دروازه بان سپیدرود دفع شد اما توپ برگشتی به علی حمام رسید و او نیز از زاویه بسته توپ را به درون دروازه تیم میزبان فرستاد.

سپیدرود ۱ ذوب آهن ۱(دقیقه ۷۶، میثم فردوسی): تیم میزبان موفق شد در این دقیقه بازی را به تساوی بکشانند و در این لحظه فردوسی پس از کنترل توپ ضربه دیدنی خود را از روی خط محوطه جریمه روانه دروازه ذوبی ها کرد و این توپ با در گوشه دروازه این تیم آرام گرفت.

سپیدرود ۱ ذوب آهن ۲(دقیقه ۱+۹۰، دانیال اسماعیلی فر): شاگردان قلعه نویی در آخرین دقایق بازی توانستند بازی را به سود خود کنند و در این دقیقه دانیال اسماعیلی فر پس از دریافت توپ با ضربه ای دقیق توانست کنج دروازه سپیدرودی ها را نشانه بگیرد و توپ را درون دروازه این تیم بفرستد.

اتفاقات ویژه:

۱- سپیدرودی ها با پیراهن و بنری که زلزله کرمانشاه را به مردم کرد ایران تسلیت می گفت پای به زمین مسابقه گذاشته بودند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 16 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • علی1 گفت:

    واقعا نبرد نابرابر است برخی تیمها بیست میلیارد بودجه دولتی و شبه دولتی داشته باشند وبعضی مثل سپیدرود با سیلی صورتش را سربکند خیرینی مثل یعقوب زاده یا مهندس شعاع هم که دیگر پیدا نمیشوند که غیرتی بخرج بدهندتا چهارتا بازیکن بخریم . بنظرم باید بزرگان تیم فراخوانی در سالن تختی بدهند و یک گلریزان درست حسابی از همه دوستداران تیم درسطح استان ترتیب بدهند تا پول خوبی جمع بشود و دستی روی تیم کشیده بشود شاید مسؤلین استان کمی غیرت وتعصبشان جنبشی بکند

  • علی1 گفت:

    علیرغم نابرابری ‘و ناعدالتی ‘ بچه ها بابضاعت موجود بد بازی نکردند در بازیهای بعدی محروم و مصدوم نخواهیم داشت بهترنتیجه میگیریم . کسی از زمان پایان مصدومیت سام کن خبر ندارد؟؟

  • نبی زاده گفت:

    غلط نوشتاری
    بند اول جمله “دستان خالی نظرمحمدی بیشتر از همیشه آشکار داشت” اشتباه هست …
    درستش میشه این: “دستان نظر محمدی بیشتر از همیشه خالی بود”
    یا حداقل بنویسید آشکار بود …