وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت دو – گلگهر سیرجان یک: سومین برد در پنجمین نبرد

 در نهایت پنجمین نبرد تدارکاتی سپیدرود با پیروزی دو بر یک به سود سرخ پوشان خاتمه یافت تا در آستانه آغاز لیگ برتر نظرمحمدی و دستیارانش امیدوارانه تر به استقبال لیگ هفدهم بروند.

سپیدرود ۲(سید محسن حسینی دقیقه ۴۲ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۵۵) – ۱ (دقیقه ۶۵ محمد غلامی) گلگهر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دو تیم سپیدرود رشت و گلگهر سیرجان در یک بازی دوستانه، از ساعت ۱۸ در ورزشگاه خیر عمل تهران برابر هم به میدان رفتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، این مسابقه در یک هوای نیمه ابری و بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

نیمه نخست سرخوپوشان با یک بازی پرفشار و درگیرانه سعی نمودند تا توپ و میدان را از آن خود نمایند و فرصت چندانی را به حریف ندهد.

یک ضربه به تیرک افقی دروازه گلگهر توسط حسین کعبی خطرناک ترین موقعیت سپیدرود بود.

فرار تند و تیز پویا نزهتی و پاس در عمق توحید غلامی برای وی که در موقعیت تک به تک با دسعید رازانی دروازه بان گلگهر بدست آمد، چاره ای به جز خطای پنالتی برای او باقی نگذاشت تا داور تنها به دلیل بازی دوستانه بودن، از اخراج وی چشم پوشی نماید. ضربه پنالتی را سید محسن حسینی به زیبایی بر خلاف جهت رازانی به گل براری سرخوپوشان تبدیل نماید.

نیمه نخست در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید. سپیدرود نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود توسط سید محسن حسینی از روی یک ضربه ی ایستگاهی به گل دوم دست پیدا کرد.

تعویض های نظرمحمدی برای شناخت بیشتر ترکیب اصلی موجب شد تا کمی بازی از تب و تاب بیفتد و در ادامه مححد غلامی بازیکن گیلانی گلگهر در شلوغی خط دفاعی سپیدرود گل نخست تیمش را وارد دروازه سپیدرود کرد.

بگوویچ هم در نیمه دوم، آرمان شهدادنژاد، پیمان نامور، میلاد صادقیان، محمد غلامی، رضا درویش، حسن شوشتری و حامد زمانی را به میدان فرستاد.

در نهایت پنجمین نبرد تدارکاتی سپیدرود با پیروزی دو بر یک به سود سرخ پوشان خاتمه یافت تا در آستانه آغاز لیگ برتر نظرمحمدی و دستیارانش امیدوارانه تر به استقبال لیگ هفدهم بروند.

ترکیب ابتدای سپیدرود:

سید محمد حسینی، سید محسن حسینی، سید هادی موسوی، محمدرضا الماسخاله، میلاد قربانزاده، توحید غلامی، پویا نزهتی، محمد میری، حسین کعبی، میعاد یزدانی، میرعماد میرجوان.

سرمربی: علی نظرمحمدی.

مدیر تیم: علی بهارمست.

ترکیب ابتدایی گلگهر سیرجان:

سعید رازانی، مهران گلزاری، محسن طرهانی، علی ابراهیمی، حمزه مظفری، علی قربانخانی، علی خسرونژاد، مجید جلالی فر، محمد امین حاجی زاده، اسماعیل کیان، حسن شوشتری.

سرمربی: وینگو بگوویچ.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.