وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت یک – گل گهر سیرجان صفر: صدرنشین دایمی / صدر واس ماس!

حالا پسران محبوب رشتی با حداقل امکانات و یک بازی کمتر صدر جدول را در قبضه گرفته اند و بربام فوتبال ایران ایستاده اند.

سپیدرود ۱(سهیل حق شناس دقیقه ۵۴ -پنالتی-) – ۰ گلگهر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته شانزدهم از دور رفت لیگ دسته اول آزادگان – چهارشنبه هفدهم آذر ماه

ساعت ۱۴:۰۰ – ورزشگاه دکتر عضدی رشت

هوا: آفتابی – تماشاگر: بیش از ده هزار نفر

photo_2016-12-07_15-09-16

داور وسط: سید وحید کاظمی.

کمک داوران: فرزاد بهرامی، امیرمحمد داودزاده.

داور چهارم: سعید شمس.

کارت زرد:

علی مرزبان دقیقه ۵۸، عیسی پرتو دقیقه ۸۵ (گلگهر) – میلاد پورمحسن دقیقه ۸۴، شایان مصلح دقیقه ۹۱ (سپیدرود)

ترکیب سپیدرود رشت:

photo_2016-12-07_15-09-13

سید محمد حسینی، هادی تامینی، میثم تهیدست، شایان مصلح، حافظ یعقوبی، محمد رستمی، محمد دادرسی، میثم فردوسی (از دقیقه ۴۶ محمدرضا مهدوی)، میلاد قربانزاده (از دقیقه ۷۴ میلاد پورمحسن)، حسین کعبی (از دقیقه ۶۹ محمد لطفی)، سهیل حق شناس.

سرمربی: علی نظر محمدی.

ترکیب گل گهر سیرجان:

photo_2016-12-07_15-09-11

محمدرضا خزایی فرد، مهرداد آوخ، هادی رکابی، علی مرزبان، عیسی پرتو، علی شهسواری، اکبر صغیری (ازدقیقه ۸۹ رضا مهدی پور)، مهدی کربلایی، حمید گلزاری امجد، رضا محمودآبادی (از دقیقه ۷۴ مهدی جعفرپور)، پبمان نامور (از دقیقه ۸۲ حسین امامیان).

سرمربی: وینگو بگوویچ.

شرح بازی:

از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور فردا دو تیم سپیدرود رشت و گل گهر سیرجان به مصاف هم می روند که سپیدرود رشت در حال حاضر با ۲۸ امتیاز از پانزده بازی در مکان دوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و گل گهر سیرجان نیز با ۲۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول جای دارد.

این دیدار، جدال بهترین خطوط حمله و دفاع محسوب می‌شود. سپیدرود با ۸ گل خورده، بهترین خط دفاع را دارد و گل گهر هم با ۲۴ گل زده، از بهترین خط حمله لیگ دسته اول سود می برد.

photo_2016-12-07_15-09-19

نیمه نخست:

نخستین کرنر بازی در دقیقه برای گلگهر بدست آمد که ضربه ی کرنر اراسای حمید گلزاری مجددا به کرنر رفت و ضربه دوم حاصلی در پی نداشت.

نخستین کرنر سپیدرود بر روی ضربه ایستگاهی میلاد قربانزاده بدست آماد و ضربه ی کرنر را سهیل حق شناس از روی خط شش قدم در دستان خزایی فرد جای داد.

دقیقه ۱۷ برروی یک اشتباه مدافع گلگهر بازهم کاپیتان سهیل می توانست دروازه مهمان را باز کند که دروازه بان گلگهر در واپسین لحظه توپ را در دستان خود جای داد.

در دقیقه ۲۱ ضربه ایستگاهی میلاد قربانزاده بدون دخالت مهاجمان سپیدرود در دستان خزایی فرد آرام گرفت.

دو موقعیت مناسب در دقایق ۲۵ و ۲۷ بازهم برای سپیدرود و میلاد قربانزاده و سهیل حق شناس بدست آمد که مدافعان و دروازه بان گلگهر برنده جنچ های داخل هجده قدم مهمان بودند.

در دقیه ۳۴ خطای مدافع گلگهر بر روی محمد دادرسی به اعتقاد هواداران و کادرفنی سپیدرود پنالتی بود و البته آقای داور اعتقادی به هیچ نوع خطایی نداشت!؟

در نهایت نیمه نخست را که باید یک طرفه به نام سپیدرود نامگذاری کرد، علی رغم موقعیت های متعدد سرخ پوشان با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

photo_2016-12-07_15-09-09

نیمه دوم:

نیمه ذوم را نظرمحمدی با یک تغییر آغاز کرد و مهدوی با تجربه را به میدان فرستاد تا کمربند خط میانی سپیدرود را محکمتر از نیمه نخست کند و نتیجه اش فشاد وحشتناک ده دقیقه ابتدایی نیمه دوم بود که در نهایت منجر به گل زودهنگام کاپیتان سهیل شد.

در دقیقه ۶۰ بازهم کاپیتان سهیل بود که می توانست بر روی سانتر مواج مهدوی خود و سپیدرود را دو گله کند که ضربه سر حق شناس با فاصله اندک راهی اوت شد.

دقیقه ۶۵ نخستین موقعیت برای گلگهر در نیمه دوم فراهم شد که شوت علی مرزبان با فاصله از بالای تیرک افقی دروازه سپیدرود راهی اوت شد.

دقیقه ۶۷ رضا محمودآبادی در شلوغی شش قدم سپیدرود می توانست صاحب یک موقعیت شود که شوت وی پس از برخورد به بدن سید محمد حسینی دفع شد.

دومین تغییر بازی هم توسط نظر محمدی در دقیقه ۷۰ انجام شد تا لطفی جوان را به جای کعبی باتجربه به میدان بفرستد.

دز دقیقه ۷۴ مهمترین فرصت گلزنی برای گلگهر را مهرداد آوخ فراهم کرد که ضربه ی او در حالت تک به تک به تیرک افقی دروازه سپیدرود برخورد کرد.

دقیقه ۷۷ پورمحسن در بدو ورودش به تیم محمد لطفی ر صاحب یک موقعیت مناسب تک به تک کرد که تعلل لطفی و پاس عرضی او به سهیل حق شناس بی نتیجه ماند.

فشار دقایق پایانی گلگهر بر روی دروازه سپیدرود با دفاع منطقی مخط دفاعی ارتش سرخ راه به جایی نبرد تا در نهایت این پسران سرخ پوش شهر باران صدر جدول لیگ دسته اول را بازپس بگیرند.

حالا پسران محبوب رشتی با حداقل امکانات و یک بازی کمتر صدر جدول را در قبضه گرفته اند و بربام فوتبال ایران ایستاده اند.

photo_2016-12-07_15-09-05

شرح گل:

سپیدرود ۱-۰ گلگهر: بر روی سانتر شایان مصلح توپ بدست مدافع گلگهر برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و ضربه پنالتی را کاپیتان سهیل در جهت مخالف شیرجه خزایی فرد وارد دروازه مهمان کرد.

اتفاقات ویژه:

۱- هوای رشت که تا بامداد امروز ناپیدار و بارانی بود، از ظهر امروز رنگ و بویی دلپذیر و آفتابی به خود گرفت تا همه چیز برای برگزاری یک مسابقه جذاب آماده باشد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

18 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهاد گفت:

    خداروشکر بردیم اما خیلی بد بازی کردیم شانس با ما یار بود … حالا دوباره صدر سرخ شد هورااااا

  • رشت گفت:

    امروز همه خووب بازی کردن مخصوصا دفاع راست حافظ یعقوبی ک واقعا نشون داد جای اونه فقط دفاع راست.قربانزاده خیلی تکروی کردو خراب میکرد.مهدوی هم اصلا انگار تا حالا فوتبال بازی نکرده همرو خراب میکرد.در کل باید ب جوانای شهر بیشتر میدان بدیم.تبریک ب همه برد شیرینو دلچسبی بود.ذمتون گرم

  • کورش گفت:

    تبریک به همه به امید ادامه صدر نشینی

  • سجاد سپیدرودی گفت:

    سلام به همه رشتیا و طرفدارهای سپیدرود عزیز همنطور که گفته بودم با یه بازی زیبا از بچه های با غیرت سپیدرود گل گهر بریدم و اختلاف بیشتر کردیم انشالله که دو تا بازی اینده هم موفق باشیم

  • سجاد سپیدرودی گفت:

    مصاحبه علی آقا نظر محمدی رو دیدم بعد بازی گریه کرد ناراحت شدم خدا ایشالله همه مریض ها و بخصوص مادر آقای نظر محمدی عزیز رو سلامت نگه داره و شفا بده تا سرمربی خوبمون رو همیشه سرحال ببینیم.

  • علی گفت:

    خدا راشکر ازنتیجه بدست آمده . ما دوتا دفاع کناری خیلی خوب داریم بنام مصلح و پورمحسن حیف که هردو پای چپند وگرنه یکیش برای دفاع راست مناسب بود . در دقایق آخر آوردن مصلح در دفاع وسط و پنج دفاعه کردن تیم خیلی هوشمندانه بود وگرنه…

  • فراز گفت:

    درود بر خودم و تماشاچیای بزرگ سپیدرود که نشون دادیم پرطرفدارترین تیم شمال کشوریم و موفق شدیم دوباره به صدر جدول صعود کنیم..
    ۱۰۰۰۰ نفر تو استادیوم بودیم و ۹۶ دقیقه با تمام وجود تیممونو تشویق کردیم و ۳ امتیاز شیرین تر از عسل دیگه ام گرفتیم..
    همینطوری ادامه می دیم..

  • آرمان گفت:

    سلام و خسته نباشید
    این برد رو تبریک میگم
    من از صحنه اتفاق افتادن پنالتی و صحنه گل به طور اتفاق فیلم گرفتم و دارم .
    مدیر سایت اگر نیاز میبینن، فیلم رو ارسال کنم براتون
    با این شماره در تلگرام تماس بگیرید.
    ۰۹۱۱۲۳۳۶۲۱۱

  • omid گفت:

    خوب نبودیم مخصوصا بعد از گل فقط ۳ امتیاز رو گرفتیم امیدوارم اقلا نیم فصل میعاد رو بزگردونیم

  • فرهاد گفت:

    درود
    تبریک به همه عاشقان سپیدرود
    باردیگر استادیوم شهر بارن های نقره ای شاهد حماسه ای دیگر بود. حضور تماشاگران در وسط هفته آن هم ساعت دو بعدازظهر خلق خماسه ای دیگر بود که عاشقان سینه چاک رود خروشان گیلان زمین بوجود اوردند.
    مرسی از حضور سبزتان

  • علی گفت:

    بنظر بنده برای محکمتر کردن سددفاعی تیممان در بازیهای برگشت ‘چه خوب است که در جلوی تامینی و موسوی ‘میثم تهیدست هم بعنوان هافبک دفاعی بازی بکند. چون امروز نشان داد که هم در هوا و هم در زمین مهره قابل اعتمادی است . هواداران عزیز تا آنجا که ممکنه در بازیهای قائم شهر و بادران در تهران ‘تیم را همراهی بکنندچون برای شروع خوب نیم فصل دوم نتیجه برایمان خیلی مهم است

  • فرهاد گفت:

    این برد شیرین را به همه دوستداران سپیدرود شادباش می گویم. امیدوارم هفته آینده بتوانیم برابر تیم نساجی در قائمشهر نتیجه خوبی کسب کنیم و با یک روحیه خوب، دیدار عقب افتاده با اکسین در رشت را نیز با پیروزی پشت سر بگذرانیم تا ببینیم در نیم فصل تیم به لحاظ مهره می تواند چند هافبک خوب جذب کند.امروز میانه میدان اشکال جدی داشت و باید ترمیم شود. نیم فصل همه تیمهای مدعی اوج می گیرند.

    به امید موفقیت در بازی آینده

  • sadegh گفت:

    تبریککککککککککککککککککک:)

  • omid گفت:

    چند بازی هادی تامینی رو تشویق نمیکنن جمعیت امیدوارم مغرضانه نباشه تامینی انصافا از پارسال که اضافه شد به خط دفاع هم گلهای زیادی زد و هم خط دفاع محکمی داریم همیشه هم محکم بازی کرده خسته نباشید به ایشون

  • علی (بندرعباس) گفت:

    تبریک ، تبریک ، از اینترنت بازی رو دنبال می کردم و واقعاً حال کرذدم ، زنده باد سپیدرود و هوادارانی که ورزشگاه رو تقریباً پر کرده بودند…

  • هومن گفت:

    جانم فدای شهرم
    ممنون بچه ها

  • فراز گفت:

    omid

    اتفاقا تو این بازی حسابی تشویقش کردن.
    چون اونجا بودم و شنیدم چندین مقطع همه اسمشو بلند می گفتن..
    ۲-۳ بارم می گفتن:
    ***** هادی بچه رشتی *****
    ( اشاره به عزیز بودن این بازیکن و همشهری دانستن او در حالی که اصالتی غیر رشتی دارد.. )

  • مهران گفت:

    ای ول هادی تامینی ! برای رشت خیلی زحمت کشید ! دمش گرم!