وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود شانس صعود به لیگ دسته اول کشور را دارد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدیر راوبط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: با توجه به بازی‌های باقی‌مانده تا پایان فصل رقابت‌های لیگ دسته دوم، تیم فوتبال سپیدرود هنوز شانس صعود به لیگ دسته اول کشور را دارد.

به گزارش سایت سپیدرود، رادنی دیدار روز شنبه در گفت و گوی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه هفت بازی تا پایان فصل باقی مانده و سپیدرود فاصله ۱۰ امتیازی با تیم های اول و دوم جدول دارد، هنوز این تیم روی کاغذ شانس صعود دارد.

وی افزود: هم اینک سپیدرودی‌ها با کسب ۲۹ امتیاز در رتبه سوم و تیمهای مس سونگون و فولاد نوین اهواز با کسب ۳۹ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند که در صورت کسب پیروزی سپیدورد در بازی‌های باقی مانده، این تیم شانس صعود به لیگ دسته اول کشور را دارد.

وی ادامه داد: البته روز هشتم فروردین تیم فوتبال سپیدرود بازی سخت و سرنوشت سازی را در اهواز مقابل تیم فولاد نوین دارد که به طور حتم این بازی شرایط صعود را مشخص می‌کند و اگر تیم سپیدورد در این بازی پیروز شود، به طور حتم این تیم همچنان شانس صعود خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی و مشاور مالک باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: انتظار می‌رود که سپیدرود در اولین بازی خانگی خود در سال جدید نیز در ورزشگاه شهید عضدی رشت به میدان برود و امیدواریم که این امر تحقق یابد و بتوانیم بازیهای خانگی خود را در ورزشگاه عضدی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: البته عمده تلاش مالک جدید باشگاه آن است که تیم فوتبال سپیدورد رشت با قدرت بیشتری در رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته دوم حضور یابد و به عنوان مدعی جدی به لیگ دسته اول صعود کند.

اضافه شدن حق‌شناس به کادرفنی سپیدرود

دیدار به وضعیت کادرفنی تیم فوتبال سیپدرود رشت نیز اشاره و بیان کرد: در پی تغییر و تحول در وضعیت مالکیت تیم و عدم حضور کادرفنی در تمرینات و مسابقات سپیدرود علی بهارمست به عنوان مدیرفنی این تیم انتخاب شد.

وی در ادامه گفت: همچنین سهیل حق‌شناس کاپیتان اسبق و یکی از چهره‌های محبوب این باشگاه به جمع کادرفنی این تیم اضافه شد تا بهارمست را در مسابقات باقی‌مانده لیگ دسته دوم کشور همراهی کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت افزود: حق‌شناس به عنوان بازیکن سابقه صعود از لیگ دسته دوم به دسته اول و برتر و تجربه مربیگری سپیدرود در لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم را در کارنامه ورزشی خود دارد.

وی بیان کرد: همچنین فرشاد شکوری سرمربی تیم نوجوانان باشگاه و یاسر ملکی مربی بدنساز تیم‌های جوانان و امید سپیدرود، جهت یاری رساندن به بهارمست در تمرینات تیم بزرگسالان به عنوان مربی حضور دارند.

دیدار در خاتمه به بازیکنان مصدوم این تیم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: میثم کریمی ، سیداحد شفیعی و سیدحسین حق‌شناس در آخرین بازی تیم فوتبال سپیدرود رشت مصدوم شدند که متاسفانه مصدومیت میثم کریمی و سیداحد شفیعی بسیار جدی است و این ۲ بازیکن نمی‌توانند تا پایان فصل سپیدرود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور همراهی کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.