وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود – صنعت جوان ساری؛ چهارمین قربانی!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم سپیدرود روز چهارشنبه در یک بازی خانگی به مصاف تیم صنعت جوان ساری می رود.

درجدول گروه چهارم لیگ دسته دوم، صنعت ساری با 3 امتیاز در مکان هشتم این گروه قرار دارد و سپیدرود رشت با کسب 9 امتیاز از 3 بازی در صدر جدول است.

این بازی خانگی از این منظر برای ارتش سرخ اهمیت دارد که با پیروزی در این مسابقه علاوه بر حفظ فاصله خود با دیگر تیم های این گروه، ارتش سرخ با قدرت روحی و اعتماد به نفس بیشتری به ادامه مسابقات خواهد پرداخت.

باید به این موضوع توجه داشت که سه امتیاز بیرون از خانه و شش امتیاز بازی خانگی یک نقطه اطمینانی برای ارتش سرخ است اما نباید به عاملی برای کم شدن انگیزه های سپیدرود در بازی های پیش رو تبدیل شود.

اگر در میل به پیروزی داشتن سرخ پوشان، کوچک ترین خللی وارد شود، بهترین موقعیت استفاده را به تیم های سرشار از انگیزه این گروه خواهد داد .

خوشبختانه تیم علی نظرمحمدی هم از نظر ساختار تیمی و هم کیفیت فنی بازیکنان نسبت به فصل گذشته، برتری های آشکاری دارد و امیدواری هواداران سپیدرود و جامعه فوتبال گیلان را برای موفقیت تیم، تقویت کرده است .

ارتش سرخ در سه بازی گذشته خود برابر الوند همدان، رهپویان رضوان شهر و شاهین بوشهر توانایی فنی و روحی خود را نشان داده است و هر روز که می گذرد استحکام و قدرت هماهنگی آن بیشتر می شود و همان تیمی می شود که مردم و هواداران دوستش دارند؛ تیمی پرتوان، فنی، جنگنده و جسور .

تیمی که هفته قبل برابر شاهین بوشهر تا آخرین لحظه برای پیروزی جنگید و مزد زحماتش را گرفت و خوب و کم اشتباه بازی کرد و در بازی با رهپویان رضوانشهر اوج هوشمندی خود را نشان داد و البته در بازی با صنعت ساری همه ی فاکتورهای برتری خود را در زمین بازی به رخ خواهد کشید و چنان نمایشی از خود نشان می دهد که انگار تیمی غیر از دو هفته گذشته به زمین رفته است.

علی نظر محمدی سرمربی موفق و با انگیزه ارتش سرخ، تیمش را برای این مسابقه آماده است و تیم از نظر فنی، فکری و روانی در شرایط خوبی قرار دارد و مهم ترین ویژگی نظر محمدی این است که درست در بازی های حساس قابلیت های خود را نشان می دهد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

15 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی/www.nasha.blogfa.com گفت:

    با توکل بر امام زاده هاشم بازی رو می بریم

  • فرهاد گفت:

    دوستان سعی کنند تیم مقابل را دست کم نگیرند مضافا” بر اینکه مربی تیم هم رشتی و با زیر و بم فوتبال رشت آشناست. بنا براین با این تیتر بیش از حد توقع ایجاد نکنند.
    به امید برد سپیدرود

  • فرهاد گفت:

    آقا چهر شنبه بازی داریم یا سه شنبه؟!
    خواهش می کنم خبر را درست اعلام کنید در صفحه اصلی سایت مورخه 94/8/5 درج گردیده یعنی سه شنبه اما اینجا عنوان شده چهارشنبه!
    لطفا” اطلاع رسانی درست باشد

  • احمدی گفت:

    احسنت . قربانی چهارم چقدر قشنگ و حماسی

  • اریا گفت:

    سلام . خیلی خوبه ایول . ما باید در بازی خانگی پیروز شیم و جهنم عضدی را بایس همه تیما بیاد داشته باشن.هوادارا بیاین

  • عماد ایمانی گفت:

    درود یاران . همه میدونیم بهزاد داداش زاده سرمربی صنعت ساریه . هم بازیکنا سپیدرود را می شناسه و هم چیلاورتو . این بازی برای داداش زاده مهمه . میخواد در رشت خودشو نشون بده و عرض اندام بکنه. علی نظر باید خیلی مواظب باشه که در رشت رودس نخوره . بچه ها توجیه شن

  • احمدی گفت:

    سلام . آقای ساسانی به امامزاده هاشم توکل نمی کنند توسل می کنند؟!

  • عرفان داماشی گفت:

    آقا فرهاد سپیدرود ساعت15 روز چهارشنبه با صنعت ساری بازی داره،بازی قراربود سه شنبه باشه که یه روز عقب افتاد

  • شاهین گفت:

    واقعا سپیدرود تیم حوبی شده و بازیش قشنگه
    برخلاف داماش که پر از مشکلات و حواشی و باند بازی شده سپیدرود با مدیریت درست و حمایت هوادارا خوب داره پیش میره
    به امید صعود این فصل سپیدرود به لیگ یک و فصل اینده همراه با داماش به لیگ برتر

  • فرهادسپیدرود گفت:

    من از طرف همه سپیدرودیها از محضر اقا امامزاده هاشم عذرخواهی میکنم..یه فرقی بین توکل و توسل هستش دیگه مگه نههههههههههههههههههههههه

  • محمود میرزایی گفت:

    سلام بر غیورمردان ارتش سرخ عضدی
    دوستان امسال هر رنگی هستید واسه این تیم سنگ تمام بذارین چه بازی حساس باشد یا نباشد ایستادیوم رو پر کنین از گوشه نشینی بپرهیزیدو دست در دست هم با هم یک صدا سپیدرود.وعده ما فردا استادیوم
    گیلان سرور مازندران

  • محمود میرزایی گفت:

    زنده باد شیاطین سرخ عضدی
    red devils azodi

  • احمدی گفت:

    در معنای توکل و توسل :
    مرحوم راغب اصفهانی در مفردات می گوید: «توکل» اگر با حرف «علی» بیاید به معنای اعتماد کردن می باشد. (راغب اصفهانی، مفردات، ماده وکل).
    حقیقت توکل همان اعتماد قلبی در همه کارها بر خداوند و صرف نظر کردن از غیر او است پس توکل به معنای ترک فعالیت و کوشش جسمانی و تدبیر عقلانی نیست، چون این کار در شریعت مقدس حرام و قبیح است و در شرع مقدس اسلام، تلاش در اموری مانند صنعت و زراعت و سایر راه های به دست آوردن رزق و روزی و تأمین معاش، امری محبوب و مورد تأکید است.(اخلاق شبر، ص 275، با تلخیص و تصرف).
    پس توکل مفهوم ظریف و دقیقی دارد که در عین توجه داشتن به عالم اسباب، انسان را از غرق شدن در آن و دل بستن به غیر خدا و آلودگی به شرک باز می دارد. انسان باید با کمال قدرت و قوت از هر گونه وسیله شروع برای پیروز شدن بر مشکلات بهره گیرد و موانع را از سر راه خود بردارد و با این حال متکی به لطف پروردگار و قدرت بی پایان او باشد و پیروزی را از او بداند نه از غیر او…
    در حدیث معروفی آمده است: مرد عربی در حضور پیامبر(ص) شتر خود را رها کرد و گفت: «توکلت علی الله».
    پیامبر اکرم(ص) فرمود: «اعقلها و توکل» شتر را پایبند بزن و سپس توکل بر خدا کن (با توکل زانوی اشتر ببند) V}(المحجه البیضاء، ج 7، ص 426).
    اصولا مشیت خداوند بر این قرار گرفته که مردم در این عالم برای رسیدن به مقصود از اسباب وسایل موجود کمک بگیرند.
    بنابراین بی اعتنایی به عالم اسباب نه تنها توکل نیست، بلکه به معنای بی توجهی به سنت های الهی است و این با روح توکل ناسازگار است.
    توسل:
    توسل در لغت به معنای مدد جستن از وسیله برای نیل به مقصود است، انسان برای رسیدن به مراد خویش، باید به اسباب و واسطه های فیض متوسل شود. مقصود از توسل در اصطلاح مسلمانان، تمسک جستن به اولیای الهی درگاه خداوند، به منظور بر آمدن نیازها است.
    سید محمد کاظم روحانی، دفتر نشر معارف، 1383، ص 49 با تلخیص{V

  • کیان کریمی گفت:

    امروز به امید خدا سه هیچ برنده میشیم

  • فرهادسپیدرود گفت:

    بله درسته اقای احمدی..ممنون استفاده کردیم ..امیدوارم که یاوه گویان هم یاد بگیرند