وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود همچنان در صدر، ملوان در جایگاه سوم لیگ دسته اول کشور

رشت – ایرنا – با انجام هفته بیست و هفتم از مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم سپیدرود رشت همچنان در صدر باقی ماند و ملوان بندرانزلی نیز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، در جریان این رقابت ها و در بازی های برگزار شده از هفته بیست و هفتم ، تیم سپیدرود رشت مقابل حریفش به نتیجه مساوی دست یافت و تیم ملوان بندرانزلی نیز مغلوب رقیب خود شد.

بر این اساس و در چارچوب این مسابقات ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان تیم انتهای جدولی وحدت یزد بود که در نهایت با حریف خود به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

با توجه به وضعیت ۲ تیم در جدول رده بندی ، طرفداران تیم فوتبال سپیدرود رشت انتظار یک پیروزی بی دردسر را از سوی تیم خود داشتند اما تیم سپیدرود در این بازی به مشکل برخورد و نتوانست حریف خود را شکست دهد.

البته تیم سپیدرود رشت در این بازی فقط به کسب پیروزی فکر می کرد چون می توانست با کسب این سه امتیاز خانگی ، همچنان فاصله خود را با سایر رقبا افزایش دهد.

از طرف دیگر ، تیم وحدت یزد که در رتبه هفدهم جدول رده بندی قرار داشت ، این تیم نیز می خواست حداقل یک امتیاز از این بازی سخت خارج از خانه کسب کند تا همچنان به ماندن در لیگ دسته اول امیدوار باقی بماند که سرانجام موفق به این امر شد.

در جریان این مسابقه و به خصوص در نیمه اول، تیم فوتبال سپیدرود رشت نتوانست بازی خوبی را ارائه دهد و در نیمه دوم نیز هر چه زد به در بسته خورد تا با کسب نتیجه مساوی بدون گل در این بازی ، ۲ امتیاز حساس خانگی را از دست بدهد.

اما تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول در قائم شهر به مصاف تیم نساجی این شهر رفت که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف خود شد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که با تساوی تیم سپیدورد رشت امیدوار به صعود به صدر جدول شده بود ، سعی داشت تا با پیروزی برابر نساجی ، بتواند جای سپیدرود را در صدر جدول بگیرد اما در نهایت با شکست در این بازی خارج از خانه ، همچنان در رتبه سوم جدول باقی ماند.

در جریان این مسابقه ابتدا این تیم ملوان بود که به گل برتری دست یافت و در دقیقه ۳۲ مرتضی غلامعلی تبار مدافع تیم نساجی به اشتباه دروازه خود را گشود تا نیمه اول با یک گل به سود تیم ملوان خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم تیم نساجی به ۲ گل دست یافت که حسن نجفی در دقیقه ۷۲ و مهدی نظری در دقیقه ۷۸ توانستند گل های تیم فوتبال نساجی را به ثمر برسانند.

با توجه به سایر نتایج کسب شده در رقابت های لیگ دسته اول و تا پایان هفته بیست و هفتم ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۴۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، گل گهر سیرجان با کسب ۴۷ امتیاز دوم است و تیم ملوان انزلی نیز با کسب ۴۶ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

این در حالی است که تیم فوتبال پارس جنوبی جم با کسب ۴۵ امتیاز از ۲۶ بازی در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد و اگر بتواند در بازی عقب افتاده خود به برتری برسد ، به رتبه اول جدول صعود خواهد کرد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 16 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.