وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود و چوکا میزبان شدند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود برنامه هفته اول رقابت های لیگ دسته دوم کشور از سوی سازمان لیگ اعلام شد که طبق این برنامه، سپیدرود و چوکا تالش نمایندگان استان گیلان در این لیگ در آغاز این مسابقات، میزبان هستند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، ابتدا قرار بود این مسابقات از روز ۱۷ آبان آغاز شود اما طبق اعلام جدید سازمان لیگ، هفته اول این رقابت ها از روز ۲۳ آبان ماه شروع خواهد شد و سپیدرودی ها در این روز باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم شهرداری ماهشهر قرار گیرند.

همچنین چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان نیز ، در هفته اول این رقابت ها باید روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه در یک دیدار خانگی به مصاف تیم شهدای بابلسر برود که با توجه به آماده نبودن ورزشگاه پوریای ولی این شهر، این بازی نیز در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و چوکا تالش در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فوتبال شهدا رزکان البرز ، ملی حفاری اهواز ، شهدا بابلسر، شهرداری بم ، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد،  علم و ادب تبریز ، نیرو زمینی تهران. شهرداری بندرعباس، شهید اورکی اسلامشهر به همراه نماینده قزوین همگروه هستند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردارند که در نهایت، تیمهای برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیمهای دوم به رقابت های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.

تیم فوتبال چوکا تالش فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور داشت که به دلیل قرار گرفتن در رتبه شانزدهم جدول رده بندی، به مسابقات لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.

همچنین سپیدرودی ها در پایان رقابت های فصل گذشته لیگ دسته دوم کشور با انجام ۲۶ بازی، ۹ پیروزی، ۱۰ تساوی و هفت شکست کسب کردند و با تصاحب ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار گرفتند و شانس صعود به رقابت های لیگ دسته اول را از دست دادند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.