وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود – پرسپولیس از نگاه آمار سایت متریکا

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سایت متریکا اقدام به آنالیز دقیق مسابقه سپیدرود – پرسپولیس کرده است و از نگاه این سایت بهترین بازیکن دو تیم ایمان صادقی و سید جلال حسینی بوده است.

جلال حسینی با کسب نمره ۷.۴۵ متریکا، بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار دیروز بود. او دقت پاس جالب ۹۶ درصدی را به ثبت رساند.

ایمان صادقی با ۶ مهار و کسب نمره ۷.۶۶ متریکا، بهترین بازیکن زمین در دیدار سپیدرود – پرسپولیس شد.

یکی از موارد ابهام‌آمیز درباره نمرات بازی پرسپولیس – سپیدرود،‌ نمره ۶.۷۱ سروش رفیعی بود. این خواسته مطرح شده که سروش باید نمره بالاتری دریافت می‌کرد. اما بررسی آمار او نشان می‌دهد که عملکرد سروش بالا و پایین زیاد داشته. مهم‌ترین نکته، شرکت در تعداد بالایی دوئل است، و بردن ۴۰ درصد آن‌ها روی نمره او تاثیر منفی گذاشته. او همچنین بیشتر از تمام هم‌تیمی‌هایش توپ را لو داد (۴ بار).

مهدی شریفی در اولین بازی خود برای پرسپولیس، روز متوسطی را سپری کرد. او یک بار هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گل‌زنی قرار داد،‌ اما در هیچ نبرد هوایی‌ای پیروز نشد، و یکی از پایین‌ترین دقت‌ پاس‌ها را بین بازیکنان پرسپولیس ثبت کرد.

مهدی شیری در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس، روز خوبی را سپری کرد. او یک بار هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گل‌زنی قرار داد، و یکی از بازیکنانی بود که بیشترین خطا را برای پرسپولیس برد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 19 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.