وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود – پرسپولیس شاید یک روز دیرتر: پرسپولیسی ها مخالفند!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودمسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ می گوید امکان تغییر زمان دیدار پرسپولیس و سپیدرود وجود دارد اما پرسپولیسی ها ظاهرا علاقه ای به تاخیر این مسابقه ندارند.

به گزارش سایت سپیدرود، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که امکان تغییر زمان برگزاری دیدار سپیدرود و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر وجود دارد.

فتاحی در این باره به ورزش سه گفت: درصورتیکه باشگاه پرسپولیس موافق باشد، تاریخ برگزاری دیداری پرسپولیس و سپیدرود که پیش از این قرار بود روز ۲۶ اسفند ماه برگزار شود، می تواند به تاریخ ۲۷ اسفند ماه یعنی ۲۴ ساعت بعد منتقل شود.

سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ پیش از این پیش بینی های لازم برای تغییر زمان برگزاری این مسابقه را انجام داده بود و به همین دلیل احتمال وقوع این اتفاق وجود دارد و با توجه به عدم برگزاری اردوی تیم ملی ایران، پرسپولیس و سپیدرود می توانند تاریخ برگزاری این مسابقه را تغییر دهند و پیش بینی های لازم درباره این اتفاق از قبل انجام شده بود.

پرسپولیس پیش از این مسابقه روز سه شنبه در کشور قطر و شهر دوحه به مصاف السد خواهد رفت و این احتمال وجود دارد که برانکو برای افزایش استراحت بازیکنان برای این اقدام درخواستی داشته باشد.

واکنش باشگاه پرسپولیس به اظهارات فتاحی: در همان تاریخ اعلام شده با سپیدرود بازی می‌کنیم

تیم فوتبال پرسپولیس دیدار خود مقابل سپیدرود را در همان تاریخ اعلام شده قبلی (شنبه ۲۵ اسفند ماه) برگزار خواهد کرد و این در حالی است که سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ طی اظهار نظری اعلام کرده است اگر باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی دهد می‌توانند بازی این تیم با سپیدرود رشت را به جای روز شنبه، یک روز دیرتر در روز یکشنبه ۲۶ اسفند ماه برگزار کنند که این موضوع با واکنش مدیر رسانه‌ای این باشگاه مواجه شد.

پندار خمارلو در گفت و گو با تسنیم در این مورد گفت: سعید فتاحی زمانی این موضوع را به محسن خلیلی مدیر تیم اطلاع داده است که او بلیت‌های سفر تیم به رشت را تهیه کرده بود و ما نمی توانیم به خاطر یک روز تعویق افتادن بازی، ۴۰ بلیت پرواز را باطل کنیم.

انتظار داشتیم سازمان لیگ خیلی زودتر از اینها به باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کرد که می‌تواند درخواست به تعویق افتادن بازی با سپیدرود را بدهد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.