وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود ۱ – نود ۰؛ سلام دوباره سپیدرود به لیگ ۱

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک با تک‌گل آقایی‌پور مقابل نود ارومیه به برتری رسید.

سپیدرود ۱ – نود ۰؛ سلام دوباره سپیدرود به لیگ ۱

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و نود ارومیه در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت ۱۴:۲۴ به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: میثم حیدری

کمک‌ها: حمید نادری ، بهمن عبدالهی

داور چهارم: شبیر بهروزی

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

بهنام لایقی فر، مهیار نوری، محمود خمیسی، جواد آقایی پور، نوید حیدری، یاسر حاتم زاده (، حسام یعقوبی (از دقیقه ۸۳ سید محمد اسلامی)، آرین نصیری نژاد، ماهان سروی، هومن ربیع زاده، میلاد احمدی.

سرمربی: نادر دست‌نشان

ترکیب تیم فوتبال نود ارومیه:

عبدالصمد احمدی، امین عباسی، سیروس صادقیان، بهمن کامل، وحید نعمتی، داوود شاهواروقی، محمد زینالی، فرشاد اسدی (از دقیقه ۷۴ سید بحر کاظمی)، علی‌رضا قاسمی (از دقیقه ۸۰ مهدی محمدی)، پیمان پورصادقی، امید رضایی.

سرمربی: وحید بیاتلو

سپیدرود رشت دور برگشت را با شکست در کویر مقابل مس رفسنجان آغاز کرده و در هشتمین هفته متوالی در حسرت کسب امتیاز باقی ماند؛ این تیم در نیم‌فصل به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی موفق به ثبت قرارداد بازیکن جدید نشده و در سوی مقابل تنی چند از بازیکنان تأثیرگذارش نظیر امیر تیزرو، احسان پیرهادی، میثم فردوسی و مجتبی محبوب مجاز را از دست داد.

در سوی مقابل نود ارومیه با کسب ۳۵ امتیاز مدعی جدی صعود به رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رود و برای کسب پیروزی گام به رشت می‌گذارد؛ نبرد تیم ریشه‌دار سپیدرود و تیم تازه تأسیس نود می‌تواند جذاب و مهیج باشد.

سپیدرود به پشتوانه هواداران پرشورش بازی را هجومی آغاز کرد و در دقایق آغازین مسابقه توسط حسام یعقوبی می‌توانست به گل برسد، شوت سرکش وینگر سرخ‌ها با اختلاف به بیرون رفت؛ حاتم زاده دومین موقعیت جدی سپیدرود در ۱۰ دقیقه ابتدایی مسابقه را خلق کرد ولی شوت سهمگین این بازیکن نیز راهی به دروازه پیدا نکرد.

نودی‌ها در هوای بارانی رشت چشم به ضد حملات دوختند و در دقیقه ۱۵ چرخش سر رضایی با اختلافی اندک از بالای دروازه سرخ‌های شهر باران به بیرون رفت؛ سپیدرود پس‌ازاین موقعیت مجدداً نبض بازی را در دست گرفته و در دقیقه ۲۳ می‌توانست صاحب یک ضربه پنالتی شود که داور مسابقه حرکت بازیکن میزبان را تمارض تشخیص داد.

بغض هواداران سپیدرود در دقیقه ۴۳ مسابقات ترکید! شوت سهمگین جواد آقایی‌پور به‌جایی فرستاده شد که گلر میهمان را به تسلیم واداشته و برای نخستین بار در هفته‌های اخیر، سپیدرود رشت از حریفش پیش افتاد؛ نیمه نخست مسابقه با تک‌گل مهاجم سپیدرود خاتمه یافت.

سپیدرود نیمه دوم را هجومی‌تر از نیمه نخست آغاز کرد و حیدری در دقیقه ۴۸ می‌توانست اختلاف را به دو گل افزایش دهد، این موقعیت در دقیقه ۵۱ با شوت سهمگین محمد زینالی پاسخ داده شد.

دیدار دو تیم در نیمه دوم فیزیکی و با کمی چاشنی خشونت دنبال شد ولی این سرخ‌های شهر باران بودند که پس از هشت هفته تحمل شکست، با پیروزی یک بر صفر مقابل نود ارومیه سلامی دوباره به لیگ یک کردند!

در حاشیه:

* دیدار دو تیم به دلیل تأخیر در ورود آمبولانس با تأخیری ۲۴ دقیقه‌ای آغاز شد.

* نادر دست‌نشان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت پیش از آغاز مسابقه به سمت بیاتلو و سایر نیمکت نشینان نود ارومیه رفته و خیرمقدم گفتند.

* هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت با نصب بنرهای انگیزشی خواهان تلاش مضاعف اعضای این تیم شدند.

* اعتراض‌های یحیی بهاری، سرپرست باشگاه نود در نیمه دوم بازی را به حاشیه کشاند، بهاری به اعلام یک ضربه خطا به سود سپیدرودی‌ها معترض بوده و به همین دلیل بازی را به جنجال کشانده و به سمت نیمکت سپیدرود رشت حمله‌ور شد؛ داور مسابقه پس از وقفه‌ای سه‌دقیقه‌ای در مسابقه با دادن کارت قرمز به بهاری از نود و بهارمست و نیک نظر از سپیدرود به ماجرا خاتمه داد.

* دومین حاشیه بزرگ مسابقه توسط سرمربی نود رقم خورد؛ بیاتلو پس از اخراج پورصادقی که با خطایی محرز از داور مسابقه کارت قرمز دریافت کرده بود، تیمش را از زمین مسابقه بیرون کشیده و وقفه‌ای پنج دقیقه در مسابقه ایجاد کرد؛ جنجال‌های اعضای تیم فوتبال نود پیش‌ازاین نیز مسبوق به سابقه بوده و در دیدار نیم‌فصل نخست مقابل مس کرمان نیز چنین صحنه‌هایی را از سوی اعضای کادر نود شاهد بودیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.