وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود ۱ – نیروی زمینی ۱: رستگاری سپیدرود در فرگی‌تایم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیستم رقابت های لیگ یک مقابل نیروی زمینی تهران به‌تساوی یک بر یک دست یافت.

سپیدرود ۱ – نیروی زمینی ۱؛ رستگاری سپیدرود در فرگی‌تایم

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران از هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: مهرداد خسروی

کمک‌داوران: اسماعیل احمدی، محمدرضا طیری

داور چهارم: بهمن ممشلی، ناظر: محمدحسین اسدی

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

بهنام لایقی فر، مهیار نوری، محمود خمیسی، جواد آقایی پور، بابک عبدالله زاده، یاسر حاتم زاده (از دقیقه ۵۸ فرزاد محمدی)، سید محمد اسلامی (از دقیقه ۵۸ محمد شادکام)، آرین نصیری نژاد (از دقیقه ۸۸ حسام یعقوبی)، ماهان سروی، میثم کریمی، میلاد احمدی.

سرمربی: نادر دست‌نشان

ترکیب تیم فوتبال نیروی زمینی تهران:

محمد بختیاری، حسین مددی، امید سام کن، فرشید لک، امیرحسین وثوق، میلاد سوری، رسول سعدیان، علی زاهدی (از دقیقه ۵۹ عارف رستمی)، علی خدادادی، بهرام احمدی، حسین سنگرگیر (از دقیقه ۸۲ حسین خیری).

سرمربی: امیدرضا روان‌خواه

سپیدرود در حالی گام به هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک می‌گذارد که در هفته نوزدهم این رقابت‌ها پس از هشت هفته موفق شد طعم پیروزی را چشیده و از جمع سه تیم فانوس به دست لیگ جدا شود؛ این تیم در هفته بیستم به مصاف سربازان بحران‌زده لیگ یک می‌روند.

شاگردان روان‌خواه در پنج دیدار اخیر خود چهار بار طعم تلخ شکست را چشیده و تنها یک‌بار موفق به کسب پیروزی شدند، این تیم با کسب ۲۱ امتیاز در مکان دوازدهم جدول ایستاده و برای حضور در نیمه بالایی جدول به ورزشگاه سردار جنگل رشت گام می‌گذارد.

سرخ‌های شهر باران بازی را به پشتوانه بیش از ۱۲۰۰ تن از هوادارانش هجومی آغاز کرده و در همان دقایق نخستین مسابقه می‌توانست توسط مدافع پیش‌تاخته خود به گل برسد، چرخش سر مهیار نوری روی یک ضربه ارسالی از نقطه کرنر با اختلافی اندک به بیرون رفت تا هواداران سرخ‌پوش زیر باران در حسرت گل باقی بمانند.

نیروی زمینی در دقیقه ۱۴ توسط عبدالله‌زاده با شوتی سهمگین موقعیت سپیدرود را پاسخ داد ولی سرخ‌ها مجدداً در دقیقه ۲۰ روی سومین کرنرشان خطرساز ظاهر شدند، ضربه سر حاتم زاده توسط بختیاری گلر نیروی زمینی مهار شد.

جدی‌ترین موقعیت مسابقه در دقیقه ۳۰ رقم خورد، مهاجم نیروی زمینی درحالی‌که تنها لایقی فر را پیش روی خود می‌دید در دوئل با گلر سپیدرود ناکام ماند و سرخ‌ها نیمه نخست را با تساوی به پایان رساندند.

شاگردان دست‌نشان نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کردند ولی این نیروی زمینی بود که در دقیقه ۵۷ توسط بهرام احمدی با شوتی مهارناشدنی به گل رسید؛ سپیدرود پس‌ازاین گل برشدت حملات خود افزود ولی ۹۰ دقیقه وقت قانونی مسابقه برای این تیم ثمری نداشت.

درحالی‌که هواداران سپیدرود در حال ترک ورزشگاه بودند خمیسی مدافع پیش‌تاخته سرخ‌های شهر باران در شلوغی محوطه جریمه نیروی زمینی با ضربه‌ای دقیق توپ را به تور دروازه چسباند؛ سپیدرود با گل ثانیه‌های پایانی موفق شد با تساوی یک‌بریک زمین مسابقه را ترک کند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب تساوی مقابل نیروی زمینی تهران ۱۹ امتیازی شده و مکان پانزدهمی خود در جدول لیگ یک را تثبیت کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.