وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود ۳ – استقلال ۲؛ برتری پرگل سپیدرود در روز کامبک‌ها!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل استقلال خوزستان به برتری سه بر دو دست‌یافت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و استقلال خوزستان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول از ساعت ۱۸ روز دوشنبه یازدهم شهریورماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

داور وسط: علی بای

کمک اول: میلاد قاسمی

کمک دوم: مجتبی غریب

داور چهارم: بهمن ممشلی

ناظر بازی: حمید نظری

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

بهنام لایقی‌فر، مهیار نوری، امیر تیزرو، محمدرضا زینال خیری، امید سامکن، مجتبی محبوب مجاز، میثم فردوسی، ایمان شوریابی، سیدساسان شیرمردی و محمد دادرسی.

سرمربی: علی نظرمحمدی

ترکیب تیم فوتبال استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، ویسی آرا، رضا یزدان‌پرست، علیرضا دغاغله، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شاه مکوندزاده، میثم کریمی، حسن معاوی، فرید امیری، رامین داوودی و محمد نیایش‌پور.

سرمربی: مجید باقری‌نیا

دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان فصل گذشته به ترتیب در مکان‌های پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر ایستادند و به لیگ یک سقوط کردند! دو تیمی که از همان هفته‌های آغازین لیگ، قعر جدول را از آنِ خود کرده بودند و سرانجامی تلخ پیدا کردند.

سپیدرود رشت نخستین پیروزی خود در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل ۹۸-۹۹ را در پایتخت کسب کرد، شاگردان علی نظرمحمدی در دیداری پرحاشیه مقابل نیروی زمینی تهران به برتری دست‌یافته و انتقام شکست پلی‌آف داماش مقابل این تیم را گرفتند.

سرخ‌های شهر باران پس از دو هفته ناکامی و کسب یک امتیاز با توپ پر وارد هفته سوم شدند، گل زودهنگام سیاوش بهرامی سپیدرود را در آستانه دومین شکست قرار داد ولی سپیدرود با کامبکی دراماتیک به بازی برگشت، این تیم که تا پیش از هفته سوم از زدن گل عاجز بود در دیدار مقابل نیروی زمینی دو بار توپ را به تور دروازه حریف چسباند!

مجتبی محبوب مجاز و محمد دادرسی برای سپیدرود گلزنی کردند و نخستین پیروزی این تیم را رقم زدند، سرخ‌ها با این پیروزی چهار امتیازی شده و با صعودی چند پله‌ای در جدول به مکان دهم نقل‌مکان کردند.

در سوی مقابل استقلال خوزستان نتایجی ضعیف در لیگ دسته اول کسب کرده است، این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ یک متحمل دوشکست شده و تنها یک تساوی کسب کرد، تنها تساوی اهوازی‌ها در رفسنجان مقابل مس این شهر رقم خورد.

شاگردان باقری نیا در پایان هفته سوم با کسب یک امتیاز در مکان شانزدهم جدول ایستاده‌اند و برای فرار از منطقه سقوط راهی جز کسب امتیاز در دیار باران ندارند.

سپیدرود با فشار هوادارانش بازی را هجومی آغاز کرد ولی این استقلالی‌ها بودند که در دقیقه ۹ مسابقه در ضد حمله‌ای سریع و برق‌آسا در دقیقه ۹ توسط میثم کریمی به گل دست‌یافتند.

سرخ‌های شهر باران پس‌ازاین گل دست به بازی انتحاری زده و حملات متعددی روی دروازه استقلال خوزستان تدارک دیدند، موقعیت‌هایی که از زهر کافی برخوردار نبودند، درحالی‌که بیش از چهار هزار تن از هواداران سپیدرودی تساوی در نیمه نخست را قبول کرده بودند این تیم در دومین دقیقه وقت اضافه به گل دست‌یافت، سانتر محبوب مجاز از روی نقطه کرنر با چرخش سر استادانه مهیار نوری به گل تساوی سپیدرود منجر شد.

نیمه نخست مسابقه با نتیجه یک‌بریک خاتمه یافته و دو تیم راهی رختکن شدند.

نیمه دوم مهیج آغاز شد و این اهوازی‌ها بودند که در دقیقه ۴۸ توسط بازیکن تازه‌وارد خود نصرالله درفشی به گل دست‌یافتند، این گل خیلی زود در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی پاسخ داده شد.

سپیدرود در دقیقه ۵۷ روی هنرمندی دو بازیکن باتجربه خود به پنالتی دست‌یافت، میثم فردوسی در زمین حریف با چند دریبل توپ را به نزهتی رساند و طنازی نزهتی با خطای مدافع استقلال، یک پنالتی را برای تیم میزبان به ارمغان آورد، شوریابی این توپ را به گل تبدیل کرده و دومین کامبک سپیدرود در این دیدار را رقم زد.

شاگردان علی نظرمحمدی پس از دومین کامبک خود در این مسابقه برشدت حملات افزودند، اخراج امیر تیزرو از سپیدرود نیز نتوانست ترمز این تیم را بکشد و سرخ‌های شهر باران در دقیقه ۷۴ توسط محمد نزهتی به گل دست‌یافته و بازی را با نتیجه سه بر دو به سود خود خاتمه دادند.

سپیدرود 3 – استقلال 2؛ برتری پرگل سپیدرود در روز کامبک‌ها!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.