وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سید محمد همچنان رکوردار کلین شیت لیگ برتر

رکورد گل نخوردن پیاپی در این فصل متعلق به سید محمد حسینی دروازه‌بان سپیدرود است او در ۴۲۲ دقیقه دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دروازه‌بانان استقلال و پرسپولیس هفته موفقی را پشت سر گذاشتند. به گزارش سایت نود، علیرضا بیرانوند و حسین حسینی در هفته سیزدهم هم گل نخوردند.

به گزارش سایت سپیدرود، بیرانوند در سه بازی قبلی در لیگ هم دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود و حالا دقایق گل نخوردنش در لیگ هفدهم را به ۳۶۵ دقیقه رسانده است.

بیرانوند به غیر از این چهار دیدار در جام حذفی هم مقابل نفت تهران گل نخورد تا در پنج بازی اخیرش با کلین‌شیت میدان را ترک کرده باشد. حسین حسینی هم شرایط خوبی دارد او هم در پنج بازی اخیرش در لیگ برتر تنها یک گل خورده که پنالتی داربی بوده است. حسینی با گل نخوردن مقابل گسترش فولاد دقایق گل نخوردن خود در لیگ را به ۳۳۸ دقیقه رساند. حسینی موفق شد از رکورد ۳۱۰ دقیقه رحمتی در این فصل عبور کند.

بیرانوند و حسینی با کلین‌شیت‌های این هفته‌شان حالا در آستانه ثبت یک رکورد در لیگ هفدهم‌اند. رکورد گل نخوردن پیاپی در این فصل متعلق به سید محمد حسینی دروازه‌بان سپیدرود است او در ۴۲۲ دقیقه دروازه تیمش را بسته نگه داشت.

بیرانوند و حسین حسینی این فرصت را دارند تا در هفته چهاردهم به رکود دروازه‌بان با تجربه سپیدرود حمله کنند. بیرانوند که اعلام شده سه اخطاره نیست اگر در بازی جمعه مقابل ذوب آهن ۵۸ دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه دارد از حسینیِ سپیدرود عبور می کند.

حسینیِ استقلال برای شکستن رکورد حسینیِ سپیدرود به ۸۵ دقیقه زمان نیاز دارد. حسینی البته برای رکورددار شدن باید منتظر گل خوردن بیرانوند هم بنشیند.

رکوردداران گل نخوردن متوالی در لیگ هفدهم؛

محمد حسینی( سپیدرود): ۴۲۲ دقیقه

علیرضا بیرانوند( پرسپولیس): ۳۶۵*

حسین حسینی( استقلال): ۳۳۸*

لی اولیویرا(سپاهان): ۳۳۳

پیام نیازمند( پیکان): ۳۳۱

مهدی رحمتی( استقلال): ۳۱۰

این دو بازیکن همچنان فرصت اضافه کردن به رکوردشان را دارند. در جدول کلین‌شیت هم بیرانوند فاصله خوبی با رقیبانش گرفته است. در هفته سیزدهم علیرضا بیرانوند، حسین حسینی، حامد فلاح‌زاده ( سایپا)، حامد لک(فولاد) و وحید شیخ ویسی (استقلال خوزستان) موفق به کلین‌شیت شدند.

بیرانوند شمار کلین‌شیت‌های خود را به هفت رساند. حسینی هم به عدد چهار رسید. جالب اینکه حامد فلاح‌زاده در دو بازی درون دروازه ساپیا قرار گرفته که در هر دو بازی گل نخورده است.

رکوردداران کلین شیت؛

۷ کلین‌شیت: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

۵ کلین‌شیت: فرناندو ده‌خسوس (گسترش فولاد)، لی اولیویرا (سپاهان)

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 13 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.