وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تیم فوتبال امید مقاومت توسط شاگردان کریمی گلباران شد

تیم فوتبال سپیدرود رشت در آخرین روز اردوی تدارکاتی خود در تهران موفق شد تیم فوتبال امید مقاومت تهران را با شش گل شکست دهد.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود در آخرین روز اردوی تدارکاتی دو هفته ای خود در تهران در زمین آکادمی فوتبال به مصاف تیم امید مقاومت تهران رفت و با شش گل این تیم را درهم کوبید.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، سپیدرود در این دیدار با تمامی نفرات اصلی و تنی چند از بازیکنان تستی به میدان رفت و شاگردان کریمی بازی شناور و روانی از خود به نمایش گذاشتند.

سرخ های شهر باران پیش از این در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی تهران مقابل تیم فوتبال پیکان تهران تن به شکست سه بر صفر دادند، گل های این دیدار توسط محمد قاضی (یک بار) و علی آل کثیر (دو بار) به ثمر رسیدند.

بیشتر بخوانید:

طاهرخانی شاگرد علی کریمی می شود؟

دو بازیکن در انتظار لیست نهایی کریمی

با خوردن ۳ گل از تیم پیکان: زنگ خطر برای تیم علی کریمی به صدا

تمرینات تیم فوتبال سپیدرود با تصمیم علی کریمی از روز شنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت دنبال می شود، این تیم در نخستین دیدار خود در تاریخ یازدهم بهمن ماه از سری رقابت های جام حذفی مرحله یک هشتم پایانی این مسابقات در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود.

سپیدرودی ها در فصل نقل و انتقالات زمستانی شش بازیکن خود به نام های میلاد قربان زاده، یعقوب کریمی، امین منوچهری، بابک حاتمی، حسین کعبی و امین جوادی مقدم از دست دادند و چهار بازیکن جدید به نام های پیام صادقیان، لوکا نوزادزده، محمد علیزاده و امین منصوریان را جذب کردند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود در نخستین دیدار خود پس از تعطیلات زمستانی روز پنجشنبه یازدهم بهمن‌ماه رأس ساعت ۱۵ از مرحله یک هشتم پایانی رقابت های جام حذفی در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.