وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شایان مصلح: اختیار من دست علی نظرمحمدی است

رشت رویایی / محمد غلامی‌پور

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – یکی از داغ‌ترین اخبار ورزشی چند روز اخیر کشور به تیم سپیدرود و مدافع چپ این تیم اختصاص داشت.

رسانه‌ها خبر از پیشنهاد تیم پرسپولیس به شایان مصلح خبر دادند و پس از آن بود که نام این بازیکن یک شبه به تیتر یک اخبار ورزشی تبدیل شد. بعد از رسانه‌ای شدن این خبر، هواداران پرسپولیس و سپیدرود به صفحه اینستاگرام مصلح هجوم بردند و با یکدیگر درگیر شدند در حالیکه به گفته مصلح هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از رشت رویایی، شایان مصلح با بیان اینکه من با باشگاه سپیدرود قرارداد دارم، گفت: حضور من در پرسپولیس نیازمند به دریافت رضایت‌نامه از باشگاه سپیدرود است. اما من تمام اختیارات را به مربی‌ام آقای نظرمحمدی سپرده‌ام و ایشان باید در مورد رفتن یا ماندن من تصمیم‌گیری کنند.

مدافع چپ سپیدرود درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس گفت: نظر آقای برانکو نسبت به من مثبت بود. چند روز پیش با آقای برانکو صحبت‌هایی داشتم و ایشان ابراز تمایل کردند که به پرسپولیس ملحق شوم و این تیم را در نیم فصل دوم همراهی کنم. او گفت با وجود اینکه می‌داند پیشنهادات زیادی دارم اما دوست دارد که نیم فصل دوم را در کنار آنها ادامه دهم و برای این کار مکاتبات لازم را با باشگاه سپیدرود انجام خواهند داد.

او با بیان اینکه اطلاعی ندارم که پیشنهاد رسمی باشگاه پرسپولیس به سپیدورد رسیده است یا خیر، افزود: چند تیم لیگ برتری هم مثل پرسپولیس به دنبال جذب من هستند و پیشنهاداتی در این مورد به باشگاه رسیده است. اما در حال حاضر تمرکز من روی تمرینات است و تا چیزی قطعی نشده بهتر است نامی از این تیم‌ها به میان نیاید.

مدافع چپ سپیدرود گفت: من بازیکن سپیدرود هستم و یک سال با باشگاه قرارداد دارم. اما در مورد این پیشنهاد باید عرض کنم که تمام اختیارات را به علی‌آقا سپرده‌ام. آقای نظرمحمدی مربی و بزرگ‌تر بنده هستند و بدون شک با تجربه‌ای که دارند صلاح من را بهتر از خود من می‌دانند. قطعاً هیچ‌کس بهتر از علی‌آقا نمی‌تواند در این مورد تصمیم‌گیری کند و در صورتی که ایشان موافق رفتن من باشند، خواهم رفت و اگر صلاح بدانند که باید در سپیدرود بمانم، در کنار تیمم می‌مانم و برای موفقیت آن تلاش خواهم کرد.

او در مورد نظر شخصی‌اش در مورد پیشنهاد پرسپولیس، گفت: بدون شک پرسپولیس و استقلال از بزرگ‌ترین تیم های کشور هستند و هر بازیکنی دوست دارد در یکی از این دو تیم بازی کند. اما سپیدرود تیم من است و من هرچه دارم از سپیدرود و هواداران این تیم است. پیشنهاد پرسپولیس اتفاقی نیست که وسوسه‌ام کند یا موجب شود که خودم را گم کنم. در حال حاضر تمام تمرکز من بر روی تمرین با سپیدرود است و به هیچ چیز جز سپیدرود فکر نخواهم کرد. همانطور که بارها گفتم کسی که در مورد رفتن یا ماندن من تصمیم‌گیری می‌کند، علی‌آقای نظرمحمدی است نه من.

شایان مصلحاو در پاسخ به اینکه حضور او در پرسپولیس هم برای شخص او و هم برای فوتبال گیلان می‌تواند اتفاق مثبتی باشد و مقدمات حضور او در تیم ملی را فراهم کند، گفت: بستگی دارد از چه زاویه‌ای به این مسئله نگاه کنید. حضور در تیم ملی فقط یک زاویه است اما به هرحال احتمالات دیگری هم وجود دارد و ممکن است به پرسپولیس بروم و به هدفی که باید، نرسم. به هرحال کسی از آینده خبر ندارد و معلوم نیست در آینده چه چیز در انتظار او است. در اینکه حضور در پرسپولیس پلی برای بهتر دیده شدن است، شکی نیست اما به هرحال امیدوارم هرچه خیر و صلاح من و سپیدرود است، همان اتفاق بیفتد.

او در مورد موضع سرمربی سپیدرود توضیح داد: من با آقای نظرمحمدی صحبت‌ مختصری داشتم و ایشان به من گفتند که قطعاً تصمیمی خواهند گرفت که در وهله اول به صلاح من باشد و در وهله دوم به صلاح باشگاه. من در باشگاه سپیدرود پیشرفت کردم و سپیدرود هم باید این وسط منتفع شود. اما اطمینان دارم که آقای نظرمحمدی تصمیمی خواهند گرفت که نه باشگاه ضرر کند نه بنده. سپیدرود هواداران بسیار زیادی دارد و منطقی نیست که این تیم با رفتن من ضرر کند.

او در واکنش به اینکه حضور او در باشگاه استقلال چقدر در تصمیم‌گیری در مورد پیشنهاد پرسپولیس تاثیر داشته، گفت: من از سال ۸۸ تا ۹۱ در تیم پایه استقلال بودم. اما در فوتبال حرفه‌ای دیگر بحث رنگ مطرح نیست. فوتبال حرفه‌ای شده و بازیکنان حرفه ای باید حرفه‌ای فکر کنند. از نظر من یک بازیکن حرفه‌ای باید تمام توان خود را برای تیمی که لباسش را پوشیده خرج کند. در این سال‌ها بازیکنان زیادی بودند که بین این دو تیم رفت و آمد داشتند. مثلاً دوست صمیمی من محمد انصاری با ما در تیم پایه استقلال بود اما حالا یکی از بهترین‌های پرسپولیس است یا خسرو حیدری در تیم پایه پرسپولیس بود اما بعد به استقلال رفت.

او در مورد هجوم هواداران پرسپولیس و سپیدرود به صفحه اینستاگرام خود، گفت: بعد از اینکه خبر پیشنهاد پرسپولیس رسانه‌ای شد، یک سری از هواداران پرسپولیس به من لطف داشتند و به صفحه من آمدند و به من خوشامد و تبریک گفتند. از سوی دیگر هواداران عزیز سپیدرود هم با شنیدن این خبر نگران شدند و به صفحه‌ام آمدند و درخواست کردند که سپیدرود را ترک نکنم. متاسفانه بین هواداران دو تیم اختلاف پیش آمد و باعث شد اتفاقات ناشایستی رخ دهد. به همین دلیل مجبور شدم قسمت کامنت اینستاگرامم را غیرفعال کنم. این مسائل با روحیات من سازگار نیست و معتقدم که فوتبال باید موجب دوستی و رفاقت شود نه اینکه هم‌وطنان ما به جان هم بیفتند. همانطور که در صفحه‌ام نوشتم، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ چیز قطعی نیست. از هواداران پرسپولیس واقعاً سپاسگزارم که این مدت به من لطف داشتند و از سپیدرودی‌ها هم ممنونم که در این مدت به فکر من بودند.

شایان مصلح در مورد وضعیت تیم سپیدرود تصریح کرد: در حال حاضر در اردوی کردان کرج هستیم. یکی از بهترین اردوی‌های ما از هر لحاظ بوده، هم از نظر تمرینات، هم از نظر امکانات و خوراک. خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در حال حاضر در مرحله بدنسازی هستیم. فردا یک بازی دوستانه با مس کرمان داریم و پنجشنبه هم احتمالاً به مصاف صبای قم خواهیم رفت. سپیدرود در حال حاضر شرایط خوبی دارد و امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد منجر به صعود سپیدرود به لیگ برتر شود. زیرا حق استان گیلان است که حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

OR3LW4

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • رشتی اصیل گفت:

    مرگ بر برانکو . مرگ بر پرسپولیس .ما شایان رو به پرسپولیس نخواهیم داد . یه قدم تا لیگ برتر راه داریم . آقای نظر محمدی لفطا انسجام تیم خودت رو تا پایان نیم فصل حفظ کن .باید سه و چهار بازیکن خوب دیگه واسه نیم فصل دوم بیاری .نباید بازیکن خوب تیم بره .

  • فراز گفت:

    در اوج جوانی شخصیت پخته و افتاده ای داره و بسیار متعهد به اخلاقیاته.
    واسه همین تا این حد محبوبه و همه دوسش دارن.
    امیدوارم بهترین اتفاق ممکن واسه سپیدرود و شایان رخ بده.

  • امین گفت:

    بازیکن با این اخلاق و حرفه ای خیلی کمه خیلی خوبه آین پسر امیدوارم تا آخر فصل بمونه لیاقتش لیگ ایران نیست بالاتر از لیگ ایران!باید آخر فصل ترانسفر بشه اروپا لیاقتش و داره

  • فرامرز گفت:

    فروختنت اقا شایان . پیشرفت حق تویه اما سیدرود از شما طلبکاره نباس اینجوری تیممون را تنها بزاری

  • سپیدرووودی با غیرتی95 گفت:

    مرگ بر پرسپولیس استقلال و و و و و و و و و و

  • بی نام گفت:

    اینا همه نقشست، میخوان سپیدرودو ضعیف کنن بعد بازیکناشو ببرن و نابود کنن. گول نخور آقا شایان همون بلایی که سر میعاد یزدانی و امثال اون آوردن سر شما هم میارن. با پشتوانه لیگ برتری به تیمای دیگه رفتن خیلی بهتره واست. مواظب باش محو نشی داداش.