وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شروع دوباره تمرینات سپیدرود از فردا

سپیدرود که زودتر از همه ی تیم های لیگ برتری تمرینات نیم فصل دوم را آغاز کرده است، پس از یک روز استراحت از روز شنبه این تمرینات را از سر می گیرد.

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت از فردا تمرینات شان را از سر می گیرند.

به گزارش سایت سپیدرود ، بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از استراحت یک روزه از ساعت ۱۱ صبح فردا (شنبه) تمرینات آماده سازی خود را جهت شرکت در مسابقات نیم فصل دوم در وذرشگاه سردارجنگل آغاز خواهند کرد.

سپیدرود روز پنجشنبه در یک بازی دوستانه پس از اینکه در نخستین مسابقه اش برابر پاس رشت شکست خورده بود، موفق شد تا تیم دخانیات رشت را شکست دهد.

قرار است چهار بازیکن آفریقایی که از هفته گذشته به ایران سفر کرده اند طی تمرین فردا یا پس فردا آزموده شده و در صورت رضایت کادرفنی برای عقد قرارداد وارد مذاکره شوند.

همچنین امین منصوریان، مدافع ۲۶ ساله تیم پدیده مشهد هم یکی از گزینه‌های علی کریمی برای تقویت خط دفاعی سرخپوشان بوده که قرار شده در تمرینات شرکت کرده و سپس برای عقد قرارداد آماده شود.

لیست بزرگسالان سپیدرود رشت پس از جدایی امین منوچهری، بابک حاتمی و یعقوب کریمی و پیوستن حسین کعبی به جمع کادر فنی این تیم، چهار جای خالی دارد، میلاد قربان‌زاده دیگر بازیکنی است که علی کریمی خواهان معرفی تیم جدید از سوی این بازیکن و فسخ قرارداد با وی شده است.

بیشتر بخوانید:

برتری سپیدرود در دیدار تدارکاتی مقابل دخانیات

شکست سپیدرود مقابل پاس در دیداری تدارکاتی

برگزاری اردوی سپیدرود در تهران

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 14 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.