وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شروع دوباره فوتبال در لیگ آزادگان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمسابقات لیگ دسته اول هم بعد از ۴ ماه تعطیلی از سر گرفته می‌شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایلنا، لیگ دسته اول فوتبال آزادگان هم یک روز پس از مسابقات لیگ برتر شروع دوباره خودش را با برگزاری ۹ دیدار در روز سه‌شنبه جشن می‌گیرد و دیدارهای حساس و تعیین کننده‌ای در این هفته از رقابت‌ها شاهد خواهیم بود.

مس کرمان- مس رفسنجان – ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه امام علی(ع) کرمان

دو تیم هم استانی و بالانشین جدول لیگ دسته اول جذاب‌ترین دربی این رقابت‌ها را برابر هم رقم می‌زنند و برتری در این دیدار ۶ امتیازی تاثیر زیادی در سرنوشت قهرمانی و صعود تیم‌ها به لیگ برتر دارد. مس رفسنجان با برتری در این بازی اختلافش با تیم دوم را به ۱۰ امتیاز افزایش می‌دهد و اگر مس کرمان پیروز شود اختلاف به ۴ امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد.

آرمان گهر سیرجان- نود ارومیه –ساعت ۱۹:۱۵- ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان

دومین بازی هفته را نمایندگان سیرجان و ارومیه برابر هم برگزار می‌کنند. تیم میزبان در جایگاه سیزدهم جدول خطر اندکی از سوی انتهای جدول را احساس می‌کند و نود ارومه هم که با ۴۴ امتیاز در رتبه پنجم جدول است به دنبال ۳ امتیاز بازی و لغزش رقبا برای بهبود رتبه و بالا رفتن شانس صعود خودش است.

قشقایی شیراز -سپیدرود رشت – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه پارس شیراز

هر دو تیم در نیمه دوم جدول قرار دارند و بازی آنها دخالتی در مناسبات بالای جدول و کورس قهرمانی و کسب سهمیه صعود ندارد. در این میان سپیدرود که شانزدهم جدول قرار دارد بیشتر نیاز به ۳ امتیاز این بازی را برای فرار از منقطه خطر احساس می‌کند ولی قشقایی میزبان این بازی است و قصد ندارد در خانه به حریف شمالی خود امتیاز دهد.

گل ریحان البرز – فجر سپاسی شیراز– ساعت ۱۹:۵۰- ورزشگاه انقلاب کرج

گل ریحان که روزگاری شانس اول و اصلی قهرمانی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر بود رفته رفته از شرایط خوب فاصله گرفته و حالا با ۴۰ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و فاصله زیادی تا از دست رفتن شانس صعود احساس نمی‌کند. فجر سپاسی هم همسایه جدولی گل ریحان محسوب می‌شود و با ۳ امتیاز کمتر در جایگاه هشتم ایستاده که برای بهبود رتبه خودش نیاز به کسب هر ۳ امتیاز دارد.

رایکا بابل- نیروی زمینی تهران – ساعت ۱۹:۵۰- ورزشگاه شهدا سیمرغ

دو تیم انتهای جدولی در رتبه‌های ۱۴ و ۱۵ جدول قرار دارند و به نوعی این بازی برای آنها ۶ امتیازی محسوب می‌شود و با برتری و کسب هر ۳ امتیاز هرکدام می‌توانند از دیگری و از خطر سقوط فاصله بگیرند. رایکا در این میان با امتیاز میزبانی خود و عقب بودن یک امتیازی از حریف پایتخت نشین شانس بیشتری برای برتری خودش قائل است.

هوادار  تهران- استقلال خوزستان –ساعت ۱۹:۵۰- ورزشگاه شهدا اسلامشهر

بازهم دو تیم چسبیده به هم در جدول در این هفته از رقابت‌ها با هم مصاف خواهند داشت ولی تفاوت هوادار و استقلال خوزستان با سایر تیم‌های همسایه این است که آنها درست در میانه جدول و در رتبه‌های نهم و دهم جا گرفته‌اند و کمترین حساسیتی نسبت به کورس بالای جدول یا منقطه خطر سقوط ندارند و شاید از این جهت کم اهمیت‌ترین بازی هفته روی کاغذ این دیدار باشد.

آلومینیوم اراک – شهرداری تبریز – ساعت ۱۹:۵۵- ورزشگاه امام خمینی اراک

این بازی یک فرصت ویژه برای آلومینیوم اراک است تا با برتری خانگی مقابل تیم انتهای جدولی شهرداری تبریز و البته با نیم نگاه به نتیجه دربی مس خودش را به تیم‌های بالاتر از خودش نزدیک کند و شرایطش را بهبود ببخشد.

داماش گیلانیان -خوشه طلایی ساوه – ساعت ۲۰- ورزشگاه سردار جنگل رشت

نماینده ساوه نزدیک‌ترین تعقیب کننده دو تیم کرمانی بالای جدول است و تقابل تیم‌های اول و دوم و امتیاز دادن قطعی یک یا هردو تیم در این بازی فرصت را در اختیار آنها قرار داده تا حداقل یک رتبه جایگاهشان را ارتقا دهند. از سوی دیگر داماش میانه جدولی امتیاز میزبانی این دیدار را دارد و برای باخت به مصاف خوشه طلایی نمی‌رود.

ملوان انزلی- بادران تهران – ساعت ۲۰- ورزشگاه تختی انزلی

ملوانی‌ها که حواشی مدیریتی زیادی در طول دوران تعطیلی لیگ داشتند و تغییرات کادرفنی خود حالا برای فرار از خط سقوط هر بازی برای برد وارد زمین می‌شوند و خصوصاً در دیدارهای خانگی به هیچ وجه قصد امتیاز دادن ندارند. بادران هم در کورس بالای جدول است و هنوز نیمچه امیدی برای اضافه شدن به جمع مدعیان سهمیه دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.