وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شفیعی راد: تمامی تیم ها موظف به حضور در مسابقات هفته پایانی هستند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم گفت: برای رعایت نظم و انضباط مسابقات و بازی جوانمردانه از سوی تیم ها، تمامی تیم‌ها موظف به حضور در مسابقات هفته پایانی هستند.

به گزارش سایت سپیدرود، مهرداد شفیعی راد در خصوص اینکه احتمال عدم حضور برخی تیم ها در هفته های پایانی برابر حریفان خود در گفتگو با دی اسپورت اظهار داشت:

تمامی تیم ها فارغ از اینکه نتیجه دیدارهایشان در هفته پایانی اهمیت داشته یا نداشته باشد برای رعایت نظم و انضباط در مسابقات و بازی جوانمردانه و با توجه به اینکه احتمال دارد همین مسابقه‌شان در سرنوشت تیم دیگری تاثیرگذار باشد بایستی در دیدارهای هفته پایانی حاضر شوند.

شفیعی راد ادامه داد: در کارگروه نظارت بر هفته های پایانی مسابقات مصوب شد تا نمایندگان کمیته انضباطی و اخلاق به صورت محسوس و نامحسوس در ورزشگاه ها حضور یابند و مسابقات را به طور کامل رصد کنند.

خواهشی که از تمامی تیم های حاضر در مسابقات دارم این است که با تمام قدرت به مانند هفته های گذشته در مسابقات شرکت کنند که انشا الله حقی از تیمی ضایع نشود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم با اشاره به حضور افسران کمیته مبارزه با دوپینگ در مسابقات بیان داشت: در هفته های گذشته افسران کمیته مبارزه با دوپینگ حضور مستمری در مسابقات داشتند و قول دادند که در هفته پایانی نیز همچنان در مسابقات لیگ دسته دوم حاضر شوند تا کنترل از بابت دوپینگ احتمالی بازیکنان و تیم ها وجود داشته باشد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.