وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شنانی: برای نباختن به اصفهان نمی رویم / فغانی یک پنالتی برای سپیدرود نگرفت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – بازیکن تیم سپیدرود گفت: قبل از بازی با مادرم صحبت کردم و به من گفت در این بازی گل می‌زنی و وقتی این حرف را به من زد حس خوبی داشتم.

به گزارش سایت سپیدرود، حسین شنانی بازیکن تیم سپیدرود رشت در گفت و گو با خبرگزاری فارس در مورد دبل کردن مقابل تیم سایپا در اولین بازی نیم‌فصل دوم گفت: بازی خوبی بود ما آمده بودیم که سه امتیاز را بگیریم همه دست به دست هم داده بودیم اینکه به پیروزی برسیم اما این اتفاق نیفتاد.

بازی طوری رقم خورد که در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی رسیدیم. در نیمه دوم از فرصت‌های‌مان خوب استفاده نکردیم گل‌هایی هم که زدم حاصل کار بچه‌های تیم بود. همه زحمت می‌کشند که یک نفر گل بزند. مهم این است که تیم نتیجه بگیرید شخص مهم نیست.

شنانی در مورد اینکه دو بار سپیدرود را پیش انداخت اما در هر دو بار بازی نتیجه به تساوی کشیده شد، گفت: این گل‌ها می‌توانست برای ما سه امتیازی باشد با این حال باز هم جای شکرش باقی است. قسمت نبود و حتماً حکمتی بود که این اتفاق نیفتاد. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی بیشتر تلاش می‌کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

بازیکن سپیدرود در خصوص اینکه بعد از گذراندن یک دوره مصدومیت توانست برای تیمش گلزنی کند، عنوان کرد:‌ حس خیلی خوبی داشت. قبل از بازی با مادرم صحبت کردم و به من گفت در این بازی گل می‌زنی و وقتی این حرف را به من زد حس خوبی داشتم. مطمئن بودم در این بازی گل می زنم.

من قبل از بازی با ذوب‌آهن مصدوم شد و تقریباً نصف بازی‌ها را از دست دادم. به مرور زمان خوب شدم و با تیم تمرین کردم خدا را شکر مقابل پرسپولیس در جام حذفی هم حدود ۸۵ دقیقه بازی کردم در آنجا هم تیم‌مان خوب بود همه خوب بودیم اما متأسفانه در دقیقه ۴+۹۰ گل بدی خوردیم و حذف شدیم.

شنانی در خصوص اینکه گفته می‌شود تیم سپیدرود بازی حذفی را جدی نگرفت چون فقط به بازی‌های لیگ اهمیت می‌دهد، گفت: نه اینطور نیست. ما مقابل پرسپولیس هم خیلی خوب بازی کردم و موقعیت آنچنانی به بازیکنان این تیم ندادیم.

به نظر من بازی با پرسپولیس را خیلی جدی گرفتیم و حتی بهتر از بازی با سایپا مقابل این تیم بازی کردیم. اما متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم. اما از این به بعد تلاش‌مان را دو برابر می‌کنیم و امیدوارم تماشاگران حمایت کنند تا بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم.

وی در خصوص اینکه آیا گلزنی مقابل سایپا باعث می‌شود علی کریمی از این به بعد روی او حساب کند، بیان داشت: کار کردن با علی کریمی بسیار عالی است. من تمام تلاشم را در تمرینات می‌کنم گلزنی مقابل سایپا لطف خدا بود که شامل حال من شد.

روی گل اول پاس قشنگ مهرداد بود که باعث شد دروازه حریف را باز کنم. از این به بعد تلاشم را دو برابر می‌کنم تا از اینکه هستم بهتر شوم و تازه کارم را شروع کرده‌ام و بیشتر تلاش می‌کنم تا بیشتر دیده شوم.

شنانی در مورد بازی سخت این هفته مقابل سپاهان گفت: بازی در اصفهان همیشه سخت است. سپاهان واقعاً تیم قدرتمندی است و کار سختی در پیش داریم ما به آنجا می‌رویم و تلاش می‌کنیم تا با دست پر برگردیم. برای تساوی و نباختن به آنجا نمی رویم.

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا چنین اتفاقی بیفتد. این بازی برای ما خیلی مهم است. ما باید برای تیم و علی کریمی تلاش کنیم. اگر دراین بازی امتیاز بگیریم برای بازی بعدی مقابل ماشین‌سازی هم روحیه مضاعفی خواهیم داشت.

بازیکن تیم سپیدرود در خصوص پاداش مالی که کمیته انضباطی برای هواداران این تیم در نظر گرفته است، گفت: تماشاگران ما واقعاً از همه لحاظ تیم را حمایت می‌کنند چه در بردها و چه در باخت ها.

هر نتیجه‌ای بگیریم آنها پشت تیم هستند واقعاً دمشان گرم من تا به حال چنین چیزی ندیده بودم. این واقعاً نکته خیلی خوب و مثبتی است. وقتی این چیزها را می‌بینیم می‌فهمیم که باید بیشتر تلاش کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پایان  گفت: من فقط یک گله از داوری بازی مقابل سایپا دارم. آقای فغانی یک پنالتی برای ما نگرفت. البته داوری بازی خیلی خوب بود و مشکل خاصی نداشت اما در آن صحنه توپ به دست بازیکن سایپا خورد.

کارشناسان هم گفتند که این صحنه پنالتی بود. امیدوارم این اشتباهات که برای تیم ما رخ می‌دهد در بازی‌های بعدی نباشد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هجده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.