وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شنبه قرعه کشی لیگ دسته سه: چوکا تنها نماینده گیلان / هر سه تیم گیلانی ناکام شدند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – با پایان یافتن مرحله نخست لیگ دسته سوم ایران، کمیته مسابقات از برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله نهایی لیگ دسته سوم در روز سه شنبه خبر داد.

به گزارش سایت سپیدرود، لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در مرحله نخست در پنج گروه برگزار شد که سه تیم گیلانی سبحان داروی رشت، مرغ مادر میرزا کوچک صومعه سرا و شهرداری آستارا در گروه دوم این مسابقات حضور داشتند که در پایان و علی رغم باقی ماندن یک بازی تیم های گیلان موفق به صعود از گروه خود به دور دوم نشدند.

بنابراین گزارش از آنجایی که در پایان از هر گروه دو تیم بصورت مستقیم به دور نهایی راه خواهند یافت و تنها تیم های سوم و چهارم و احتمالن تیم پنجم در فصل آتی می بایست در همین مرحله حضور یابند، حتی احتمال حفط سهیمه گیلان این سه تیم در زیر گروه لیگ دسته سوم هم بسیار کمرنگ می باشد و از فصل آینده باید تیم های فوق از لیگ استانی مسابقات را پیگری نمایند.

لازم به ذکر است که از بین سه تیم نام برده تنها سبحان دارو رشت با قهرمانی در لیگ برتر گیلان به صورت فوتبالی در این مسابقات حضور یافته بود و دو تیم مرغ مادر میرزاکوچک صوعه سرا و شهرداری آستارا با خرید امتیاز دو تیم شهرداری لنگرود و شهرداری رودسر توانسته بودند که مجوز حضور در لیگ دسته سوم را کسب کنند که با نتایج حاصله موفق به حفظ این سهمیه ها نشدند.

تیم ریشه دار چوکای تالش به عنوان تنها نماینده گیلان در مرحله نهایی لیگ دسته سوم حضور دارد که باید برای صعود به لیگ دسته دوم با حریفان به مبارزه بپردازد.

تیم چوکا در دو سال گذشته در روز آخر از حضور در رقابت های لیگ دسته دوم باز می ماند. این تیم دو سال گذشته در دیداری فینال مانند قافیه را به خونه به خونه مازندران واگذار کرد و سال پیش هم تنها با یک اختلاف امتیاز نسبت به تیم شهید کریمی جویبار از صعود به لیگ دسته دوم بازماند و تیم شهرداری فومن با قرار گرفتن در صدر گروه به همراه شهید کریمی جویبار به لیگ بالاتر صعود کردند.

کمیته مسابقات اعلام کرد: قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته سوم مسابقات روز سه شنبه ۱۴ دی ۹۵  ساعت ۱۴ در سالن آمفی تئاتر  هتل آکادمی فوتبال ایران برگزار می شود.

بنابر اعلام فدراسیون فوتبال باشگاه هایی که تاکنون در خصوص پرداخت بدهی خود به اشخاص حقیقی وحقوقی از فصول گذشته و فصل جاری ۹۶-۹۵ اقدام نکرده‌اند باید با مراجعه به کمیته انضباطی و امور مالی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نسبت به تعیین و تکلیف پرونده مفتوحه خود اقدام کنند و پس از تسویه حساب و اخذ مجوز های قانونی از کمیته های مذکور می توانند نسبت به ثبت مدارک قانونی خود در هیات فوتبال استان مربوطه و کمیته مسابقات سازمان لیگ اقدام کنند.

زمان پایان نقل و انتقالات روز سه شنبه ۵ بهمن ۹۵ است و شروع مسابقات مرحله دوم ۲۶ دی ماه ۹۵ بوده و نیمه دوم اردیبهشت ۹۶ مسابقات مرحله دوم به پایان می رسد.

لیگ دسته سه – گروه B
نام تیم بازیها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
۱ شهدای ماکران میاندرود ۱۰ ۷ ۲ ۱ ۲۰ ۶ ۱۴ ۲۳
۲ شهدای رزکان کرج ۱۰ ۶ ۳ ۱ ۱۹ ۱۰ ۹ ۲۱
۳ عمران شهرداری ساری ۱۰ ۵ ۳ ۲ ۱۷ ۱۱ ۶ ۱۸
۴ کاوه شهرداری ورامین ۱۰ ۵ ۰ ۵ ۱۵ ۱۳ ۲ ۱۵
۵ سرخ جامگان آریا قزوین ۱۰ ۴ ۲ ۴ ۲۰ ۱۸ ۲ ۱۴
۶ فاتحان پاس ۱۰ ۴ ۲ ۴ ۱۱ ۱۱ ۰ ۱۴
۷ شهرداری آستارا ۱۰ ۴ ۲ ۴ ۱۳ ۱۵ ۱۴
۸ سبحان دارو رشت ۱۱ ۳ ۳ ۵ ۱۹ ۱۹ ۰ ۱۲
۹ میرزاکوچک صومعه سرا ۹ ۳ ۲ ۴ ۶ ۹ ۱۱
۱۰ پدیده پارس آباد ۱۰ ۳ ۲ ۵ ۷ ۱۴ ۱۱
۱۱ فرید کرج ۱۰ ۲ ۳ ۵ ۹ ۱۵ ۹
۱۲ آریا سپاهان تهران ۱۰ ۱ ۲ ۷ ۸ ۲۳ -۱۵ ۵

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 10 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • هواداران مشترک داماش و سپیدرود رشت-هواداران استاد اشکان غایبی-رشتی های مقیم تهران،کرج،بندرعباس و اصفهان-ضد پرسپولیسی ها و ضد استقلالی گفت:

    الان دکتر فراز آیه ایا دوباره نظر دهه.همیشه واستی ایته دیوانه بئسه امان خنده بوکونیم

  • مجید از قم گفت:

    علی رغم اینکه این موضوع و عدم نتیجه گیری تیم های گیلانی بسیار ناراحت کننده است ولی عدم صعود تیم چوکا به دسته های بالاتر می تواند از نفرین اهالی رشت عزیز باشد. بنده به شخصه هیچگاه خیانت چوکا به سپیدرود رو از خاطر نمی برم که باعث صعود فجرسپاسی بجای سپیدرود شد.