وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شهرداری بندرعباس لیگ دو را با -3 امتیاز آغاز می کند! / آرزوی همه، هم گروهی با بندری ها!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – فدراسیون جهانی فوتبال رأی خود را درباره اعتراض هکتور دنیل رومرو – بازیکن پیشین تیم شهرداری بندرعباس اعلام کرد و طی آن تیم شهرداری بندرعباس لیگ دسته دوم را با کسر سه امتیاز آغاز می کند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ کمیته انضباطی فیفا پس از بررسی شکایت بازیکن آرژانتینی از تیم باشگاه شهرداری بندرعباس، اعلام کرد با توجه به پرونده موجود و عدم پرداخت بدهی از سوی باشگاه مذکور به هکتور دنیل رومرو، از این تیم 3 امتیاز کسر خواهد شد.

با توجه به اینکه مسابقات لیگ دسته یک فصل 94-93 پایان یافته است، این کسر امتیاز شامل فصل جدید 95-94 می شود. همچنین پس از کسر امتیاز، مدارک امتیاز کسر شده از باشگاه فوق باید به کمیته انضباطی فیفا ارسال شود.

پیش از اعلام این رأی فدراسیون فوتبال مکاتبات متعددی در تاریخ های 26 مهر 93، 8 آبان 93، 28 دی 93 و 9 بهمن 93 در رابطه با کسر 3 امتیاز از آن باشگاه در صورت عدم ارائه رسید پرداخت بدهی ظرف موعد مقرر، با هیأت فوتبال استان هرمزگان و باشگاه شهرداری بندرعباس انجام داده بود که این مکاتبات بدون هیچ اقدامی از سوی آنها باقی ماند.

گفتنی است، دکتر اسدی-دبیرکل فدراسیون با توجه به رأی نهایی کمیته انضباطی فیفا در خصوص پرونده فوق با ارسال نامه ای به رئیس هیأت فوتبال هرمزگان اعلام کرد: در صورت عدم پرداخت بدهی پس از کسر امتیاز، محرومیت های انضباطی بعدی شامل حال باشگاه خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 6 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • تیمور گفت:

    سلام . در جریان باشید احتمالا همین بازیکن در داماش بازی می کرد و علیه داماش در یفا شکایت کرد و فیفا در تاریخ 20 تیر امسال ممنوعیت فعالیت داماش در لیگ را به فدراسیون ابلاغ کرد و فدراسیون فوتبال این موضوع را به عابدینی ابلاغ کرد و عابیدنی کمتر از یک هفته تیم را به هیات فوتبال گیلان هبه کرد تا هم فعالیت باشگاه را تعلیق کند و هم جریمه نپردازد و هم منتی بر سر رشتی ها بگذارد . متاسفانه هیات فوتبال یا واقعا در جریان بازی عابدینی بود و یا این که خبر نداشت چه اتفاقی دارد می افتد به هر صورت بازی خوبی با مردم نشد و هیات فوتبال برخورد صادقانه ای با خریداران داماش نداشت و آن قدر شرایط را سخت کردند تا همه فرار کردند و تیم دو باره به عابدینی برگشت داده شد .

  • "فقط داماش گیلان" گفت:

    تیم های باریشه دارند نابود می کنند . بعد اصفهان و تبریز و مشهد بی ریشه و خوزستان چند تا تیم میلیاردی و حدود ۳۰ بازیکن میلیاردی باید حق تیم های گیلانی بخورند ……
    لعنت به مدیران ترتر و اصفهانی و مشهدی!!!!!فوتبال مافیایییییییییییییی