وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شهردار رشت با دست پر سر تمرین سپیدرود رفت + تصاویر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودشهردار رشت با دست پر سر تمرین سپیدرود حاضر شد تا پس از مدت ها یک خبر خوب مالی به اردوی سرخ پوشان سرک بکشد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، دکتر محمد احمدی شهردار کلانشهر رشت عصر چهارشنبه با حضور در تمرینات باشگاه سپیدرود ضمن دیدار با اعضای کادر مدیریتی، فنی و بازیکنان سپیدرود، بخش نخست کمک یک میلیاردی شهرداری را به این باشگاه پرداخت کرد.

در این دیدار دکتر احمدی با اعلام خشنودی از پیروزی های اخیر تیم سپیدرود گفت: برای مردم رشت و هواداران پرتعداد سپیدرود، پیروزی شما فقط یک برد ساده ورزشی نیست، بلکه هر برد یعنی تا یک هفته کارگر و کارمند و بازاری و دانش آموز رشتی سرکیف خواهد بود و در این روزهای سخت شهر ما بیشتر از هرچیزی به این نشاط دست جمعی اجتماعی نیاز دارد.

شهردار رشت با تقدیر از کادر مدیریتی و فنی صد در صد بومی سپیدرود اظهار داشت: ما می دانیم که تیمداری در بخش خصوصی در این فوتبال نیمه دولتی چقدر دشوار است و خوشبختانه شهرداری رشت در این سال ها همیشه در کنار سپیدرود حضوری پررنگ داشته و من نه فقط به عنوان شهردار که در جایگاه یک هوادار از تمام کسانی که می توانند دست سپیدرود را بگیرند و باری از دوش این تیم بردارند، می خواهم که در این راه پیش قدم شوند.

وی جایگاه اجتماعی سپیدرود را در گیلان خاص و منحصر به فرد دانست و گفت: پس از اینکه من وظیفه ام را انجام دادم و لایحه ی کمک به سپیدرود را با کمترین زمان تنظیم و تایید کردم از حجم پیام های قدردانی مردم شگفت زده شدم و واقعا تصور این همه ابراز لطف و محبت را نداشتم.

دکتر احمدی ضمن آرزوی بازگشت هرچه سریعتر سپیدرود به لیگ دسته اول و برتر خاطر نشان کرد: من هم به عنوان یک رشتی بیش از چهل سال است که بازی های سپیدرود رو دنبال می کنم و تیم امسال سپیدرود برای من بوی صعود می دهد و انشالله با همت شما و دعای هواداران و کمک مسئولین این اتفاق خجسته در پایان این فصل رقم خواهد خورد.

بنابراین گزارش، در ابتدای این دیدار سید مهدی آقازاده مدیرعامل و مهندس بهارمست سرپرست سپیدرود در سخنان کوتاهی با ابراز تشکر از تصویب کمک شهرداری و پرداخت بخش نخست این کمک توسط شورا و شهردار رشت، این کمک را بسیار به موقع دانستند و خواستار حمایت سایر نهاد های سیاسی، اجتماعی و ورزشی از سپیدرود شدند تا این تیم بتواند دوباره به سطح نخست فوتبال ایرن باز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 10 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.