وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شوخی روز؛ مگر قلیان در رشت چند است؟

همشهری ورزشی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – الان یکی دو روزی است که هزارمین قسمت از سریال دعوای حسین کعبی و خداداد عزیزی آغاز شده و بازیکن سپیدرود علیه سرمربی پیشین این تیم موضع می‌گیرد.

خوشبختانه ادبیات دوستان هم طوری است که قشنگ می‌توان به آن لقب «چکیده فرهنگی» فوتبال ایران را داد. کعبی گفته: «فقط پول قلیان آقایان ماهی ۵میلیون تومان بود».

البته خداداد که هیچ‌وقت قلیان‌کشیدنش را انکار نکرده و همین چندوقت پیش در مصاحبه با یکی از روزنامه‌ها در مورد تفریحات شخصی‌اش گفته بود: «بودن در کنار دوستان و کشیدن قلیان!» اما انصافا ماهی ۵ میلیون تومان کمی زیاد است!

یعنی اگر خداداد بعد از هر جلسه تمرینی تیمش، روزی ۲ بار هم سری به سفره خانه های رشت زده باشد، ماهی ۶۰ بار قلیان کشیده و به‌طور میانگین ۸۳ هزار تومان پول قلیان داده است. کاش از این به بعد در قراردادها قید شود که پول قلیان مثل مالیات پای خود بازیکن یا مربی است.

چند میگیری انتقاد کنی؟!

کعبی در حالی به انتقاد از شهردار رشت می پردازد که گویا نمی داند رشت هنوز شهردار ندارد. حتی اگر هم بگوییم که هدف کعبی انتقاد از مجموعه شهرداری به علت عدم رسیدگی و حمایت از سپیدرود باشدباز هم ناچارا باید بپذیریم که کعبی در حالی به انتقاد از شهرداری می پرداز که هنوز نمی داند سرپرست شهرداری رشت همان سرپرست سپیدرود می باشد که تمام تلاش خود را برای موفقیت سپیدرود به کار بسته است!

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خزرآنلاین، باخت سنگین دیروز سپیدرود در مقابل استقلال تهران در رشت در شرایطی رقم خورد که هواداران سپیدرود نه تنها انتقادی به عملکردعلی کریمی، سرمربی سپیدرود نداشتند بلکه حتی به تشویق کریمی هم پرداختند. اتفاقی عجیب و کم سابقه که حکایت از محبوبیت بالای کریمی در بین هواداران سپیدرود دارد.

با این حال از آنجایی که هر باختی، مقصر خود را خواهد داشت و معمولا این مقصر از سوی حسین کعبی معرفی خواهد شد، اینبار استاندار و شهردار رشت بعنوان مقصران اصلی این شکست لقب گرفتند.

کعبی پس از این شکست سنگین سپیدرود با انتقاد از استاندار و شهردار رشت و خطاب به آن ها می گوید کجایید آقای استاندار؟! کجایید آقای شهردار؟!

اگرچه کم کاری مسئولین در قبال حمایت از تیم محبوب و ریشه دار سپیدرود محرض و مشخص است اما انتقاد از شهرداری که در حال حاضر وجود ندارد نشان می دهد نشان می دهد این انتقادات بیشتر از روی احساس و حس و حال بعد از شکست عنوان شده است.

حتی اگر منظور حسین کعبی ازاینکه می پرسد کجایین آقای شهردار، اشاره به عدم حمایت شهرداری از تیم سپیدرود باشد، باید گفت اولا شهرداری در روزهای اخیر علی رغم مشکلات مالی فراوانی که گریبانگیرش بوده اشت، با حمایت اعضای فوتبال دوست شورا همچون زاهد، علوی و عاقل منش کمک های مالی بسیار خوبی را به سپیدرود داشته و ثانیا بالاترین مقام شهرداری رشت که همان سرپرست فعلی شهرداری می باشد، از قضا سرپرست تیم سپیدرود هم بوده و تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار گرفته است!

به نظر می رسد کعبی دیواری کوتاه تر از استانداری و شهرداری رشت پیدا نکرده است چرا که او حتی نمی داند که شهر رشت در حال حاضر شهردار ندارد و بالاترین مقام شهرداری همان کسی است که در نیمکت سپیدرود و در کنار خود او می نشیند.

انتظار کمک به سپیدرود توسط حامد عبدالهی که هنوز رسما به عنوان شهردار رشت انتخاب نشده است، هم انتظاری غیرقابل قبول خواهد بود.

از بازیکن با سابقه سپییدرود انتظار می رود به جای آنکه پس از هر شکستی مسئولان شهر و استان را به باد انتقاد بگیرد، کمی به ریشه یابی فنی شکست سپیدرود بپردازد و اگر در این خصوص از دانش لازم بی بهره است، این کار را به متخصصان امر سپرده و حداقل از بازیکنان سپیدرود در خصوص عملکرد ضعیفشان توضیح بخواهد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • فرهادسپیدرود گفت:

    درک مفاهیم انتقتدهای کعبی کار چندان مشگلی نیستش که این متن بلند بالارو نگارش کردید!! آقای نگارنده در این چند ماه اخیر وضعیت شهرداری رشت در بلاتکلیفی هستش ..حسین کعبی از لیگ یک به همراه سپیدرود هستش و ما هوادارها از لیگ 2 و سالهای سیاه به همراه این تیم هستیم یعنی در همه این مدت رشت بدون شهردار بوده؟؟؟ 4 یا 5 سال پیش هم شهر شهردار نداشته؟؟شما که سینه چاک شهردار جدید هستید باید به خاطر داشته باشید که همین عبدالهی در مقطعی از زمان مانع کمک شورای شهر رشت به داماش و سپیدرود بوده…همه ما منظور و مقصود کعبی رو از ین انتقادها متوجه شدیم جز شما که به سمت و سوی خاصی قلم میزنید…بهرحال تعصب و غیرت کعبی به رشت خیلی بیشتر از شما و امثال شما هستش

  • فربد گفت:

    شلام شما آقا فرهاد که پیشکسوت هوادارای سپیدرودید . اگر سپیدرود برای شما مهم است نه اسم افراد باید بدانید که سپیدرود در وضعیت خطرناکی بسر می برد . مصاحبه کعبی یک فرار به جلوست . شهرداری و استانداری چه وظیفه ای دارد که به باشگاه خصوصی کمک بکند و اگر بکنند لطف می کنند و این لطف نباید برای ما ایجاد حق بکند . شما اگر فردا زبانم لال برای سپیدرود اتفاقی بیفتد پاسخگو هستید یا خیر به گردن این سایت و آن سایت و ان مدیر می اندازید . واقع بین باشید . اگر قبلا سپیدرود این گونه اداره می شد شما هر روز داد نمی زدید الان چرا سکوت می کنید. خوب است که واقع بین باشید .

  • ماهری گفت:

    دمت گرم فرهاد سپیدرود این ها همان نوچه های تن زاده هستند که میان چرت و پرت میگن.این ها اگه غیرت داشتند تو جایگاه استقلال نمینشستند

  • فرهادسپیدرود گفت:

    دوست عزیز آقای فرید من دقیقا متوجه منظورتون نشدم که در چه زمینه ای باید واقع بین باشیم؟فعلا که این سایت فقط برعلیه کریمی و امثال کعبی هستش و در حال تخریب تیم…وظیفه استانداری و شهرداری در قبال تیمهای رشت همون وظیفه ای هستش که شهرداری های تبریزو بندرعباس و همدان و ارومیه ,….در قبال تیمهای شهرهای ذکر شده داشتن و دارن..چرا در لیگ برتر تیمهای سرخابی زیر نظر صنایع و معادن هستن و تیمهای اصفهانی و تبریزی از سمت کارخانجات و ارگانهای خاص حمایت میشن
    و بیت المال رو به تاراج میبرن ولی به شهر رشت که میرسه استانداری و شهرداری وظیفه ای ندارن؟؟برادر من با وجود دوستانی مثل شما نیازی به دشمن نداریم…دنیا فقط رشت..داماش سپیدرود