وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شورا و پاداش صعود یک میلیارد تومانی به سپیدرود: یک پایان دراماتیک

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – درست بک روز پیش از صعود تاریخی ارتش سرخ به لیگ برتر فوتبال ایران، محمدعلی رفیعی عضو شورای شهر رشت اعلام کرده بود که در صورت صعود سپیدرود به لیگ برتر یک میلیارد تومان به این تیم پاداش تعلق خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، رفیعی عضو شورای شهر رشت، گفته بود:

” از ابتدای فصل تا امروز شهرداری رشت یکی از اصلی ترین حامیان باشگاه سپیدرود بوده و سعی نموده تا در تمام تصمیم گیری ها علاقه ی بیش از حد مردم رشت را به فوتبال مد نظر قرار دهد و به همین دلیل لحظاتی پیش در صحن شورای رشت، دو فوریت طرح پاداش کمک یک میلیاردی به سپیدرود در صورت صعود به لیگ برتر با امضای ده عضو از پانزده عضو شورای شهر رشت اعلام وصول گردید.

رفیعی گفت: در این فصل شهرداری رشت با انعقاد قرارداد ۸۴۰ میلیون تومانی اسپانسری پیراهن و کمک بلاعوض یک میلیارد تومانی به سپیدرود بزرگترین حامی این باشگاه ریشه دار بوده است. “

حال با گذشت حدود بیست روز از صعود ارتش سرخ مردم فوتبال دوست دیار باران چشم انتظار عمل نمودن به وعده شورا نشینان کلانشهر رشت هستند تا در آستانه ی پایان یافتن دوره شورای چهارم خاطراتی خوش از کمک های غیرقابل چشم پوشی شورا و شهرداری رشت به فوتبال شهرباران در خاطرشان نقش ببندد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • سپیدرود - یوونتوسی گفت:

    جالبه امضاء هم کردند که پول بدهند…پس کو دروغگوهها؟شما پولتون کجا بود؟ اگه پولی هم باشه باید تو جیب خودتون بره ….