وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شکست سپیدرود در روزی که مستحق باخت نبود! / فغان از داوری!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در چهارچوب هفته دوم لیگ آزادگان تیم خونه به خونه مازندران توانست در رشت سپیدرود رشت را شکست دهد تا با کسب شش امتیاز از دو بازی خارج از خانه در صدر گروه خود قرار گیرد.

بنابراین گزارش مسابقه دو تیم که عصر روز یکشنبه در ورزشگاه دکتر عضدی رشت و با حضور حدود دو هزار هوادار مشتاق برگزار شد در نهایت با تک گل دقیقه 32 اسماعیل صمدی به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

داوران:

حسام عرب، امیر فلاح، محمد نوری، مصطفی بینش

سپیدرود رشت:

محمد حسینی، محمدرضا الماسخاله، میثم شاکری، جبار دادفر، میلاد پورمحسن، مصطفی حاجتی، محمدرضا مصلح (از دقیقه 70 حسین محبی)، امیر شادمان مطلق (از دقیقه 46 میعاد یزدانی)، عماد میرجوان، میثم فردوسی، مجتبی اسماعیل زاده( از دقیقه 60 مجید جمشیدی).

سرمربی: افشین ناظمی.

خونه به خونه مازندران:

حسین نائیجی، احد شفیعی، محمد گرجی، محسن محمد رحیمی، احمد سعیدی، محسن پورحاجی، ایمان شوربایی، سامان نورمحمدی، اسماعیل صمدی (از دقیقه 60 محمد رحیم پور)، آرمان فلاحی (از دقیقه 80 جواد شفیعی)، پوریا غلامی (از دقیقه 63 کیوان هاشمی).

سرمربی: فرشاد پیوس.

در این مسابقه حسین نائیجی و سامان نورمحمدی از خونه به خونه و میعاد یزدانی از تیم سپیدرود از داور بازی کارت زرد دریافت نمودند.

مسابقه در نیمه اول ازتعادل نسبی برخوردار بود و بازیکنان خونه توانستند از مهترین موقعیت بدست آمده نهایت استفاده را ببرند و در زمین سپیدرود از این تیم پیش بیفتند. لازم به توضیح اینکه اسماعیل صمدی زننده تنها گل این مسابقه ابتدای این فصل از تیم ملوان بندرانزلی به خونه به خونه پیوسته است.

در نیمه دوم در اکثر دقایق بازی یک گله شده بود و خیمه سنگین سپیدرود بر روی دروازه حریف کمتر اجازه خود نمایی را به بازیکنان مهمان داد. هرچند که در تک موقعیت هایی آنها توانستند دروازه سپیدرود را تهدید کنند که مهمترین آنها فرار از تله آفساید مهاجن مهمان بود که با هنرنمایی محمد حسینی دروازه بان سپیدرود مهار شد.

عماد میرجوان در دقیقه 60 می توانست مسابقه را به تساوی بکشاند که در موقعیت تک به تک با دروازه بان توپ را با بی دقتی به پای دروازه بان کوبید.

شوت سنگین و دقیق مصطفی حاجتی در دقیقه 69 بازی که از پشت محموطه جریمه نواخته شد هم یکی از حساس ترین صحنه های این مسابقه بود که حسین نائیجی در یک حرکت استثنایی توانست توپ را به زیبایی به کرنر بفرستد.

تک به تک دقیقه 78 عماد میرجوان با دروازه که روی سانتر دقیق حاجتی بدست آمد را باید یکی دیگر از صحنه های جذاب این مسابقه دانست که شوت اول میرجوان توسط دروازه بان به صورت ناقص دفع شد و توپ ریباندی را هم میرجوان بازهم از جلوی دروازه بدون دروازه بان از دست داد.

این مسابقه به جز صحنه های جذاب یک نقطه تاریک دات و آن ضعف مشهود داوری بود.مهمترین اشتباه و یا سهل انگاری تیم داوری مربوط می شد به نادیده گرفتن یک خطای پنالتی برای سپیدرود که در عین تعجب به جای نشان دادن نقطه پنالتی به بازیکن سپیدرود به دلیل فریب داور اخطار نشان داده شد!

در یکی دیگر از صحنه های آشکار اشتباه داوری در حالی که چند دقیقه قبل بازیکن شماره 13 خونه به خونه ( سامان نورمحمدی) از داور کارت زرد دریافت نموده بود پس از انجام یک خطای عمدی و آشکار هند در نزدیکی محموطه جریمه با تفاوتی داور از اخراج مسلم رهایی یافت!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • مجتبی گفت:

    سلام … ما اصلاً نباید به تیم داوری کار داشته باشیم ؛ وقتی بازیکن ما سه تا تک به تک صدر در صد و خراب میکنه ؛ دیگه چه انتظاری باید داشت ! واقعاً متأسفم برای میرجوان ؛ داور هم واقعاً بی انصاف بود …
    اما برای ما هواداران سپیدرود ؛ عشق به سپیدرود لیگ نمی شناسد … چه ببازه . و چه ببره عشق ما می مونه تا ابد …

  • هانی گفت:

    ما به بی دقتی مهاجمامون باختیم نه به داور.اگه موقعیتهامون گل میشد بازی رو با اختلاف 2/3گل میبردیم.امیدوارم تو دو تا بازی خارج از خونه تیم خوب نتیجه بگیره تا بازی بعدی داخل خونه تماشاگر بیشتری باز به عضدی بیاد.برنده ی این بازی تماشاگرا بودن

  • مهدی گفت:

    نمی خواهید گزارش تصویری این بازی رو بذارید؟؟

  • فرهاد گفت:

    باید تو خط دفاع مکاییلی اضافه بشه تا اونجایی من میدودم با تیم تمرین میکرد حالا چرا تو لیست نیست من نمیدونم هرکی میدونه لطف کنه بگه هانی جان من کاملا حرفتو قبول دارم ما به بازیکنانمون باختیم نه به داور وقتی مهاجممون تو موقعیت تک به تک 7 متر دروازه میزنه وسط دست دروازبان دیگه این جور چیزا بهانست مطمئنم اگه سهل بود یکی از این توپارو گل میکرد سپیدرود نیاز به یه دفاع اخر , دفاع چپ با یک مهاجم خوب داره یک سوال دیگه اقای اشکان ناظمی تا حالا تو چه تیمی بازی کرده الان امده سپیدرود یا سلمان قلی زاده که پسر قائم مقام داماشه و خیلیای دیگه سپیدرود تو این فصل چوب اقای ناظمی میخوره چون باشگاه پول داشت خیلی بهتر میتونست تیم ببنده امیدوارم همچین اتفاقی نیفته سپیدرود صعود کنه

    • مجتبی گفت:

      داداش فرهاد ؛ مسعود میکائیلی رباط پاره کرد ، و حداقل تا نیم فصل نیست ! ضمناً ما یه دفاع خوب و بلند قامت داریم که فوق العاده ست ؛ و واسه این بازی آقا افشین ریسک نکرد ؛ و گرنه با مصدومیت کم میخواست بازی کنه ولی بهتر بود بازی نکنه … انشاءالله بازی بعد

  • هانی گفت:

    آفرین فرهاد جان.دقیقا پستهایی که مشکل داریم همین پستهایی هستش که گفتی.ولی به تیم خوشبینم.ایشالله همه چیز درست میشه.ما که اینهمه سال صبر کردیم.این چند وقت هم سرش