وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شکست سپیدرود مقابل آرمان گهر با دبل مهاجم سابق پرسپولیس

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته نهم رقابت‌های لیگ یک مقابل آرمان گهر سیرجان با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و آرمان گهر سیرجان در هفته نهم رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم فوتبال سپیدرود رشت:

بهنام لایقی‌فر، مهیار نوری، ساسان شیرمردی، محمود خمیسی، هومن ربیع‌زاده، میثم فردوسی، محمدرضا زینال خیری، احسان پیرهادی، محمد دادرسی، نوید حیدری و امیر تیزرو.

سرمربی: علی نظرمحمدی

ترکیب تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان:

روزبه سینکی، محسن ایران‌نژاد، حمید ابراهیمی، ایمان رازانی، میلاد صادقیان، جعفر برزگر، علی عباسی، امیر محمودآبادی، سجاد حسامی، عباس پورخسروانی و امین اسدی.

سرمربی: قاسم شهبا

سپیدرود رشت از روزهای اوج خود فاصله گرفته است و تساوی خانگی این تیم در هفته هشتم مقابل رایکا بابل باعث اعتراض هواداران ناراضی سرخ‌های شهر باران شد، هواداران خشمگین سپیدرود در پایان مسابقه از تشویق بازیکنان سپیدرود امتناع ورزیده و ترجیح دادند بدون تشویق راهی خانه‌های خود شوند.

شاگردان علی نظرمحمدی در هشت‌هفته‌ای که از رقابت‌های لیگ یک می‌گذرد با کسب سه پیروزی، سه تساوی و دو شکست صاحب ۱۲ امتیاز شده و در مکان هشتم جدول ایستاده‌اند، مکانی که با توجه به خانه‌تکانی سپیدرود در فصل جدید چندان رتبه بدی به شمار نمی‌رود.

در سوی مقابل آرمان گهر سیرجان روزهای سختی را سپری می‌کند، این تیم پس از گذشت هشت هفته از رقابت‌های لیگ از کسب پیروزی عاجز مانده است؛ سیرجانی‌ها با کسب پنج تساوی و سه شکست در مکان شانزدهم جدول ۱۸ تیمی ایستاده و یکی از سه کاندیدای سقوط به لیگ دسته دوم هستند.

بازی سپیدرود و آرمان گهر فیزیکی آغاز شد و دو تیم بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند ولی این سیرجانی‌ها بودند که در دقیقه ۲۹ توسط امین اسدی به گل دست‌یافتند، نیمه نخست با همین تک‌گل به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

سرخ‌های شهر باران که در این دیدار با لباس سفید وارد میدان شدند، در نیمه دوم نبض بازی را در دست گرفته و با حملات پی‌درپی سعی در به‌تساوی کشاندن بازی داشتند، میثم فردوسی در دقیقه ۴۸ بازی را به‌تساوی کشاند، دو تیم پس‌ازاین گل بازی پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند ولی این تیم میزبان بود که در سومین دقیقه از وقت‌های اضافی مسابقه توسط امین اسدی به گل دست‌یافت و سه امتیاز مسابقه را در کویر حفظ کرد.

سایر دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ یک:

چهارشنبه یکم آبان ماه ۱۳۹۸

ملوان انزلی – استقلال خوزستان

گل ریحان البرز – خوشه طلایی ساوه

مس کرمان – فجر شهید سپاسی شیراز

پنجشنبه دوم آبان ماه ۱۳۹۸

قشقایی فارس – نیروی زمینی تهران

رایکا بابل – شهرداری تبریز

آلومینیوم اراک – مس رفسنجان

سرخ‌پوشان پاکدشت – نود ارومیه

داماش گیلان – بادران تهران

به گزارش فارس، امتیاز تیم فوتبال سپیدرود رشت با شکست مقابل آرمان گهر در عدد ۱۲ باقی ماند و این تیم در روز نخست هفته نهم لیگ یک در مکان هشتم جدول ایستاد، آرمان گهر نخستین پیروزی خود در لیگ یک را مقابل سپیدرود رشت جشن گرفته و جمع امتیازاتش را به عدد هشت رساند، نماینده سیرجان به مکان دوازدهم جدول صعود کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.