وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شکواییه باشگاه سپیدرود خطاب به مدیر کل صدا و سیما در خصوص مجری برنامه با ورزش

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – به دنبال حواشی ایجاد شده در برنامه تلویزیونی “باورزش” شبکه باران، رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت در نامه ای خطاب به مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز گیلان نسبت به اتفاقات این برنامه معترض گردید.

به گزارش سایت سپیدرود، متن نامه دکتر تن زاده بشرح ذیل است:

جناب آقای ظهیری

مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز گیلان

سلام و احترام

حضرت علی علیه السلام میفرمایند برای مسئولیت دادن ، دنبال کسانی باشید که میل به دنیا ندارند و گوشه نشین هستند.

تحقیقا ریاست محترم صدا و سیمای مرکز گیلان مطلع به امور و بی نیاز از این توضیحات میباشند لکن از باب نیک اندیشی و اخذ نتیجه مطلوب تر و به منظور جلوگیری از تعمیق اشتباهات و اغراض شخصی بعضی اشخاص و مبارزه با فساد در ورزش، موارد مبتلابه ذیل تسوید می گردد.

بدوا بعرض عالی رسانده میشود، مجری برنامه با ورزش شبکه باران جناب اقای افشین وهابی با حوزه و شرح وظایف خود آشنایی کامل نداشته و اعمال ، رفتار و گفتار وی در حضور مهمانان و بینندگان محترم، هنگام پخش مستقیم برنامه با ورزش  ، ماهیتا خارج از حوزه رسالت ذاتی و اختیارات قانونی شخص ایشان بوده و نوع و چگونگی سوالات ایشان از مهمانان برنامه این شبهه به اذهان متبادر میگردد که گویا ایشان استودیوی شبکه باران را با شعبه بازپرسی اشتباه گرفته که عند الاقتضا از صلاحیت ، لیاقت و شایستگی وی خارج است و تالی فاسد بهمراه دارد.

جامعه با نظم برقرار است و ستون فقرات نظم جامعه ، قانون است شاید قضاوت بر مبنای قانون عادلانه باشد اما قطعنا منصفانه نیست زیرا انصاف یک درجه بالاتر از عدالت است ولیکن ایشان باید بدانند که به شغل قضاء اشتغال نداشته و صرفا یک مجری  ساده و معمولی هستند و حق ندارند با سوء استفاده از امکانات و ابزارهای در اختیار، با گفتار و کردار خود موجبات بی نظمی جامعه ورزش و با قضاوتهای یکطرفه و بیجا تحرکات و تجمعات غیر قانونی را ایجاد نمایند.

این چندمین بار است که ایشان بدون در نظر گرفتن حد و حدود خود قضاوتهای ناعادلانه و خارج از انصاف و عدالت نسبت به باشگاه سپیدرود و مدیران ان روا میدارد که مطمئنا در اندازه و قواره ایشان نیست.

دخالت در تصمیمات هیات مدیره ، کمیته فنی و مدیران باشگاه ، دخالت در عزل و نصب ها ، دخالت در تعیین و تغییر مربی ، بازیکن ، سرپرست و مدیر رسانه و حتی دخالت در تعداد افراد حاضر در جلسه به بهانه تنویر افکار عمومی اما به واقع تحریک و تشویش اذهان عمومی و هدایت طرفداران به هیات فوتبال، اداره کل ورزش و دفتر باشگاه سپیدرود، که البته اقدامات نابخردانه و ناشیانه این مجری، جزء ایجاد فضای ناامن برای هر سرمایه گذار و برهم زدن نظم عمومی و امنیت شهر، حاصل دیگری نخواهد داشت و نقص غرض آشکار است.

بنابراین مزید امتنان خواهد بود قبل از هرگونه اقدام قضایی از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت، نسبت به تبعات تکرار اعمال و رفتار این مجری ، آخرین تذکرات و فرصت لازمه به مشارالیه داده شود.

با عنایت به حساسیت جامعه ورزش و طرفداران واقعی تیم فوتبال سپیدرود رشت نسبت به عملکرد منفی آقای افشین وهابی ، از آنجاییکه موضوع از موارد سریع الامور می باشد ضرورت توجهات و دستورات اکید آن مقام عالی و محترم صدا و سیمای مرکز گیلان را عاجل می داند و شایسته است بجهت حفظ و صیانت و شخصیت آن سازمان محترم و همچنین احترام به جامعه ورزش استان و بینندگان برنامه با ورزش و عدم ایجاد نارضایتی و حفظ ارامش در محیط ورزش گیلان، درست است مشارالیه شرح وظایف خود را در واحد دیگری فصل الخطاب خویش قرار دهند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • سامان گفت:

    مهندس رادنی عزیز ترجمه فارسی متن رو لطفا میذاری؟

  • مهربد گفت:

    وهابی وظیفه شو انجام داده حالا شما نتونستی وجواب دوپهلو دادین ضایع کردین خودتون رو پیش مردم .بازم یکی اومد حرف حق زد .

  • باوفا گفت:

    ما مفسران ومجریان حرفه ای و با اخلاق و با سواد و خوش بیان ورزشی امثال اقای جعفری ودیگران که درشبکه ورزش لیگ یک وصدای ورزش شبکه سراسری هنرنمایی میکنند چیزی کم نداریم ومخاطبان لذت
    میبرند حر ف اخر اینکه هر که را بحر کاری ساختند ## باید مدیریت کرد##

  • گیل مرد گفت:

    آقای مدیر باشگاه بجای فرار به جلو بیا پاسخگو باش چرا مربی که نتیجه خوب گرفت نتونستی حفظ کنی اصلا به هردلیل صلاح ندونستی کریمی نگه داری باشه ما به تصمیمت احترام میذاریم اما حالا که اون رفت شما وظیفه داری از اون بالاتر محبوب تر و موفق تر بیاری نه پایین تر اگر مرد میدانی بسم الله یک مربی حرفه ای تر بیار اگر نمیتونی استعفا کن ما هم دعا گو شما میشیم

  • سیامک گفت:

    اقای دکتر تن زاده اگر کریمی نباشه باید یه مربی با کلای بالا بیاری وگرنه این راهی که میروی به ترکستان هستش

  • نبی زاده گفت:

    بنده فکر نمی کنم با این اختلاف افکنی ها مشکلی حل بشه
    وقتی آقای کریمی و تن زاده نمی تونند با هم کنار بیان و مسالمت آمیز تیم رو پیش ببرند؛ بهترین تصمیم اینه که یکی شون از تیم جدا بشه و من هیچ جای دنیا توی کارهای حرفه ای ندیدم که سر مربی مالک باشگاه رو بیرون بندازه یا انتخاب کنه.
    مربی بعدی هم که هنوز مشخص نیست کیه… اما من هم مثل بقیه هواداران امیدوارم یک فرد حرفه ای و البته با شخصیت مربیگری باشه و بتونه تیم رو حداقل در میانه های جدول نگه داره
    امیدوارم هوادار های واقعی سپیدرود یکدل و متحد از سپیدرود حمایت کنند
    سپیدرود از تمام اسامی که اومدن توش و رفتند بزرگتره
    ما نباید دل به چند تا اسم ببندیم
    زنده باد سپیدرود

  • پویا گفت:

    اندازه و قواره!! شما در هنگام مثلا نامه رسمی بی احترامی میکنی . میتونستی بگی در حدود اختیارات ایشان و در حیطه کاری ایشان نیست . بعدم حرف زدن نباید در این حد محدود باشه