وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل سپیدرود متوقف شد

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتسال دختران سپیدرود رشت موفق شد تا با کسب یک نتیجه غیر قابل تصور، در اهواز تیم صدرنشین ملی حفاری را با ۱۱ گل مغلوب کند تا همچنان به روند دو رقمی کردن حریفان خود ادامه دهد.

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم سپیدرود رشت موفق شد تا با نتیجه دور از انتظار 11 بر یک میزبان خود تیم صدرنشین ملی حفاری اهواز را شکست دهد.

بنابر این گزارش، این مسابقه در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر اهواز و با قضاوت مریم پورجعفریان، شهرزاد ملکی، فریبا کعبی و معصومه جافری برگزار شد.

گل‌های سپیدرود را فاطمه شریف چهار گل، فاطمه حسنی و مرضیه توفیق هر کدام دو گل،  سارا شیربیگی و نسیمه غلامی هر کدام یک گل و فهیمه زارع مدافع ملی حفاری در این مسابقه یک طرفه به ثمر رساندند و زیور بابایی تک گل میزبان را وارد دروازه سپیدرودی‌ها کردند.

با توجه به پیروزی سپیدرود بر تیم ملی حفاری و پیروزی تیم دانشگاه آزاد با نتیجه سه بر دو مقابل راه آهن در جدول رده بندی تیم ملی حفاری 48 امتیازی باقی ماند و تیم سپیدرود با دو امتیاز کمتر و با تفاضل گل مثبت 86 و کسب 46 امتیاز به رتبه دوم صعود کرد و تیم دانشگاه آزاد هم با 46 امتیاز و تفاضل مثبت 80 در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

در جدول بهترین گلزنان لیگ برتر هم سارا شیربیگی با گلی که امروز به ثمر رسانید، با 47 گل زده بدون رقیب عنوان خانوم گلی لیگ برتر فوتسال را در اختیار خود دارد.

تیم فوتسال بانوان سپیدرود با به ثمر رساندن 132 گل زده، دارنده بهترین خط حمله لیگ برتر فوتسال بانوان کشور است.

بانوان سپیدرود باید در همین چارچوب و از هفته بیست و یکم این رقابت‌ها باید روز جمعه هشتم  اسفند ماه از ساعت 11 صبح در سالن شهدای رشت برابر البرز شهرداری زنجان به میدان بروند.

ترکیب سپیدرود:

شیما کریمی، فاطمه شریف، فهیمه فروهر، نسیمه سادات غلامی، سید مرضیه توفیقی، سارا شیربیگی، لیلا خدابنده‌لو، زهرا صفایی، طوبی باقرزاده، هانیه ایمانی، فاطمه حسنی‌نیا.

سرمربی: معصومه جهانچی.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است