وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

صعود قندی به مرحله پلی آف لیگ دسته دوم / سقوط نفت امیدیه و سردار بوکان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود پرونده مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران با انجام پنج بازی از گروه ب این رقابت‌ها بسته شد و تیم شهید قندی یزد از این گروه به مرحله پلی‌اف راه پیدا کرد.

در این بازی های، تیم شهرداری ماهشهر در بازی بیرون از خانه مقابل پاس همدان با نتیجه جالب توجه ۶ بر صفر به پیروزی رسید اما با توجه به اینکه شهید قندی یزد و شاهین بندرعامری هم مقابل حریفانشان پیروز شدند، تیم شهرداری در رده چهارم جدول گروه ب قرار گرفت و نتوانست به مرحله پلی‌اف برسد.

تیم نفت امیدیه هم که ظهر امروز با حکم نهایی کمیته استیناف سقوطش به لیگ سه قطعی شده بود، باید به دیدار اترک بجنورد می‌رفت که تیم میهمان به خوزستان نیامد و بازی ۳ بر صفر به‌نفع تیم نفت امیدیه اعلام شد.

نفتی‌های امیدیه تا اواخر فصل با حضور در رده دوم جدول منتظر صعود به پلی‌اف بودند، اما شکایت تیم شهرداری ماهشهر باعث شد که نفت امیدیه به دلیل استفاده از یک بازیکن مشمول خدمت سربازی ۳۰ امتیاز از دست بدهد و به رده آخر جدول سقوط کند و بدین ترتیب راهی لیگ دسته سوم شود.

فصل جاری لیگ دسته دوم با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه برگزار شد که شهرداری همدان و از گروه الف مس شهربابک کرمان از گروه ب به لیگ دسته اول ایران صعود کردند.

سومین تیم صعودکننده نیز در بازی پلی‌اف بین ویستا توربین تهران و شهید قندی یزد مشخص خواهد شد.

اما در منطقه پایین جدول، تیم‌های نفت و گاز گچساران و اتحاد کامیاران از گروه الف و تیم های نفت امیدیه و سردار بوکان از گروه ب به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

نتایج دیدارهای امروز گروه ب لیگ دسته دوم را در ادامه مرور کنید.

* پاس همدان ۰ – شهرداری ماهشهر ۶

* نیروی زمینی تهران ۱ – شمس آذر قزوین ۱

* شاهین بندرعامری ۶ – میلادمهر تهران ۱

* شهیدقندی یزد ۱۰ – سردار بوکان ۱

* شهداء بابلسر ۳ – شهرداری بم ۰

* نفت امیدیه ۳ – اترک بجنورد ۰ (عدم حضور تیم میهمان)

* مس شهربابک کرمان ۳ – عقاب تهران ۰ (عدم حضور تیم میهمان)

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.