وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ضعیف ترین ملوان تاریخ مقابل سپیدرود رشت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – آخرین بازی هفته یازدهم لیگ دسته اول در انزلی بین دو تیم ملوان و سپیدرود رشت برگزار می شود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس، بازی روز سه شنبه می توانست یکی از جذاب ترین و حساس ترین مسابقات لیگ دسته اول محسوب شود اما حیف که دیگر ملوان آن تیم مقتدر فصول گذشته نیست و با ۸ باخت و ۲ مساوی و بدون برد در قعر جدول لیگ ایستاده است.

چقدر دیدن این ملوان در رده آخر جدول غم انگیز است. انگار قوی سپید خزر در حال جان دادن است و برای بقا در لیگ یک تلاش می کند. این ملوان که شاید بتوان آن را ضعیف ترین ملوان تاریخ دانست سه شنبه ساعت ۱۴:۳۰میزبان سپیدرود رشت است.

سپیدرود هم حال و روز خوشی ندارد و با آن تیمی که در لیگ برتر بود فاصله بسیار دارد اما حداقل در میانه های جدول لیگ و با کسب ۱۵ امتیاز روزگار می گذارند.

ملوان در شرایطی به چنین حال و روزی افتاده که دو اسطوره این باشگاه یعنی پژمان نوری و مازیار زارع سکان هدایتش را در دست دارند و مالک این باشگاه شده اند تا حداقل بتوانند چند روزی بیشتر قوی سپید خزر را زنده نگه دارند.

محمد احمدزاده هم که یک پایش روی رکاب تریلی اش است تا روزگار بگذراند و پای دیگرش روی نیمکت ملوان! در چنین شرایطی نمی توان انتظار معجزه داشت بخصوص وقتی که مسئولان استانی و محلی توجه ای به تیم ملوان ندارند.

به هر حال این بازی هنوز هم برای فوتبالدوستان گیلانی و اهالی لیگ یک می تواند جذاب باشد حتی اگر ملوان در شرایط بحرانی به سر ببرد. ملوان سه شنبه به دنبال اولین برد فصل خود در مسابقه ای است که زمانی به آن لقب الگیلانو را می دادند.

سپیدرود هم می خواهد به امتیازاتش در این بازی اضافه کند و برای هواداران دو تیم دربی گیلان هنوز هم حساس و جذاب است.

شاید بتوان گفت در این دربی هم نباید به جدول و جایگاه دو تیم در جدول نگاه کرد و باید منتظر باشیم تا یک مسابقه زیبا و تماشاگر پسند را از هر دو تیم شاهد باشیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است