وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

طلسم بی‌امتیازی شکسته خواهد شد!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دو تیم گسترش فولاد تبریز و سپیدرود رشت در حالی در سومین هفته لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در دو هفته ابتدایی لیگ برتر هیچ‌یک موفق به کسب امتیاز نشدند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، نبرد بین دو تیمى است که با دو باخت پیاپی در انتهای جدول جای خوش کرده‌اند. پیروز این دیدار می‌تواند موقتاً خود را از بحران خارج نماید.

سرخ‌های شهر باران که پس از ربع قرن دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگشته‌اند نمی‌خواهند دوباره سال‌ها از سطح اول فوتبال ایران به دور باشند. آن‌ها از موهبتی برخوردارند که کمتر تیمی در ایران از آن بهره می‌برد؛ هوادارانی پرشور که هیچ‌گاه سپیدرود را تنها نمی‌گذارند.

سپیدرود هفته اول بیش از ۴ هزار هوادار در ورزشگاه تختی تهران با خود به همراه داشت و به‌نوعی میزبان نفت تهران بود! سرخ‌ها کمی بیشتر از این تعداد را نیز در رشت همراه خود داشتند چراکه با درایت مسئولین گیلانی، نصف بیشتر ورزشگاه عضدی قابلیت استفاده برای هواداران را ندارد و به‌جایش بنر پارک ممنوع از سوی راهنمایی رانندگی زده می‌شود که در نوع خود شاهکاری است!

در سوی مقابل گسترش فولادی حضور دارد که دارای استادیومی به روز است. گسترشی‌ها در بنیاد دیزل از سپیدرود رشت میزبانی خواهند کرد. تبریزی‌ها باوجود سروصدای زیادی که اول فصل به‌ویژه در قضیه انتقال شجاعیان به استقلال به پیدا کردند و همچنین استخدام مدیرعاملی نام‌آشنا به نام نصیر زاده، هرگز نتوانستند نشانی از تیمی مقتدر داشته باشند. گسترش درست نقطه مقابل سپیدرود قرار دارد. تیمی که تعداد هوادارانش از تعداد بازیکنانش کمتر است!

سپیدرود اگر می‌خواهد در هفته چهارم در مقابل پیکان تهران بدون استرس در عضدی رشت بازی کند مجبور است با امتیاز از تبریز به رشت بازگردد و از آن‌سو شاگردان لوکا بوناچیچ خوب می‌دانند که در صورت عدم نتیجه‌گیری مناسب در هفته سوم مقابل سپیدرود، کاری سخت در گرمای طاقت‌فرسای اهواز و مقابل فولاد آماده در هفته چهارم خواهند داشت.

آمار کلیدی بازی دو تیم تقابل بین خط دفاع‌های ضعیف لیگ برتر است. این دو تیم درمجموع ۱۲ بار دروازه‌شان بازشده است که سهم گسترشی‌ها هفت گل خورده است.

سرخ‌های شهر باران در هر بازی یک گل به ثمر رسانده‌اند درحالی‌که آبی پوشان تبریزی تنها یک گل و آن‌هم در خانه در برابر پارس جم به ثمر رسانده‌اند.

نبرد سرخ آبی‌های فوتبال ایران، نبرد تیم‌های بدون امتیاز لیگ برتر تا پایان هفته دوم است. باید منتظر ماند و دید در پایان هفته سوم کدام تیم موفق به کسب امتیاز کامل خواهد شد. شاید هم امتیاز بازی بین دو تیم تقسیم شود!

آندو تیموریان بازیکن ویژه این دیدار خواهد بود. وی اولین بازیکنی بود که شایعه پیوستنش به سپیدرود در رشت دهان‌به‌دهان می‌چرخید تا اینکه سرمربی سپیدرود رسماً اعلام کرد به دلیل مسائل مادی از جذب او عاجز است. حال این بازیکن چند صد کیلومتر آن‌طرف‌تر و با بازوبند کاپیتانی گسترش باید در برابر سپیدرود بازی کند.

در اقدامی عجیب درحالی‌که طبق برنامه اعلام‌شده فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم گسترش و سپیدرود باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شد با درخواست باشگاه گسترش و تأیید فدراسیون این دیدار در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

در اقدامی عجیب‌تر درحالی‌که تنها ۷۲ ساعت به آغاز مسابقه باقی‌مانده بود، به دلیل نبود نور کافی این بازی نود دقیقه زودتر برگزار خواهد شد. پیش‌ازاین قرار بود بازی ساعت ۱۹: ۴۵ دقیقه برگزار شود که در برنامه جدید زمان شروع بازی به ساعت ۱۸: ۱۵ دقیقه تغییر کرد. باید دید این تغییر زمان و بازی در گرمای چهل درجه با اعتراض مدیران سپیدرود مواجه خواهد شد؟

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − چهارده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.