وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

طلسم سپیدرود به دست جادوگر شکسته می‌شود!؟ / بازگشت به خانه دو

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – دو تیم سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان در حالی در ششمین هفته از هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که جادوگر فوتبال کشورمان برای نخستین بار در فصل جدید بر روی نیمکت سپیدرود می‌نشیند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان در حالی در ششمین هفته از هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که این دیدار تحت‌الشعاع حضور دوباره علی کریمی پس از ۱۲۸ روز بر روی نیمکت مربیگری سپیدرود قرار دارد.

کریمی برای دومین بار در یک سال گذشته به خانه پدری بازگشته است و امیدوار است همان‌گونه که در بار نخست موفق شد قدیمی‌ترین تیم استانش را در لیگ برتر حفظ کند، امسال نیز دست به کاری بزرگ ‌بزند و چراغ خانه رشتی‌ها را روشن نگه دارد.

سرخ‌های شهر باران پس از کناره‌گیری خداداد عزیزی از سرمربیگری سپیدرود و تعویض دو مربی موقت به نام‌های سهیل حق‌شناس و محسن نصر، این بار سکان هدایتشان را به دست علی کریمی سپرده‌اند.

سپیدرود با کسب تنها یک امتیاز در پنج هفته اخیر به مصاف نفتی می‌رود که از همین تعداد مسابقه و چهار امتیاز در مکان چهاردهم قرار دارد، کریمی که در هفته پنجم مقابل استقلال خوزستان درحالی‌که حکم سرمربیگری سپیدرود را دریافت کرده بود از راه دور و تلفنی تعویض‌های سپیدرود را برعهده‌گرفته بود، این بار رسماً ترکیب و تعویض‌های تیم را بر عهده داشته و مسئولیت نتیجه سپیدرود رسماً با جادوگر فوتبال کشورمان است.

تقابل دو تیم در لیگ هفدهم

دو تیم سپیدرود رشت و صنعت نفت آبادان در لیگ هفدهم دو دیدار مقابل یکدیگر برگزار کرده‌اند که هر یک از دو تیم به یک پیروزی دست یافتند، سرخ‌های شهر باران در دیدار رفت و در رشت با نتیجه دو بر صفر مقابل رقیب جنوبی به برتری دست یافتند، در سوی مقابل نفتی در دیدار برگشت با سه گل سپیدرود را مغلوب کردند.

محرومان و مصدومان دو تیم

سپیدرود رشت میثم فردوسی و علی عباسی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، محمد لطفی، امید سامکن و رضا معقولی نیز بنا به دلایل فنی از تیم سپیدرود توسط کریمی کنار گذاشته شدند؛ در سوی مقابل نفت آبادان بدون محروم و مصدوم پا به میدان می‌گذارد.

داوران دیدار سپیدرود – نفت

قضاوت دیدار دو تیم که از ساعت ۱۹:۱۰ روز پنجشنبه هشتم شهریورماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می‌شود بر عهده امیر عرب براقی است، رحیم شاهین، یوسف مغروری و علی بای داور اول مسابقه را در امر قضاوت یاری می‌کنند و نظارت داوری این دیدار بر عهده مسعود مرادی است.

ترکیب احتمالی دو تیم

سپیدرود رشت با سیستم احتمالی ۴۱۴۱ در برابر نفت آبادان صف‌آرایی می‌کند، حضور عزتی کرامت برای نخستین بار در ترکیب اصلی سپیدرود می‌تواند کمربند خط میانی سرخ‌ها را محکم‌تر از قبل کند.

در سوی مقابل، صنعت نفت با ترکیب احتمالی ۴۳۳ پا به میدان می‌گذارد و امید این تیم به بازیکنان توانمندشان در خط حمله نظیر جهانی، کرار جاسم و بهنام برزای است.

به گزارش فارس، تیم فوتبال سپیدرود رشت در حالی در ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نفت آبادان می‌رود که بازگشت علی کریمی پس از ۱۲۸ روز به نیمکت مربیگری این تیم می‌تواند روحیه بازیکنان را بالا برده و جوی مثبت بر فضای ورزشگاه خانگی سپیدرود حاکم کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.