وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

طی حکمی از سوی دکتر بهشتی: رادنی دیدار مشاور مالک و ابقای مدیر روابط عمومی و رسانه ای سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمالک جدید باشگاه سپیدرود رشت، مهندس رادنی دیدار را ضمن ابقا در سمت مدیر روابط عمومی و رسانه ای باشگاه سپیدرود، به عنوان مشاور مالک باشگاه سپیدرود منصوب کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود، طی حکمی از سوی دکتر داریوش بهشتی مالک جدید باشگاه سپیدرود، مهندس رادنی دیدار ضمن ادامه همکاری در سمت مدیر روابط عمومی و رسانه ای سپیدرود، به عنوان مشاور مالک باشگاه سپیدرود انتصاب شد.

دیدار دانش آموخته مهندسی معماری در مقطع کارشناسی ارشد و عضو سازمان نظام مهندسی گیلان است و از سال ۹۳ به عنوان مدیر روابط عمومی و رسانه ای باشگاه سپیدرود مشغول به فعالیت می باشد.

وی بیش از بیست سال است که با رسانه های ورزشی همکاری دارد و عضو خانه مطبوعات گیلان، انجمن ورزشی نویسان ایران و انجمن بین المللی ورزشی نویسان جهان (AIPS) است و سابقه فعالیت و همکاری با روزنامه های جهان فوتبال، دنیای فوتبال، تماشا و ایران ورزشی و سایت بین‌المللی گل، آی اسپورت، ورزش سه و خبرگزاری تسنیم را در کارنامه دارد.

دیدار موسس و سردبیر سایت رسمی باشگاه سپیدرود است که پس از ۱۰ سال بدون وقفه و تعطیلی به عنوان منبع اصلی خبری، به تولید و پوشش اخبار پیرامون باشگاه سپیدرود رشت ادامه می دهد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.