وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

عدالت به سبک فدراسیون فوتبال: سپیدرود شایسته تقدیر نبود!؟

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – جشن انتخاب بهترین های فوتبال ایران در حالی شب گذشته در میلاد نور برگزار شد که فدراسیون فوتبال تیم سپیدرود را شایسته هیچ تقدیری ندانست.

به گزارش ورزش سه، در این جشن برای بهترین تیم های لیگ یکی پنج جایزه در نظر گرفته شده بود که شامل بهترین تیم، بهترین مربی، بهترین بازیکن، بهترین گلزن و پدیده بازی ها بود.

در این میان تیم سپیدرود که تنها با فاصله یک امتیاز اختلاف پس از تیم پارس جنوبی و با تعداد بردهای بیشتر و گل زده ای بیشتر در رتبه دوم قرار گرفته و موفق شد در همان سال صعود از لیگ دو به لیگ یک، مستقیما به لیگ برتر صعود نماید در کمال تعجب از سوی مسئولان فدراسیون شایسته تشویق و قدردانی دانسته نشد.

این در حالی است که سپیدرود در لیگ دسته اول با بیش از ۱۹ هفته صدرنشینی شایسته ترین تیم برای کسب عنوان بهترین تیم بود که در پایان این عنوان به پارس جمی داده شد که کمتر از ۵ هفته توانسته بود در طول فصل در صدر جای بگیرد.

عنوان بهترین مربی هم در حالی به نظر محمدی داده نشد که این مربی جوان ۳۹ ساله در دو سال پیاپی موفق شد دو صعود پی در پی از لیگ دو به یک و در نهایت برتر را در کارنامه اش ثبت نماید.

در اهدای عنوان بهترین بازیکن لیگ به عباس زاده نیز می شد علاوه بر سهیل حق شناس که در جمع سه گلزن برتر مسابقات جای گرفته بود و شایان مصلح نگاهی به سید محمد حسینی دروازه بان موفق سپیدرود می شد که در ۳۳ بازی از ۳۴ مسابقه لیگ به میدان رفت و بیش از ۱۰ کلین شیت و شش هفت مهار پنالتی را تیمش به ارمغان آورد.

عدم انتخاب شایان مصلح به عنوان پدیده لیگ و اهدای آن به قائدی نیز احتمالا دلیلی به جز تقسیم مساوی جوایز بین پرسپولیس و استقلال نداشته و به یقین اگر یا قائدی به تیم آبی های تهران نمی رفت و یا مصلح قرمز پوش نمی شد این جایزه به سپیدرود تعلق می گرفت.

اینکه تیمی در سال نخست حضورش در لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود نماید و در پایان از سوی فدراسیون کشورش شایسته ی اهدای یک شاخه گل هم نباشد از آن اتفاقات است که فقط در این بخش از جغرافیای کره زمین زخ می دهد و بس!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − شانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

11 دیدگاه ارسال شده است

  • صادق عاشری گفت:

    ما نیازی به لنگ کفش طلایی فدراسیون قهویه کشورمون نداریم ولی با این حال واسه عدالت متاسفم که خودش و اسیر چنگال چرکینترین دستها میبینه.
    # سپیدرود بخشکد، ماهی ها میمیرند #.

  • فرهاد شعبانی گفت:

    ارزشمنترین و گرانبها ترین دستاورد صعود تیم بزرگ سپیدرودشهر عزیزمان رشت به نظرم فقط اتحاد و همدلی و شادمانی سراسر رشت و گیلان بوده و این بوده که مردمان خطه پاک و مهربان شهر و دیارمون بدانند که باید متحد و یکدل باشند و در همه کارها همبستگی داشته باشند وگرنه فوتبال و همه ورزشها متاسفانه شفاف و زلال نیست و هیچکس در فکر ارتقا و افزایش انگیزه افراد لایق نیست …

  • فرهادسپیدرود گفت:

    تقدیر فدراسیون اصفهانی بخوره توی سرشون

  • گیله مرد گفت:

    اسکندر و اعراب و مغولها و ترک ها آرزوی فتح سرزمین گیلان را به گور بردند در حالی که ایران را بیش از 10 قرن به خاک و خون می کشیدند. پاسخ این همه شجاعت از گیلانی ها سرانجام آن شد که می بینید … ما نیازی به تشکر از هیچ کس ندارم…

  • پاسکیاب گفت:

    جهانبخش بود و یک تیم جهانبخش بود و فینال لیگ حذفی و جهانبخش بود و یک شهر اما اون سال پدیده جوان لیگ سعید عزت اللهی از ملوان انتخاب کردند.
    الان اون بازیکن شده ذخیره یک تیم درجه 2 روسی و جهانبخش شده باریکن اول یک تیم معتبر هلندی.
    زیاد به این چیزها اهمیت ندهید.هدف ما در سپیدرود چیز دیگری هستش

  • قرمزته گفت:

    امسال هم دو نفر از انزلی بودند سید جلال حسینی و هاشم نژاد

  • yaser گفت:

    ایران سپیدرود
    اسیا سپیدرود

    ما اتحاد داریم
    نیاز به تشکر و حمایت از غریبه ها رو نداریم

    خدا بالا سرماست و بس

  • معراج گفت:

    مواظب باشیم به خاطر این مسایل وانتخابهای سلیقه ایی، تممرکز تیم از بین نره فقط تمرکز مثل فصل قبل باز هم موفق میشیم به یاری خدا

  • فریبرز گفت:

    با سلام-من اهل گیلان ورشت هستم وساکن در شهر تهران.خوشحالم که تیم سپیدرود رو توی لیگ برتر میبینم.ایشالله که همه تیمهای گیلانی موفق و موید باشند.

  • سپیدرود - یوونتوسی گفت:

    خاک تو سر فدراسیون اصفهانی گدا گشنه…

  • آرمین فرهمند گفت:

    قرمز فقط مال سپیدرود
    جهنم عضدی رو ب همه نشون میدیم