وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

عزم راسخ سپیدرود برای جبران ناکامی نیم فصل نخست / شایعه اعتصاب صحت ندارد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت با تأکید بر عزم راسخ بازیکنان برای جبران نتایج ضعیف نیم‌فصل نخست گفت: بازیکنان به شرایط ایده‌آل نزدیک شده و هدفمان شروعی قدرتمند در دور برگشت رقابت‌های لیگ یک است.

به گزارش سایت سپیدرود، مهیار نوری در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با رد شایعه اعتصاب بازیکنان سپیدرود اظهار کرد: شایعه اعتصاب اعضای تیم‌مان صحت نداشته و بازیکنان با تمام وجود در تمرینات حضور پیدا می‌کنند.

وی با تأکید بر شرایط مالی نامساعد باشگاه سپیدرود رشت گفت: از پیش می‌دانستیم فصل سختی در انتظارمان است، به شهر رشت عرق داشته و این مشکلات را به جان می‌خریم ولی از مسؤولین انتظار حمایت مالی و معنوی بیشتری از تیم فوتبال سپیدرود داریم.

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به برگزاری تمرینات منظم و پرفشار سپیدرودی‌ها در تعطیلات زمستانی گفت: تمریناتمان را در ساحل و زمین چمن زیر نظر کادر فنی برگزار کنیم، بازیکنان به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شوند و هدفمان شروعی قدرتمند در دور برگشت رقابت‌های لیگ یک است.

نوری با اشاره به عزم قاطع سپیدرودی‌ها برای جبران ناکامی‌های نیم‌فصل نخست گفت: هواداران سپیدرود در نیم‌فصل نخست در تمامی مسابقات حامی و پشتیبانمان بودند ولی نتوانستیم جبران محبت‌هایشان را با کسب نتایج خوب داده باشیم، در نیم‌فصل دوم برای جبران وارد مسابقات شده و هدفی جز شادی دل هواداران نداریم.

وی با بیان اینکه مکان پانزدهمی جایگاه واقعی سپیدرود نیست، خاطرنشان کرد: تلاش مضاعف بازیکنان، درایت کادر فنی، پشتیبانی مدیران تیم و مسؤولین در سایه حمایت همه‌جانبه هواداران نوید روزهای خوب را داده و می‌خواهیم سپیدرود را به ساحل آرامش برسانیم.

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت خواهان نگاه ویژه مسؤولین شهری و استانی به دو تیم فوتبال رشت شده و افزود: دو تیم سپیدرود رشت و داماش گیلان متعلق به مردم رشت و گیلان بوده و کمپین کلیه زیبنده تیم بزرگ سپیدرود نیست، به هواداران سپیدرود رشت افتخار می‌کنیم و امیدوارم مشکلات مالی سپیدرود هر چه سریع‌تر حل شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.