وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

علی نظرمحمدی: بازیکنانم با پیروزی مقابل نفت در شب تولدم هدیه خوبی دادند / در مسائل فنی اختیار تام دارم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی سپیدرود رشت گفت: بازیکنانم با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان هدیه خوبی در شب تولدم به من دادند و از تک‌تک آن‌ها تشکر می‌کنم.

به گزارش سایت سپیدرود، علی نظرمحمدی امشب در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت، در مورد پیروزی مقابل نفت آبادان اظهار کرد: بازی بسیار جانداری از تیم سپیدرود شاهد بودیم، بازی سراسر تهاجمی با انتقال‌های سریع از خط دفاع و هافبک به حمله و هدف ما در این دیدار پشت دفاع صنعت نفت آبادان بود که از این حربه توانستیم به گل دست‌یابیم و در ادامه با یک دفاع منطقی به‌خوبی حملات صنعت را مهار کردیم که در نهایت با دو گل این تیم را شکست دادیم.

وی در مورد اینکه سپیدرود در لیگ، برخلاف جام حذفی نتایج بدی کسب نکرده بود ولی از سرمربیگری استعفا دادید، گفت: امکانات بسیار کم سپیدرود و محدودیت‌هایی که در تمامی زمینه‌ها داشتیم در کنار فشارهای ناجوانمردانه‌ای که از سوی برخی افراد که با خط و خطوط بر روی سکو به کادر فنی و بازیکنان هجمه وارد کردند باعث شد که صبر و تحمل بنده تمام شود و برای اینکه سپیدرود به آرامش برسد تصمیم به استعفا گرفتم.

سرمربی سپیدرود رشت افزود: هیات مدیره تشکیل جلسه دادند و در این جلسه شور، رأی به ابقای بنده دادند و بنده را مجاب کردند که با پشتیبانی و حمایت بیشتری که از سرمربی صورت می‌دهند به کار ادامه دهم.

نظرمحمدی بابیان اینکه توقعات باید بر اساس امکانات موجود باشد، تصریح کرد: باید توقعات بر اساس امکانات و داده‌هایمان باشد. با توجه به نتایج درخشانی که با سپیدرود در لیگ دسته دوم و بعداز آن در لیگ دسته اول کسب کردیم، توقعات از بنده و سپیدرود به‌شدت بالا رفته است و همگان انتظار دارند که تیم بی‌امکانات سپیدرود در لیگ برتر هم باید درخشش لیگ دسته اول و دسته دوم را داشته باشد.

وی بابیان اینکه با پیروزی در شب تولدش هدیه خوبی از بازیکنان گرفت، ادامه داد: نسبت به بازی گذشته تغییراتی در ترکیب تیم اعمال کردیم، آقای چراغپور در چند روز گذشته کمک‌حال بودند ولی در حال حاضر شناخت عمیقی از تیم ندارند و تغییرات تاکتیکی مقابل نفت آبادان در پی تصمیمات بنده و سایر اعضای کادر فنی بوده است که مثمر ثمر بود، می‌دانستیم که خط دفاع صنعت کند هستند و به همین دلیل سه مهاجم سرعتی در پیشانی خط حمله به کار گرفتیم، بازهم از بازیکنان سپاسگزارم که هدیه خوبی در شب تولدم به من دادند.

نظرمحمدی بابیان اینکه در تصمیمات فنی حرف آخر را خواهد زد، بیان کرد: در مسائل فنی اختیار تام با بنده است و اگر غیرازاین بود یک ثانیه هم در سپیدرود نمی‌ماندم. این خواسته بنده بود که آقای چراغپور به کادرفنی اضافه شود همان‌طور که خواسته بنده است به‌جز ایشان یک فرد دیگر نیز به کادر فنی اضافه شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + نوزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.