وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

علی نظر محمدی: با هم خاطره خوش صعود را تکرار می کنیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودعلی نظر محمدی از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه در فصل آتی منصوب شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، در اطلاعیه ای که بدین منظور از سوی نظرمحمدی منتشر شد، آمده است:

بار دیگر، تقدیر چنین رقم خورد که به خانه خود، باشگاه محبوب سپیدرود شهر باران های نقره ای بازگردم تا بتوانیم با وحدت و همدلی و برنامه ریزی های هدفمند مدیریتی، فنی و لجستیکی به جایگاهی که سپیدرود، شایسته آن است، نایل شویم.

ضمن سپاسگزاری از اعتماد مدیریت باشگاه سپیدرود در سپردن سکان فنی این تیم به اینجانب و حمایت هواداران و مسئولان محترم و با رخصت از همه پیشکسوتان و بزرگان، مایلم نکاتی چند را یاد آوری نمایم:

۱- گذشته چراغ آینده ماست و باید با تجربه اندوزی از عواملی که شرایط امروزی را برای سپیدرود رقم زده، برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران تلاش کنیم. برای موفقیت سپیدرود، بایستی سازمان مدیریتی باشگاه، جامعه هواداری و مسئولان محترم شهری و سیاسی، نمایندگان محترم و نیز بنگاه های اقتصادی از منظر ایفای مسئولیت ای اجتماعی در کنار هم قرار بگیرند.

تفرقه، اختلاف و حاشیه ها سم مهلکی برای موفقیت سپیدرود به شمار می روند.

۲- متعهدم که از همه توان فکری، فنی، مدیریتی و ارتباطات اجتماعی و مشاوره با خبرگان فوتبال برای موفقیت سپیدرود بهره بگیرم و از هیچ تلاشی دریغ ننمایم.

مهم ترین مساله در فوتبال پیروزی است و تمام برنامه ریزی ها باید در تحقق این آرزو باشد؛ بنابراین، بایستی از اشتباهات مان درس بگیریم و آماده باشیم تا به وضع مطلوب برگردیم.

۳- وظیفه من به عنوان مربی سپیدرود ساختن تیمی قدرتمند، با انگیزه و جنگنده و مورد حمایت مردم و قاطبه جامعه هواداری است اما تحقق چنین هدفی صرفا تحت تاثیر عوامل فنی و تکنیکی و تاکتیکی نیست بلکه جنبه روانی، هماهنگی و حمایت های مدیریتی و لجستیکی و مردمی بسیار با اهمیت تلقی می شوند.

آرزو می کنم و امیدوارم علی رغم چالش هایی که همیشه فراروی ما قرار دارد همه با هم در پایان فصل، صعود سپیدرود به لیگ یک را جشن بگیریم و برای مردم شهرم و هواداران پر شور، شادی و نشاط به ارمغان بیاوریم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + شانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.