وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

علی پروین: ایشاءا… که سپیدرود با علی کریمی لیگ برتری بمونه

سیداحسان هاشمی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سلطان محبوب سرخ‌ها همراه رفقایش راهی رشت شد تا در مراسم باشگاه سپیدرود شرکت کند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه گل، علی پروین که علاقه خاصی به شمال کشور و تیم‌هایی مثل سپیدرود و ملوان دارد در این مراسم نیز برای هوادارانش سنگ تمام گذاشت.

سلطان که دور از چشم خانواده‌اش در شمال به رستوران رفقایش می‌رفت و غذاهای محلی می‌خورد، در حالی که برای بازگشت به تهران آماده می‌شد، همراه آنها عکس یادگاری گرفت و با ما به صحبت پرداخت.

چه شد که به رشت رفتید؟

دوستان منو دعوت کرده بودن تا در هفدهمین سالگرد غلامرضا صومی شرکت کنم. غلامرضا صومی موسس باشگاه سپیدرود بود و سهم زیادی توی راه افتادن این باشگاه داشت.

دیگه چه خبر بود؟

اونجا در مورد ممد بوقی هم صحبت شد! ممد بوقی سال‌های سال برای پرسپولیس و سپیدرود بوق زد و زحمت کشید. شاید باورتون نشه اما نقش یه‌ آدم‌هایی مثه ممد بوقی توی فوتبال بیشتر از بعضی‌هاست.

ما آدم‌های گردن‌کلفت و پولداری داریم که فقط واسه نمایش می‌یان و آخرش کار خاصی نمی‌کنن اما یکی مثه ممد بوقی داستانش با اینا فرق می‌کنه. اون آدم پولداره میفته و میمیره… خونواده‌ش با پول خودش حتی براش سالگرد هم نمی‌گیرن اما یکی مثه ممد بوقی تا امروز اسمش سر زبون‌ها می‌مونه و همه به‌خاطر زحمتایی که کشیده، واسش فاتحه می‌فرستن.

از علی کریمی چه خبر؟ علی در این مراسم شرکت نکرد؟

منم سراغ علی رو گرفتم ولی گفتن که علی تهرانه و نتونسته به این مراسم بیاد.

وضعیت علی کریمی را در سپیدرود چطور می‌بینید؟

ایشاءا…  که علی توی سپیدرود نتیجه بگیره. باورتون نمیشه من عاشق یه تیمایی مثه سپیدرود و ملوان هستم. این تیما ریشه‌دارن و مردم دوستشون دارن. خیلی دوست دارم که سپیدرود توی لیگ برتر بمونه.

به نظر من علی تا الان توی سپیدرود خیلی خوب کار کرده و شک نکنین که علی یه مربی فنی و باهوشه. علی از بهترین شاگردای من بوده و از خدامه که کریمی با سپیدرود توی لیگ برتر بمونه.

در مورد پرسپولیس صحبت می‌کنی؟

این روزا خیلیا از پرسپولیس و ترکیب برانکو انتقاد می‌کنن اما به‌نظر من الان نباید این حرفا رو زد. واقعیتش اینه که پرسپولیس یه‌کم افت کرده. شاید دلیل این افت، قهرمانیه تیم باشه شاید بچه‌ها بی‌انگیزه شدن و بازی‌ها رو جدی نمی‌گیرن. اما به‌نظر من پرسپولیس باید تا آخرین بازی پرقدرت باقی بمونه. شما یادتون نره که ما باید توی بازی‌های آسیایی شرکت کنیم و اونجا این خبرا نیست.
در مورد ربیع‌خواه هم در طول این مدت صحبت‌های زیادی مطرح شد.
بهتره که در این مورد حرف نزنیم! اصلا این سوال رو نپرس.

چرا؟

نپرسی بهتره… منم اگه جای برانکو بودم هر کاری که دلم می‌خواست رو می‌کردم! کلا دلم نمی‌خواد توی مصاحبه راجع به بازیکنا حرف بزنم.

یعنی با رفتار برانکو موافق هستید؟

حرف من اینه که اگه منم جای برانکو بودم، کار خودم رو می‌کردم. برانکو تا به امروز برای پرسپولیس خوب نتیجه گرفته و نباید این رو فراموش کنیم. ارنج کردن تیم و چیدن بازیکنا دست برانکوئه. برانکو تصمیم اول و آخر رو می‌گیره و کسی نباید توی کارش دخالت کنه. اما اگه قراره اتفاقی هم بیفته، برانکو باید جواب برد و باخت‌های پرسپولیس رو بده و تمام مسوولیت فنی رو قبول کنه.

در مورد بازی با الوصل چه صحبتی دارید؟

وضعیت پرسپولیس در آسیا مثه لیگ نیست. این درسته که پرسپولیس توی لیگ قهرمان شده و انگیزه لازم رو برای بقیه بازی‌ها نداره اما داستان الوصل فرق می‌کنه. پای پرسپولیس هنوز توی آسیا خیلی سفت نشده و ما باید این سه امتیاز رو بگیریم تا خیال‌مون بابت آسیا راحت‌تر بشه. ایشا‌ا… که تیم با دست پر به تهرون برگرده تا هوادارا یه شب عید خوب داشته باشن.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.