وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

عملکرد عجیب صدا و سیمای گیلان؛ پخش یک سریال تاریخ گذشته به جای بازی سپیدرود-بادران

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – فوتبال این روزهای استان ما به کوهستانی تبدیل شده که بعضی ها هر روز به بهانه ی گشایش راهی جدید دینامیتی در دل آن منفجر می کنند و پس از چندی از کوه جز چند صخره تکه پاره باقی نمی ماند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خزر، امروز، روز سرگردانی هواداران متعصب رشتی بود. چرا که در روزی که سپیدرود رشت در هفته ی اول جام آزادگان میزبان تیم بادران بودو طرفداران متعصبی که به دلایلی نتوانستند نتیجه بازی را از ورزشگاه دنبال کنند، سرگردان به دنبال شبکه ای بودند که بتوانند برد تیم محبوبشان را از آن تماشا کنند.

متاسفانه صدا و سیمای مرکز گیلان بجای اینکه از دقایقی پیش از بازی به ورزشگاه رفته و با این کار حمایت خود را فوتبال گیلان اعلام کند و به تیم محبوب مرکز استان روحیه بدهد و شرایط ویژه ای را برای تماشای این بازی جذاب برای شهروندان و طرفداران اصیل سپیدرود فراهم کند در اقدامی غریب،به پخش سریالی بنام “من یک مستاجرم”  مبادرت ورزید که حتی در همان زمان بخش اولیه در سالهای دور هم سریال پرطرفداری نبود.

در شرایطی که تیم سپیدرود تازه پای خود را از گل بحران و حاشیه بیرون کشیده است و نیاز مبرم به حمایت طرفداران خود و رسانه های بومی استان دارد این عمل از سوی صداوسیمای استان بسیار شبهه برانگیز و غیرمسئولانه می نماید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • ميلاد هوادار خونيين سپيد رود گفت:

    اينا يه موشت بي غيرتن
    بخدا اگر حمايت نكنين تمام تماشا گران سپيد رود جلوي صدا و سيماي رشت به اعتراض مي اييم

  • فرهادسپیدرود گفت:

    شبکه غیرت ایران شبکه ناودان…دلیل این بی غیرتی مدیران این شبکه هستن که رشتی نیستن و مشخص نیست که رشتیها با هاشون چیکار کردن که اینجوری عقده ای شدن….یه جو غیرت هم چیز خوبیه…حالا هفته دیگه بازی شهرک نشینها رو پخش مستقیم میکنن…تف

  • مهدی فلاحی گفت:

    مطمئن باشید اگه نتیجه گرفتنای سپیدرود ادامه داشته باشه مجبور میشن پخش زنده انجام بدن از یه نظرم خوبه هفته های اول تماشاگرا رو بکشونه ورزشگاه برای دیدن مسابقه

  • عماد گفت:

    متاسفانه مدیریت و بدنه و صدا و سیما رشتی نیستند
    زنگ بزنید 162 انتقاد کنید تماس از رشت نیاز به کد نداره

  • سپیدرودی گفت:

    صداسیما خودش عاشق اینکه مردم به سمت ماهواره ترغیب بشن بعدا میان زرر مفت میزنن

  • sadegh_asheri گفت:

    برای شبکه استانیم و مسئولینش متاسفم. یکم تعصب و از هوادارای عاشق سپیدرود و داماش یاد بگیرن مسئولین. متاسفم برای این همه بی غیرتی. همین.

  • حامدبنیان گفت:

    به خدا خجالت داره…همه تیمها آرزوی این همه هوادار رو دارن..اونوقت صداسیما سریالهای تاریخ گذشته پخش میکنه…بخدا خجالت داره