وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

عیادت بازیکنان سپیدرود و داماش از ورزشی نویس رشتی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – گروهی از بازیکنان نامی فوتبال رشت از دو تیم سپیدرود و داماش به عیادت کاوه کاویانپور روزنامه نگار و فوتبال نویس حاذق رشتی رفتند که مدتهاست به دلیل مبارزه با بیماری مهلک سرطان در بستر بیماری به سر می برد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، سهیل حق شناس، افشین چاووشی، مصطفی حاجتی، سید هادی موسوی، هادی سهرابی، احسان عبدی، محمدرضا مصلح، آرمین فرزامند و جمعی دیگر از فوتبالیست های رشتی عصر روز چهارشنبه به عیادت این ورزشی نویس توانای کشورمان رفتند.

کاوه کاویان‌پور روزنامه‌نگار اهل رشت که سال‌های سال درباره ورزش در مطبوعات نوشته، بیش از سه سال است که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، روزهایی که بیماری‌ امانش را بریده.

کاوه کاویان پور که سابقه ی فعالیت در روزنامه ها و رسانه های ورزشی سراسری و استانی را دارد و از نویسنده های خوش ذوق و خوش نام رشتی است، بیشتر از سه سال است که با بیماری سرطان رودرو شده است و در این میان چندین عمل جراحی سنگین در ناحیه سر و گردن وی انجام گرفته است.

خوب است که جامعه ورزشی و رسانه ای کشور در این شرایط دشوار و سخت به کمک این روزنامه نگار توانای کشور بشتابد تا وی را در راه این مبارزه خیر و شر یاری بخشند و تنهایش نگذارند.

برای کاوه آرزوی سلامتی داریم و این آرزو که دوباره بنویسد و ما بخوانیم.

photo_2016-09-14_16-38-52 photo_2016-09-14_16-39-01 photo_2016-09-14_16-39-51 photo_2016-09-14_16-39-56 photo_2016-09-14_16-40-32 photo_2016-09-14_16-40-43 photo_2016-09-14_16-42-49

photo_2016-09-14_16-42-32

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 12 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • محمود گفت:

    الهی که کاوه عزیز هر چه زودتر خوب بشه و شاهد سلامتی و روزای خوبش باشیم
    رشتی آبرار ….. . .
    غیرتا قوربان برااار

  • فرهاد گفت:

    از صمیم قلب برای این جوان، آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.

  • اختلاف میان رشت و انزلی نقشه شومی است که توسط انگلستان و روسیه طرح ریزی شده و توسط مزدوران نادان آنها اجرا می شود/اشکان غایبی ساسانی گفت:

    ‌#ورزشی⚽️????

    آشنایی با باشگاههای فوتبال رشت

    باشگاه پاس رشت

    نام کامل باشگاه باشگاه فوتبال پاس رشت
    نام ورزشگاه شهید عضدی
    رشت
    (گنجایش: ۱۵۰۰۰ نفر)
    مالک نیروی انتظامی
    لیگ جام گیل
    ۹۵–۱۳۹۴ چهارم

    باشگاه فوتبال پاس رشت یک باشگاه فوتبال در شهر رشت، ایران است. این باشگاه دهه ۴۰ بنیانگذاری شده و یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران و استان گیلان است. این تیم هم اکنون در جام گیل به رقابت می‌پردازد و در فصل ۹۵–۱۳۹۴ به رتبه چهارم رسید.

    این باشگاه به همراه تیم‌های تاج رشت، ایرانمهر، همایون، دارایی در لیگ رشت حضور داشتند و قدمت این باشگاه فوتبال بیش از باشگاه‌های سپیدرود رشت و ملوان انزلی می‌باشد.

    پاس رشت به عنوان یکی از دیرپاترین تیم‌ها همچنان در فوتبال استان گیلان فعال است همواره یکی از مدعیان جام گیل (لیگ استان گیلان) بوده و در هر ساله چندین بازیکن سرباز و جوانان فوتبالیست را زیر چتر حمایتی دارد با این حال مسئولان این تیم ریشه دار برای تأمین هزینه‌های ناچیز تیمداری در جام گیل شامل مبلغ ورودی مسابقات و تهیه البسه ورزشی دچار مشکل هستند.

    مطالب بیشتر و جذابتر در کانال تازه تاسیس☔گیلان بزرگ☔

    به ما بپیوندید.???

    @gilanebozorg
    +join