وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

فارس/ حاشیه دیدار سپیدرود و آلومینیوم: ۸ دقیقه چانه‌زنی داور با سرمربی آلومینیوم!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – داور مسابقه ۸ دقیقه با سرمربی تیم آلومینیوم اراک برای بازگشت بازیکنان این تیم به میدان چانه‌زنی کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس، در دقیقه 35 مسابقه بازیکنان دو تیم باهم بر سر جدال یک توپ به هوا پریدند که داور خطای بازیکن سپیدرود را اعلام کرد.

بعد از این حسین کعبی با بازیکنان حریف درگیری فیزیکی پیدا کرد و باعث شد که بازی با وقفه‌ مواجه شود و حتی مربیان و برخی از مسئولان دو تیم وارد زمین شدند.

* داود مهابادی سرمربی تیم آلومینیوم اراک قصد دارد تیمش را از زمین بیرون بکشد زیرا معتقد بود داور باید بازیکن تیم سپیدرود را از میدان اخراج کند.

* داور این بازی شاهین حاج بابایی است که به مسئولان تیم آلومینیوم اراک اعلام کرد در صورتیکه بازیکنان تیم آلومینیوم به زمین برنگردند سوت پایان بازی را می‌زند.

بعد از اینکه داود مهابادی سرمربی تیم آلومینیوم در دقیقه 36 مسابقه تیمش را به نشانه اعتراض به داوری شاهین حاج بابایی از زمین بیرون کشید، مسابقه متوقف شد.

مهابادی معتقد بود که داور باید دو بازیکن تیم سپیدرود از زمین اخراج می کرد اما داور فقط به بازیکنان خاطی کارت زرد نشان داده بود.

در نهایت بازیکنان تیم آلومینیوم به دستور سرمربی از زمین خارج شدند که داور حدود 8 دقیقه با سرمربی تیم آلومینیوم بر سر تصمیماتی که گرفته بود چانه‌زنی کرد و در نهایت بازیکنان تیم آلومینیوم به میدان برگشتند.

داور هم برای نیمه اول 10 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که این دقایق بخاطر وقت‌های تلف شده و قطع شده بازی بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.