وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

فارس: شکست خانگی خونه به خونه بابل مقابل سپیدرود رشت / دست‌نشان در نخستین حضورش ناکام ماند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دیدار ۲ تیم خونه به خونه بابل و سپیدرود رشت در شهرآورد شمال با برتری تیم مهمان در بابل پایان یافت که نادر دست‌نشان در نخستین حضورش بر روی نیمکت خونه به خونه ناکام مانده است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از هفته بیست‌ودوم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم خونه به خونه بابل در حضور تماشاگران خود در ورزشگاه شهدای هفتم تیر در شهرآورد شمال میزبان سپیدرود رشت بود که در نهایت با شکست  یک بر صفر مقابل حریف سه امتیاز خانگی را از دست داد.

این دو تیم که مدعیان صعود به لیگ برتر هستند، سه امتیاز این دیدار از سوی هر دو تیم برای رسیدن به صدر جدول اهمیت ویژه دارد.

تنها گل این دیدار را محمد نزهتی در دقیقه ۷۸ برای سپیدرود رشت در یک ضد حمله به‌ثمر رساند.

بازیکنان خونه به خونه قبل از دریافت گل و پس از دریافت گل چندین موقعیت گل خلق کردند که در رسیدن توپ به تورهای دروازه بدشانس بودند.

این دو تیم که از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند، سه امتیاز این دیدار از سوی هر دو برای رسیدن به صدر جدول اهمیت ویژه داشت که در نهایت هر سه امتیاز بازی به اندوخته‌های تیم مهمان یعنی سپیدرود رشت اضافه شده است.

*اخراج سرمربی ۲ تیم از زمین

قضاوت این بازی که بر عهده تورج حق‌وردی بود، می‌توان به اخراج سرمربیان دو تیم علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود رشت در دقیقه ۲۵ و نادر دست‌نشان در دقیقه ۴+۹۰ از زمین مسابقه اشاره کرد.

به‌گزارش فارس، پس از برکناری علیرضا مرزبان، نادر دست‌نشان سرمربی تیم خونه به خونه بابل شد و در نخستین حضورش روی نیمکت این تیم قرار گرفت که در این دیدار ناکام بود.

سپیدرود رشت با این پیروزی ۳۹ امتیاز شد و در رده دوم جدول قرار گرفت اما خونه به خونه بابل با ۳۲ امتیاز در مکان هشتم است.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر دیگر نماینده مازندران در این مسابقات فردا سه‌شنبه در یک دیدار حساس مهمان تیم گل‌گهر سیرجان است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است